Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI CR vymena a odvzdusnenie palivoveho filtra cez VCDS


hyperon96

Doporučené příspěvky

Skusal som teda v vcds prve naplnenie palivom aby to odvzdusnil a nic pokazde mi vypisalo volaku chybu ze neboli splnene podmienky, co je divne skusal som rozne sekundy ako 15s alebo 30s a rozne mnozsto paliva zadat 15 az 30 l a nic, nadz som mal do polovice plnu. Ako na to teda ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Len pre info chalani cena filta v skodovke 46 az 55 e a vymena 20e a to pytali vin ked som im ho dal mi povrdali, ze tam mozu byt 2 modely filtrov co je blbost pri vin ti ukaze typ motoru co je cffb kde.je filter bez sosaku na odvzdusnenie.A povedali ze potrebuju to fyzicky skontrolovat.No nemam dobry pocit z nich.Ku.va som laik mechanik domaci majsterko a viem lepsie co tam ide a aj to ze filter stoji najdrahsi 19e neratam tie smiesne predrazenw ceny v eshope ked si date od najdrahsieho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...
V 30. 12. 2019 na 18:58, Jarda-k napsal:

Ostatní položky mě v tu chvíli nezajímaly, takže nevím jestli jsem tam měl stejnou nabídku jako ty. Musel bych se podívat.

A filtr jsem nezaléval. Nevidím k tomu důvod. Při prvních 30 vteřinách chodu čerpadla je slyšet jak tam ještě cvrliká vzduch, ale po dalším spuštění už vrní jen čerpadlo. Následný start na otočení a chod motoru bez jakéhokoli zakolísání.

 

Pokud to tedy chápu správně , tak u těch neotvíratelných filtrů se jen přehodí filtr bez jeho naplnění a přes VCDS se spustí první naplnění filtru ? u EN verze to je tuším ,,Transfer Fuel Pump,, nebo  ,,Fuel Supply Pump Activation,, . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To odvzdušnění by mělo právě proběhnout tím VCDS 🤷🏻‍♂️. Jen mě zajímá , zda ten filtr přes hadičku naplnit když to není ten otvírací typ s vložkou . Nebo ho jen přehodit a přes VCDS se naplní i odvzdušní . Čerpadlo by mělo natlačit naftu do filtru a pak pak přes vratku vytlačit vzduch do nádrže. Ale nejsem si jistý .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cosby - a štartuješ to ako ? či točením do mrte kým to chytí ...

 

taký čo nemá diag aspoň zaleje  , prípadne odsaje odsávačkou prepad ... ofiko riešenie je odvzdušnenie cez diag

ak sa teda bavíme o koncerne , nie o iných značkách čo majú hore odvzdušnovák alebo pumpu 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 27 minutami, tažak napsal:

Odvzdušnění diagnostikou je předepsáno proto,aby v soustavě nebyly bubliny,které způsobují rázy a nadměrné opotřebení

všech dílů vstřikování.Naši sociálně vzdělaní opraváří se tu vytahují jak to neodborně dělají.

Ty jsi taky sociální opravář a víš o tom asi hodně. a můžu ti garantovat,že co se bavím s páru kamarády,co dělají ve škodovce tak to nedělá ani jeden.Takže počítám,dalších 90% v celé republice to dělat nebude.To jen pisálci na fórech to dovedou rozebrat na pěti stránkách

Editováno: , autor: cosby
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to smutné ak ani tam kde by to mali robiť to nerobia ... u nás máš taký postup ak nie si lempl , dáš diagnostiku , aj tak musíš vymazať interval a pri tom dáš odvetrať systém po predošlej výmene , medzitým vymeníš napríklad peľový filter alebo zmeriaš baterku ... potom štartuješ na ťuk

 

na prvú tvoju odpoveď som reagoval lebo vyznela tak že tam ten filter vrazíš a točíš kým to nechytí , nakoniec s teba vypadne to že ho zalievaš ... čo je tiež pekná robota , určite o moc rýchlejšia ako to urobiť tak ako sa to má ... 

 

to že každý na to serie a potom študuje po forach témy s pilinami vo filtri ma nezaujíma , to že väčšina používa šmejd filtre alebo ani starú naftu neodsaje a neutrie ma tiež nezaujíma ... ale najviac ma zaujíma keď príde dobrý kšeft ako si chlap doma vymenil comline filter a sekol gumičku ... skočený rozvod , plochý remeň všade , a ventily ohnuté ... potom je to konečne zaujímavá oprava pre mňa 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 30. 12. 2020 na 9:06, Davidos90 napsal:

Mě jde o to , zda se tím odvzdušněním zaleje i celý filtr nebo zda se musí zalít napřed ručně a pak spustit odvzdušnění přes diagnostiku.

Není třeba nic ručně zalévat. Mám vyzkoušeno, že když to spustím 2x po 30 sekundách, tak následující start je zcela normální jako každý jiný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Čau @blazen10, můžeš napsat jak se odvzdusnuje filtr přes aplikaci CarScanner a jestli to vyžaduje speciální OBD krabičku nebo stačí obyčejný ELM327?

Dělá se to přes nějaké "kódování" nebo je tam na to dedikovaná funkce?

Hledám nějaký SW na odvzdusneni (případně i  "vycouvat" el. ruční brzdu) a asi nechci kvuli toho kupovat speciální kabel a VCDS nebo Obdeleven

Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Minulý týždeň som vymenil palivový filter. 

Vybral som starý, založil nový, zalial ho naftou, vymenil tesnenie na veku a prišróboval. 

Štartoval som s miernym stlačením plynového pedálu. 

Už týždeň jazdím a všetko bez problémov. 

Toto bola už moja druhá výmena s rovnakým postupom, keďže mám už cez 180t km. 

 

Tak ako písal Cosby. CR motory s tým nemajú problém. 

Editováno: , autor: r_e_n_e
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...