Jump to content

Konzultace výsledků z autodiagnostiky Viecar/Car Scanner


Recommended Posts

Párkrát se mi rozsvitila kontrolka motoru MIL a i po kontrole rozvodů v servise se objevuje v potvrzenych chybach P0018 a P0068 (B2).

Prikladam vsechno info co lze ziskat z diagnostiky Viecar pres app Car Scanner.

Vypozoroval jsem zatim jen takovou divnou vec, ze pri dlouhem stati auta na miste a behu na volnobeh cca2-5min dost často ztrati motor vykon asi na 30kW pocteny podle okamzite spotreby paliva, a je to videt i v grafech log zaznamu, MAP senzor hlasi pri 30kW jen 1bar, takze preplnovani zadne. Teploty a dalsi veci si muzete vycist z foto.

Kdyz popojedu asi 500m, vypnu a zapnu tak to zase jede normalne 63kW a MAP senzor vahy vzduchu ukazuji 1.7 bar, coz jsem porovnaval s Rapidem1.2TSI pri 81kW a je podobne.

Screenshot_20191204-144049.png

Screenshot_20191125-231015.png

Screenshot_20191126-231225.png

Screenshot_20191126-231236.png

Screenshot_20191126-231243.png

Screenshot_20191126-231737.png

Screenshot_20191126-231746.png

Screenshot_20191126-232040.png

Screenshot_20191126-232046.png

Screenshot_20191126-232052.png

Screenshot_20191126-232057.png

Screenshot_20191204-144003.png

Screenshot_20191204-144020.png

Screenshot_20191204-144049.png

Screenshot_20191204-182236.png

Screenshot_20191204-182106.png

Screenshot_20191204-181814.png

Screenshot_20191204-181755.png

Screenshot_20191204-181658.png

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Ahoj, nevím, jestli je to to samé, tolik diagnostik jsem u toho nedělal ...

 

ALe mám 1,2TSI fabii 63kW r.v.2011 -koupena v rámci programu TSI Start (nyní najeto asi 480tis. km), a zhruba ve 40k km se mi stávalo při stání a zahřátí motoru to samé, prostě to nejelo ale kontrolka se mi u toho nerozsvitila ...

Vypnul jsem motor, nechal schladit, nastartoval a jelo to jako z praku ... i pod zatezi na Pražském okruhu. Pak jsem zastavil, nechal to chvíli zahřát a znovu ... 

Vypozoroval jsem při otevřeném okýnku, že nefoukalo turbo, ono je malinko slyšet normálně, teď nebylo. 

 

V servise tenkrát na záruku dali prý "distanční podložku (kroužek)" k turbu a bylo po problému a do teď o tom nevím ... tak ti to třeba pomůže.

Edited by ajkpark
Link to post
Share on other sites

Díky, za radu, zvazim kroužek.

Ovšem momentálně se mi zdá že jsem už na to přišel jak se zbavit rozsvícení MIL kontrolky motoru a padání výkonu- padání do nouzového režimu, koróněviru navzdory. :)) Stačilo začít jezdit při vyšších otáčkách, hodně jsem to několik měsíců dusil. Udržovat otáčky výš jak 2000 ot/m. Nepodtacet ani při popojíždění po rovině natož do kopce nebo pri rozjíždění. Sice to zvýšilo spotřebu asi o pul L na sto, ale problémy ustaly.

Možna bude problém v regulaci sytosti. Senzory lambdy uz asi budou staré a opotřebované. Nemohu ovšem porovnat, diagnostika nedokáže porovnat výstup -odezvu lambdy, v jaké je kondici.

Mohl bych nechat vyměnit lambdy, ovšem když projdu emisema i bez toho asi to nechám.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...