Přejít na obsah

Vybitá baterka v klíči.


Martin Rušaj

Doporučené příspěvky

  • o 11 měsíců později...

Já jsem četl že se vybila někomu po půl roce, auto jsme brali v květnu 2020 jako pár měsíců uleželou skladovku tak jsem si dal na prosinec upozornění vyměnit baterky v klíčku - a přesně na to upozornění mi auto začalo hlásit ať vyměním baterii v klíčku. Ještě 3x jsem s tím jel než jsem koupil nějakou dočasně v Datartu a pak jsem v Alze koupil zásobu Energizer a vyměnil v obou klíčcích a dal jsem si zas upozornění za 6 měsíců. Ještě přidám že mě udivilo že je tam 2025, už jsem málem objednal klasickou 2032..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě vydrží baterka v klíči cca 1,5 roku.Jezdím v práci,dálkou odemykám/zamykám tak 70 - 100x za den.

Baterky GP Lithium.V loketce vozím v každém autě náhradní bat.,což se mi už několikrát vyplatilo(v rodině je máme záložní v autě všichni !).

Nikdy nechcípne baterka z minuty na minutu,takže ji můžu včas vyměnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

100x denně to je celkem masakr.

Pokud se podívám do historie tak family auto odemykání 1éx za den, baterie bez ohledu na značku vydrželi 5 let.

Bezklíčky, tam i při běžném family užívání řádově rok.

 

A jako zajímavost, auto bezklíček, vybitá baterie v klíči, hláška auta "Přiložte klíček na palubní knihu" (Octavia III). Manuál a tam popsáno a není to nic jednoduššího, jak už bylo výče popsáno, přiložit klíček ke startovacímu tlačítku a pomocí něj tlačítko zmáčknout.

Samozřejmě provlém 2 nastane po ukončení jízdy, tam nezbude než zamknout klíčem, oddělání záslepky na klice a zamknout.

Po výměně baterie klíček nefungoval, ale stačilo mechanicky odemknout změt auto a pak se chytil .-).

V každém případě, jsou to zajímavé zážitky jede / nejede ú nepojede apod. :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 16. 12. 2020 na 6:19, pigo napsal:

Mě vydrží baterka v klíči cca 1,5 roku.Jezdím v práci,dálkou odemykám/zamykám tak 70 - 100x za den.

Baterky GP Lithium.V loketce vozím v každém autě náhradní bat.,což se mi už několikrát vyplatilo(v rodině je máme záložní v autě všichni !).

Nikdy nechcípne baterka z minuty na minutu,takže ji můžu včas vyměnit.

Tím se dá potvrdit to, že mačkání klíčku pro otevření má zanedbatelný vilv na životnost baterky, Likviduje ji komunikace za jízdy, při startu atd.

Právě, že se to z minuty na minutu stát může. Já jsem normálně odemkl, nastartoval a bez jakéhokoli varování to napsalo - klíček nenalezen. Zbytek byl nastartováním dotykem klíčku a zamknutí pod krytkou. Celkem kašlu na hate, že vždy hlásí slabou baterii. Nehlásí. Záložní baterka byla ještě v horším stavu než to "origo", popsáno výše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Hlásím výměnu baterky ve dvou kessy klíčích ze třech, výdrž 1,75 roku, najeto 24 000 km, oba zmiňované klíče najeto tak přibližně stejně. U prvního klíče auto hlásilo nízké napětí, u druhého klíče o dva dny později už hlášení nebylo. Za mě docela OK, jen kdyby se dalo spolehnout na upozornění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes, po 21 měsících provozu a 28t najetých km ... na displeji problikla hláška "vyměňte baterii v klíči". Tak jsem nelenil a baterii vyměnil, tak uvidíme, jak dlouho vydrží. Výměna i použití klíče po výměně bez problému. Zajímavé je, že to probliko jen při prvním nastartování, ale poté v průběhu dne se již neopakovalo ... zřejmě jak byly potom klíče v kapse, tak byla baterie v teple a spokojená. Nerva na to, abych testoval, jak dlouho baterie ještě vydrží, nebo jestli se hlášení bude nějak stupňovat, jsem ale neměl ... Pravda je, že kdybych náhodou po nastartování nečumákoval na displej, tak si toho upozpornění nevšimnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud člověk věří info z autoembaso, tak by se měla baterie začít hlásit cca měsíc před tím, než bude total kaput, takže jsem asi podchytil první hlášku, baterii jsem měl přichystanou, páč jsem tento zádrhel očekával (jo u klasického dálkáče byla původní baterie tři, čtyři roky, co jsem předchozí embéčka měl, aniž bych ji měnil). Byla v tom Panasonic, made in Indonesia, dal jsem tam nějakou Vartu, bez vyznačeného made in, jako náhradní při nejbližší příležitosti opět koupím Panasonic, té Vartě nedávám ani rok (no na druhou stranu, pokud si auto opět samo řekne a nebudu si muset někde v lese, nebo na horách hrát na zloděje vlastního auta, je mě to fuk, je to pár korun) ... Nechtělo se mě rozebírat fungující věc, jen abych se podíval, co uvnitř je, tak jsem do zásoby koupil baterii s nejdelší vyznačenou skladovatelností ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

párkrát se mi ukázalo, že auto nenalezlo klíč, v různých časových úsecích, nikoliv hned po sobě. Hlášky o stavu baterie jsem si nikdy nevšiml. Odemknout auto klasicky přes kessy šlo normálně, ale už jsem nemohl nestartovat. Po přečtení tohoto vlákna vozím náhradní baterku (asi rok) a po téměř dvou letech a 22 000 km používání klíče s origo baterkou jsem jí musel vyměnit. Doufám, že vydrží opět podobnou dobu, náhradní baterku už mám opět v kastlíku připravenou (exp. 2031)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
Před hodinou, Catexcavator napsal:

Zdravím, dnes problém, nefunguje ani jeden klíč, baterky 3V a víc, neodemknu/ nezamknu/ nenastartuji jen když přiložím klíč k tlačítku KESSY.

Přiložit klíč a zapnout zapalování. Při zapnutém zapalování držet odemknutí na klíči po dobu 20 sekund. Poté zapnout zapalování druhým klíčem, zase podržet 20 sekund odemknutí na klíči, vypnout zapalování a možná hned potom už budou fungovat, nebo až potom, co auto kompletně usne. Je to jak kdy

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krosta- dávám vědět jak to dopadlo.

Včera jsem dojel pro jistotu koupit novou baterku do 🔑 a bylo to pořád stejný prostě mrtví. Auto bylo v garáži odemčený, jak jsem přijel a večer jsem sednul do auta, máčknu a startovalo?

Zatím vše funguje, tak nevím asi si žije svým životem😁.

Uvidíme zatím do servisu nejedu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Baterka mi vydržela skoro dva roky a po výměně v servise 19 dní.Žádná hláška o vybité baterii ani v druhém klíči na maxidotu.Reklamace a výměna obou klíčů. Problém pokračuje bez hlášení na maxidotu.Pokud chci vyvolat stav vybité baterie,musím zmáčknout na dálce klávesu otevření.Pak se objeví hláška vybitá baterie.To pak ale nemusím mít Kessy které to má dělat automaticky aniž bych něco mačkal.Stále to řeším se servisem.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...