Přejít na obsah

Šrouby se zabezpečením proti krádeži


Prazak123

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

Mam ich niekde, nepouzivam ich. Na kradez je poistka. Ale to s tym natlcenim...je pravda, ze tu su skrutky, to moze fungovat. U inych znaciek som mal matice a ked sa zodrali zuby, nevedel som to dat dole ani s nastavcom nasadenim na matice. Malu ochranu a tocil sa vrch. Az kopia kluca z uk na zaklade kodu z balika z to vyriesila. Takze ak poistne matice, treba vybrat take, co maju co najviac velkych zubov prenasajucich silu, aby sa nezodrali. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na krádež sice pojistka je, ale bohužel když ti při heverování zničí prahy tak už máš auto navždy poškozené (i když opravené). Za tisícovku co to stojí bych si život nekomplikoval.

 

Ty matky je dobrá věc a někdy i ta kola zachrání. Ono totiž většina způsobů jak ty matky dostat rychle dolu je destruktivní, tedy hlučná. Jsou sice způsoby jak to dostat bezhlučně, ale to už je víc "profi".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 5. 2021 na 19:21, Čečulák napsal:

Dělají to tak, že do toho šroubu něco natlučou a povolej to.

Tak do vnitřních vícehranů možná... do tohoto dost ztuha: BEZPEČNOSTNÍ ŠROUBY KOL pro vozy ŠKODA v KRABIČCE original | Náhradní díly  a doplňky Škoda - OB Autodíly

Já jsem je třeba u auta za skoro milion musel dokupovat (a ještě i druhé krytky + krytky na ty bezp. + lakování (8x)), u Fabie II byly normálně bez keců a na autě i s padnoucími krytkami.

Tento vyobrazený typ před návštěvou servisu vždy povoluji, protože vím, co svede rázové utržení. S dotahováním nic nenadělám - utahovák (nastavený uviverzálně od R13 pro dodávky) a konec, dobytci. Jinak na předchozích škodovkách byly ty vnitřní, dle znalců lepší... no nevím. Rezaté jsou jak liška. A na výběr počet hran jsem taky nedostal...

Nevím, jestli existuje neoriginál, asi jo, ale nevím, jestli bych je na auto dal...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@vormen nie nie su. dalsia polozka, co by im predrazila vyrobu aut. a takto si ju podaktory zakupia.

 

osobne som auto na tehlach u nas nevidel. ale asi som z maleho mesta a zase nase ata parkuju v uzavretych dvoroch, tak je pravda, ze som sa nevzil do koze tych, co maju auto celu noc vonku nechranene.

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Dodi 15 napsal:

@ben06 ahoj, sorry, ale napíšeš někdy něco taky pozitivního? 😉

Sice to sem nepatří, můžu ti nafotit domrdané prahy na jinak velmi zachovalé O1 po návštěvách servisů včetně AS. Patky zvedáku se mají dávat až k nápravnici a ne na lemy prahů a je to tuším i v manuálu. Ušmudlanec v monterkách je jen línej ohnout záda a patky umístit tam kde má! A to mám jako být pozitivní? 

Někde tady na foru jsem četl i o peripetiích s ořechy na bezpečnostní šrouby, ztracený ořech, stržený atd. a zrovna když to nejméně potřebuješ. Podle mě starost navíc. 

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...