Jump to content
Kaulder

Záškuby na volnoběh

Recommended Posts

Ahoj hoši, mám pár dní nové auto z bazaru.

ŠO 1.4 TSi 90 kW 2012

 

Při ohřátém motoru cítím záškuby motoru na neutrál. Otáčkoměr záškuby neregistruje.

Zatím jsem to pozoroval jen při lehce zahřátém nebo zcela zahřátém motoru. Po studeném startu záškuby neregistruji.

 

Nějaké nápady, co by za tím mohlo být?

 

Děkuji :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pawouk, přiznám se, že vůbec nevím, jak na tom moduly a svíčky jsou.

 

@vormen, na olej v podstatě nic. Prý byl měněný 11/2019 a od tý doby mám 200km +-

 

Kamarád říkal, že by začal výměnou palivového filtru ...

IMG_20191212_151154.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palivový filtr - OK, to moc nestojí, u benzínů ho málokdo mění, protože výměna není předepsána, tak ho vyměň. Svíčky jsou ovšem něco jiného, pro tento motor je předepsána výměna po 60 000 km anebo 4 letech. Víš jistě, kdy byly naposledy měněny? Dost často mají na svědomí právě různé poškubávání motoru. A ještě mně napadlo, zda máš vyměněný vzduchový filtr v sání motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 14. 12. 2019 na 9:05, Pawouk napsal:

Palivový filtr - OK, to moc nestojí, u benzínů ho málokdo mění, protože výměna není předepsána, tak ho vyměň. Svíčky jsou ovšem něco jiného, pro tento motor je předepsána výměna po 60 000 km anebo 4 letech. Víš jistě, kdy byly naposledy měněny? Dost často mají na svědomí právě různé poškubávání motoru. A ještě mně napadlo, zda máš vyměněný vzduchový filtr v sání motoru.

@Pawouk, dneska jsem si konečně přeložil Německou servisku a zjistil jsem:

Palivový filtr - Nikdy neměněný.

Vzduchový filtr - Před 200 km

Svíčky - cca před 20tis. Km

Rozvody - před 200 km

Napínák - Není uvedeno. Snad ho udělal s rozvody.  

 

Díky! :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje. Mám obavu, že bez pořádné diagnostiky a měření se dál nehneš, pokud to tedy nebyl ten palivový filtr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oki. Ještě mě napadla jedna věc.

Jaké má mít +- motor za tepla otáčky?

Já se za studena dostanu na 800+, ale za tepla je to někde kolem 600-650?

Není to málo? Nemůže vše ten motor dusit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je normální, takto jsem to měl i já. Jestli si to dobře pamatuji, tak u těch cca 620-650 ot. byla okamžitá spotřeba na úrovni 0,5 - 0,6 l.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...