Bandymen Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 (editace) Ahoj, mám motor 2.0 103kW, CFHC. Zaznamenal jsem, že má často vyšší otáčky (1000 ot./min) při volnoběhu a divně smrdí. Čas od času šel z výfuku při zvednutí otáček na cca 3000ot./min bílo-modrý dým, ale jen z počátku, pak jako by se vše profouklo a dým zmizel. Nechal jsem tedy: vyčistit DPF filtr (snížil se proud výfukových plynů z výfuku, ale po cca 5000 km jsem znovu zaznamenal dým při regeneraci) zkontrolovat vstřiky na stolici (jsou prý OK) mechanik mi kontroloval turbo - bylo čistý Trochu jsem spoléhal na chybu jednoho ze vstřiků (bál jsem se propálení pístů), ale ty to tedy nejspíš nebudou, takže už opravdu nevím, co by to mohlo dělat. Očividně jde ze spalovacího systému dál nějaký bordel, který zanáší filtr, který se znovu regeneruje. + čas od času se při vypnutí zapalování zachvěje celý motor - jsem si myslel, že by to mohlo být špatným spalováním u jednoho ze vstřiků. Poraďte prosím, já i mechanik jsme v koncích :/ Editováno: 4. Prosinec 2019, autor: Bandymen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondralohnisky Vloženo 19. leden 2020 Sdílet Vloženo 19. leden 2020 Ahoj, chvění motoru při vypnutí je zanesená škrtící klapka, stačí jí jen vyčistit. a modrý kouř může být spalovaný olej:/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pasa444 Vloženo 31. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2020 V 4. 12. 2019 na 10:18, Bandymen napsal: Ahoj, mám motor 2.0 103kW, CFHC. Zaznamenal jsem, že má často vyšší otáčky (1000 ot./min) při volnoběhu a divně smrdí. Čas od času šel z výfuku při zvednutí otáček na cca 3000ot./min bílo-modrý dým, ale jen z počátku, pak jako by se vše profouklo a dým zmizel. Nechal jsem tedy: vyčistit DPF filtr (snížil se proud výfukových plynů z výfuku, ale po cca 5000 km jsem znovu zaznamenal dým při regeneraci) zkontrolovat vstřiky na stolici (jsou prý OK) mechanik mi kontroloval turbo - bylo čistý Trochu jsem spoléhal na chybu jednoho ze vstřiků (bál jsem se propálení pístů), ale ty to tedy nejspíš nebudou, takže už opravdu nevím, co by to mohlo dělat. Očividně jde ze spalovacího systému dál nějaký bordel, který zanáší filtr, který se znovu regeneruje. + čas od času se při vypnutí zapalování zachvěje celý motor - jsem si myslel, že by to mohlo být špatným spalováním u jednoho ze vstřiků. Poraďte prosím, já i mechanik jsme v koncích :/ ¨Ahoj povedlo se ti to vyřešit?čím to bylo ?Děkuju za informaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.