Přejít na obsah

Zděděná F1 - Juniorka..má to smysl..


Vojta91

Doporučené příspěvky

Ahoj, ženě spadla do klína poděděná krásná F1 Juniorka, červená, najeto 69tkm, po prvním majiteli s pár dobovými doplňky. Otázka..má smysl ji schovávat ,,do budoucna,, na nějakou ,,parádu,, ? Obávám se že nikdy nebude tak oblíbená jako teď jsou Fáčka, případně řada 742, ani na nejakym srazu to asi zrovna nezazáří kdyz je to obyčejná socka-edition na R13 kolech :( každopádně odhadem je na tom líp než 3/4 Fabii co potkávám.. 

 

Děkuji za názory :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já nevím být to elegance v plné tak asi jo.

Ale takhle je to asi  pravy opak :(

Otázkou je počet majitelů, stav, prokazatelný a řádný servis, exteriér, interiér, původnost bez jakýchkoliv úprav atd....

Ale mohla by být rarita co a hlavně za kolik se dalo prodat (bez urážky).

 

Editováno: , autor: zwan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koupil jsem stejnou, červenou htp po důchodci. Bouda zdravá, až na dolíky od kroup, motor horší, ale na domácí žvýkání k O1 a Rapidovi je dobrá a jako záloha už byla několikrát platná a manželka s ní ráda jezdí i když nemá posilovač. Junior dostal navíc ještě kouli pro odvoz bordelu do sběráku. Nemá to žádný vymoženosti tak se nemá krom motoru co po*rat, i zadní plato má, ale rádio včera dohrálo nevím proč. Nechal bych si ji jako uloženku veterána k několika dalším, ale je dost doťukaná od těch krup tak ji jen dojezdíme. Škoda, že to není Junior 1.4 nebo 1.0 těch už moc není a jednou bude rarita.

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si, že cenu to mít bude, pokud v tom Junioru budeš mít motor 1.0 Mpi, 37KW, který byl suveréně vyroben v nejmenším počtu dostupných motorů pro  Fabii I, takže to bude v budoucnu raritka. Zvláště pokud je původní a není nějak překopávána a předělána. Ale Junior měl i motory 1.2 HTP 40 KW a tam to již taková sláva nebude. Takže jestli máš ten 1.0 Mpi, tak Ti doporučuji, pryč ho rozhodně nedávej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohuzel je to klasika htp 40kW :( , nápis na kufru ještě 1.2MPi :) jinak rezavá není vůbec, všechny plechy původní včetně vnitřku, nepotrhané sedačky, krásná palubka, dobový rádio škoda dokonce na CD, zadní plato, zástěrky, dobová výbava atd :) 

 

Samozřejmě po důchodci takže sem tam lehce škráblý nárazník atd..

 

Myslel jsem ani ne tak na prodej ale naleštit a pojezdit v létě..ale to asi na žádným srazu nezaujme :D :D

 

E: 1.0 v rozumným stavu už ani sehnat nejde.. 

Editováno: , autor: Vojta91
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já myslím, že na tom motoru, zas tak kriticky nezáleží a na výbavě už vůbec ne - za 15 let bude rozdíl mezi juniorem a elegancí mimo naší rozlišovací schopnost. Hlavně aby stav byl původní.

Z fabií bych ale na "uskladnění" bral jednoznačně sedan. Ty už brzo začnou dozrávat :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...