Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, ženě spadla do klína poděděná krásná F1 Juniorka, červená, najeto 69tkm, po prvním majiteli s pár dobovými doplňky. Otázka..má smysl ji schovávat ,,do budoucna,, na nějakou ,,parádu,, ? Obávám se že nikdy nebude tak oblíbená jako teď jsou Fáčka, případně řada 742, ani na nejakym srazu to asi zrovna nezazáří kdyz je to obyčejná socka-edition na R13 kolech :( každopádně odhadem je na tom líp než 3/4 Fabii co potkávám.. 

 

Děkuji za názory :) 

Vloženo (editace)

No já nevím být to elegance v plné tak asi jo.

Ale takhle je to asi  pravy opak :(

Otázkou je počet majitelů, stav, prokazatelný a řádný servis, exteriér, interiér, původnost bez jakýchkoliv úprav atd....

Ale mohla by být rarita co a hlavně za kolik se dalo prodat (bez urážky).

 

Editováno: , autor: zwan
Vloženo (editace)

Koupil jsem stejnou, červenou htp po důchodci. Bouda zdravá, až na dolíky od kroup, motor horší, ale na domácí žvýkání k O1 a Rapidovi je dobrá a jako záloha už byla několikrát platná a manželka s ní ráda jezdí i když nemá posilovač. Junior dostal navíc ještě kouli pro odvoz bordelu do sběráku. Nemá to žádný vymoženosti tak se nemá krom motoru co po*rat, i zadní plato má, ale rádio včera dohrálo nevím proč. Nechal bych si ji jako uloženku veterána k několika dalším, ale je dost doťukaná od těch krup tak ji jen dojezdíme. Škoda, že to není Junior 1.4 nebo 1.0 těch už moc není a jednou bude rarita.

Editováno: , autor: ben06
Vloženo

Myslím si, že cenu to mít bude, pokud v tom Junioru budeš mít motor 1.0 Mpi, 37KW, který byl suveréně vyroben v nejmenším počtu dostupných motorů pro  Fabii I, takže to bude v budoucnu raritka. Zvláště pokud je původní a není nějak překopávána a předělána. Ale Junior měl i motory 1.2 HTP 40 KW a tam to již taková sláva nebude. Takže jestli máš ten 1.0 Mpi, tak Ti doporučuji, pryč ho rozhodně nedávej.

Vloženo (editace)

Bohuzel je to klasika htp 40kW :( , nápis na kufru ještě 1.2MPi :) jinak rezavá není vůbec, všechny plechy původní včetně vnitřku, nepotrhané sedačky, krásná palubka, dobový rádio škoda dokonce na CD, zadní plato, zástěrky, dobová výbava atd :) 

 

Samozřejmě po důchodci takže sem tam lehce škráblý nárazník atd..

 

Myslel jsem ani ne tak na prodej ale naleštit a pojezdit v létě..ale to asi na žádným srazu nezaujme :D :D

 

E: 1.0 v rozumným stavu už ani sehnat nejde.. 

Editováno: , autor: Vojta91
Vloženo

Já mám ještě kazetový radio. Je to ještě mladý, jestli ti nezavazí a bude stát pod střechou jeho čas přijde. Ježdění v létě je trochu za trest, jak si člověk zvykne na klimu... A Junior nemá ani tónovaný skla.

Vloženo

Děkuji za rady. Takže ideální sehnat 1.0MPi ve stejném stavu a tohle nechat na ježdění :( 

 

Ještě mě napadá..co Praktik ? :) nějakej nezničenej těžkou dřinou v pěkném stavu ? :) 

Vloženo

Já myslím, že na tom motoru, zas tak kriticky nezáleží a na výbavě už vůbec ne - za 15 let bude rozdíl mezi juniorem a elegancí mimo naší rozlišovací schopnost. Hlavně aby stav byl původní.

Z fabií bych ale na "uskladnění" bral jednoznačně sedan. Ty už brzo začnou dozrávat :-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...