Jump to content

Regenerace DPF každých 150km


Recommended Posts

Aké výpalné ? Ten adapter môžeš používať na hocičo čo podporuje OBD protokol. Ja som ho kúpil z amazonu a appky mám niektoré kúpené, niektoré cracknuté.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

U CRMB mám regenerace mezi 160 a 300km dle stylu jízdy, počtu startů a předchozího vypálení filtru (3-20%). Myslím si, že to je daň za EURO 6 bez močoviny.

Screenshot_2020-08-06-18-10-41-828_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_2020-07-27-08-55-28-958_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_2020-07-20-16-49-37-849_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_2020-07-19-18-11-10-588_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_2020-07-16-14-59-06-690_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_2020-07-15-13-15-37-601_com.applagapp.vagdpf.jpg

Edited by Gimli007
Link to post
Share on other sites

Ty náhle skoky v soot mass calc. má na svědomí korekce čidlo diferenčního tlaku. To by mohlo značit že se filtr zanáší víc než by měl, protože calc. množství je vypočítávané jednotkou dle počtu studených startů a spáleného paliva, tj. asi kolik by cca. mělo toho spalitelného obsahu být... 

Link to post
Share on other sites

Skáče mi to podobně, hlavně když jezdím mimo město. Po Praze mi jdou vypočtený a měřený saze +- spolu, ale mimo město nebo po dálnici se rozejdou klidně o 10 gramů na to musím koukat v car scanner, protože VAG DPF ukazuje jen vypočtený. 

Link to post
Share on other sites

Hm to by mohlo být opravdu tím že verze motoru nemá adblue, protože právě staré CR motory bez adblue s vyšším zatížením kapitulovali na jakékoli snahy o nižší emise, proto při delších trasách regeneroval filtr po dlouhé době a při cestách ve městech se zanášeli rychleji (i přes podvodný SW zde byla snaha o lepší emise).

Ty to verze se pravděpodobně snaží udržet emise i při vysokém zatížení motoru a to musí zákonitě vést k rychlejšímu zanášení filtru...

 

Oni právě motory s úpravou DG SW se zanáší rychle i při dálničním provozu, to dřív nebylo...

Edited by 15degren
Link to post
Share on other sites

Taky si myslím. Hlavně ty CRMB jsou už euro6 nemaj AdBlue a maj 2 EGR ventily, takže si myslím, že prostě hodně kouří tím jak je to udušený.

Nedávno jsem zkoušel jet takovou menší ekorally a se spotřebou 3.9 dálnice tempomat 120km/h tak regenerace byla po 300km. Ale tím, že byly podmínky tak se spustila ještě 2g před limitem. Limit pro spuštění mám dle Car scanner 23g.

Link to post
Share on other sites

Takže to máme všichni podobně.

Můžeme jezdit krátké nebo dlouhé tratě a DPF se bude zasírat bez ohledu na to.

Mám to teda chápat,že je to normální a počítat s tím,že se holt filtr rychleji zaplní?

Link to post
Share on other sites

Ahoj,

jak už tady bylo zmíněno, verze Euro 6 bez adblue nejspíš jsou brzkými regeneracemi zasaženy nejvíc. Já sám mám jednu z prvních octavií s normou Euro 6 (r.v. 5/2015) a regenerace jedou od 230 km když se plácám po městě. Nicméně vyjedu-li na 70 km vzdálenou chalupu, kde se sice jede po okresce ale profilem typu nahoru/dolů a auto jí umí zajet za 4,5l/100 km (ve městě mám 6) stejně se regenerace spustí po nějakých 250 km. To samé nedávna jízda na 250 km vzdálenou Šumavu - regenerace na začátku a konci cesty. Loni jsem s autem jezdil po všech čertech, nicméně nikde neindikovali sebemenší náznak závady. Přestal jsem "problém" řešit a jezdím a prostě uvidíme.

Dle aplikace VAG DPF jsem na 29% zaplnění filtru při stavu tacho 89000 km.

Link to post
Share on other sites

Ahoj, taky jsem již přestal řešit tuto věc častou regenerací. Vidím, že všichni to máme +/- stejné. S autem jsem spokojený, nevykazuje žádnou poruchu jezdí bez problémů a naučil jsem se s regeneracemi žít.

Jen jedna zajímavost:  Když jsem se dotazoval přímo v servise ŠKODA, tak při mém dotazu na konkrétní motor CRMB mě pán servisní technik přerušil a řekl, že druh motoru přeskočíme a co mám za problém......? Jejich odpověď?  Bylo mi odpovězeno formou otázky pro blba, že proč to řeším...  že oni mají služebního superba a v něm hoří filtr pořád. To člověka zamrzí, když dostanete takovou stupidní odpověď od servisu ŠKODA a zde na fóru se dozvíte daleko více.

Link to post
Share on other sites

Musíš se na to dívat jeho pohledem. Takových otázek na něj asi má víc lidí a jeho prostě nebaví furt s někým debatovat z jeho pohledu o hovadinách a už vůbec ne s člověkem který není od fochu.

Link to post
Share on other sites

To poznate regeneraci i za jizdy? ja jen na volnobehu ze otacky neklesnou pod 1000ot a pak smradu kolem auta... ale jinak za jizdy nepoznam..

nebo mate pripojenou krabicku do obd s sledujete to?

Link to post
Share on other sites

Ahoj,

probíhající regeneraci za jízdy zjistíš pomocí rádia a to následovně: na rádiu zmáčkni tlačítko Car-> stav vozidla-> systém start/ stop. Když bude regenerace aktivní, objeví se ti věta : "nutný běh motoru". Podmínkou je, splnit základní věci, ke kterým tě ve finále sama funkce nabádá a to být připoutany a mít aktivní systém start stop.

Dej vědět :) 

 

Edit: že jde poměrně o sofistikovaný způsob , jak probíhající regeneraci zjistit, se bavit nemusíme :D

Edited by Petr Smolík
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Diky za navod , vcera rano jsem prave prijel do prace a pri zaparkovani jsem si vsiml ze regeneruje, jak dlouho predtim nevim..

cestou zpet uz jsem vedel kam se podivat a neregeneroval celou cestu zpet cca 90km...

dnes rano jakmile dosahla teploty vody "90°C" olej byl myslim 71°C tak jsem se podival do toho menu a tam hlaska o nutnem behu motoru...

trvalo to cca 20min a 30km...

ted budu sledovat kdy se znova objevi... a pak uz to asi sledovat moc nebudu, je to obtiznejsi lovit v menu ale treba nudnem provozu se clovek asi vi kam podivat :D

Link to post
Share on other sites

Určitě, je to lepší než nic :) Já to dělám tak, že vždy po regeneraci resetuju kilometry  ujeté dlouhodobé vzdálenosti. Pak víš kdy zhruba se do onoho menu podívat a plnohodnotně vypalis filtr :) Uděláš takto první dvě/ tři regenerace a máš to v malíčku... 

Link to post
Share on other sites
V 21. 8. 2020 na 13:59, 15degren napsal:

Ja si myslím že je blbost to sledovat a ztráta času to dokončovat, ale jestli se vám s tím chce zabijet čas a propalovat zbytečně naftu...

 

ztrata casu to dokoncovat? chces aby ti odisiel DPF? Mal si si radsej vybrat benzin.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...