Přejít na obsah

Špatné řazení rychlostí - může být problém manžeta řadící páky?


dzituna

Doporučené příspěvky

Ahoj všichni,

jsem naprostý začátečník co se Octavie týče a mám velký problém se zařazením jedničky a dvojky.

Bohužel jsem se naučila jezdit na trojku, ale auto dostává šíleně zabrat a pro mě je to značně stresující, když nevím jestli to vyjde. Mám auto asi 2 týdny a první týden jsem byla nešťastná. Druhý týden jsme se zkamarádili, najeli spolu 800km a řazení šlo dobře. Ale dnes opět problém, nepodařilo se mi jí zařadit ani jednou. Vyšlápnout spojku, z dvojky na jedničku. Nic nepomáhá. Známí tvrdí, že je auto v pořádku.

Zkusila jsem sundat manžetu a na místě šlo řadit nádherně a plynule. Uvidím, co za jízdy, ale zatím chci vědět, jestli mohl být tento problém v manžetě, která už je lehce jetá a stačilo by ji vyměnit, případně jí vždycky poštelovat.

Díky moc!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

daj to do ruky niekomu kto tomu rozumie

čo ten tvoj znamy, to ťa necha znicit spojku lebo nejde zaradit jednotka?

PS , za jazdy (pocas pohybu vozidla) zalozit jednicku - to sa normalne nerobi a ide to tazko ak to nevies

manzeta, no neviem ako to ma oktavka riesene presne , ale ak ti nedovoli zatiahnut paku uplne k sebe, tak ano , moze sposobovat to ze 1 a 2 tam idu tazko az vobec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nová manžeta ? Tvrdá a neforemná ?  Ak je kožená, skús ju ošetriť nejakým prípravkom na kožu. Skús jazdu bez manžety a porovnaj. Ak nepomôže, tak len nastavenie radenia, ale to je robota pre mechanika.

Editováno: , autor: Effendi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky