Přejít na obsah

Konzultace výsledků z autodiagnostiky Viecar/Car Scanner


Doporučené příspěvky

Párkrát se mi rozsvitila kontrolka motoru MIL a i po kontrole rozvodů v servise se objevuje v potvrzenych chybach P0018 a P0068 (B2).

Prikladam vsechno info co lze ziskat z diagnostiky Viecar pres app Car Scanner.

Vypozoroval jsem zatim jen takovou divnou vec, ze pri dlouhem stati auta na miste a behu na volnobeh cca2-5min dost často ztrati motor vykon asi na 30kW pocteny podle okamzite spotreby paliva, a je to videt i v grafech log zaznamu, MAP senzor hlasi pri 30kW jen 1bar, takze preplnovani zadne. Teploty a dalsi veci si muzete vycist z foto.

Kdyz popojedu asi 500m, vypnu a zapnu tak to zase jede normalne 63kW a MAP senzor vahy vzduchu ukazuji 1.7 bar, coz jsem porovnaval s Rapidem1.2TSI pri 81kW a je podobne.

Screenshot_20191204-144049.png

Screenshot_20191125-231015.png

Screenshot_20191126-231225.png

Screenshot_20191126-231236.png

Screenshot_20191126-231243.png

Screenshot_20191126-231737.png

Screenshot_20191126-231746.png

Screenshot_20191126-232040.png

Screenshot_20191126-232046.png

Screenshot_20191126-232052.png

Screenshot_20191126-232057.png

Screenshot_20191204-144003.png

Screenshot_20191204-144020.png

Screenshot_20191204-144049.png

Screenshot_20191204-182236.png

Screenshot_20191204-182106.png

Screenshot_20191204-181814.png

Screenshot_20191204-181755.png

Screenshot_20191204-181658.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ahoj, nevím, jestli je to to samé, tolik diagnostik jsem u toho nedělal ...

 

ALe mám 1,2TSI fabii 63kW r.v.2011 -koupena v rámci programu TSI Start (nyní najeto asi 480tis. km), a zhruba ve 40k km se mi stávalo při stání a zahřátí motoru to samé, prostě to nejelo ale kontrolka se mi u toho nerozsvitila ...

Vypnul jsem motor, nechal schladit, nastartoval a jelo to jako z praku ... i pod zatezi na Pražském okruhu. Pak jsem zastavil, nechal to chvíli zahřát a znovu ... 

Vypozoroval jsem při otevřeném okýnku, že nefoukalo turbo, ono je malinko slyšet normálně, teď nebylo. 

 

V servise tenkrát na záruku dali prý "distanční podložku (kroužek)" k turbu a bylo po problému a do teď o tom nevím ... tak ti to třeba pomůže.

Editováno: , autor: ajkpark
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, za radu, zvazim kroužek.

Ovšem momentálně se mi zdá že jsem už na to přišel jak se zbavit rozsvícení MIL kontrolky motoru a padání výkonu- padání do nouzového režimu, koróněviru navzdory. :)) Stačilo začít jezdit při vyšších otáčkách, hodně jsem to několik měsíců dusil. Udržovat otáčky výš jak 2000 ot/m. Nepodtacet ani při popojíždění po rovině natož do kopce nebo pri rozjíždění. Sice to zvýšilo spotřebu asi o pul L na sto, ale problémy ustaly.

Možna bude problém v regulaci sytosti. Senzory lambdy uz asi budou staré a opotřebované. Nemohu ovšem porovnat, diagnostika nedokáže porovnat výstup -odezvu lambdy, v jaké je kondici.

Mohl bych nechat vyměnit lambdy, ovšem když projdu emisema i bez toho asi to nechám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...