Přejít na obsah

Nákup nového Kamiqu - výbava, motorizace, atd.


mastibruch

Doporučené příspěvky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím. Tak jednoho Kamiqa máme doma a já teď přemýšlím co  vzít a vyměnit za Octavii. Dvakrát jsem se projel s Karoqem a byl jsem spokojený , prostorný auto a i ten motor s tím uměl jet. Pro mě to byla jasná volba,. Dnes mi ale volali a nabídli roční vůz škoda Kamiq ale v plné výbavě, vnitřek v kůži , prosklená střecha apod. Snad jen to tažné tomu chybí. Tak a teď co vzít. Karoq bude papat trochu víc, ale je prostornější a také v plné výbavě. Kamiq máme doma a i mě se sním jezdí dobře. A do čtvrtka se mi to krátí a já si potřebuji vybrat. Na to ,že s tím jezdím jen do služby a zpět a občas někam ven , jednou za rok s tím a nebo s tím autem na dovolenou tak si myslím, že obě jsou vhodně. Co vy na to? Jaká máte názor na tu skleněnou střechu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, Hkubes napsal:

 Jaká máte názor na tu skleněnou střechu

 

Je to jen o designu. :) Samotnou bych si ji asi nekoupil, moc drahá, ale měl jsem ji v rámci výbavy MC.

Vnitřek je pěkně prosvětlený... a pasažéři vzadu to mají lepší výhled, ale psal jsi, že jezdíš sám.

Negativa asi nevidím. Maximálně, že je na tom vidět každá špína, někomu to může vadit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamiqa 1.0 tsi DSG mám a podle mě lepší volba pro Kamiq než 1.5 tsi tu jsme měli týden na test a nepřesvědčil mě. 

 

Zpětně bych ale šel určitě do Karoqu. Připadá mi že Kamiq je strašně osizeny a kvalita jeho zpracování (teda aspoň mojeho kusů) je katastrofální. 

 

Co se týká panorama tak ji mám v F3 Monte a je super, manželka ale do Kamiqa nechtěla. 

Editováno: , autor: mastibruch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, já myslel, jako že jsi od té 1.5 čekal víc.

 

Trochu to upřesním, nesedí mi ten malý zadní přesah za kolem. jako by to auto pak bylo takový "připrcnutý". Ale je to jen můj osobní dojem.

On to asi dělá dlouhý rozvor při dané délce. Karoq má stejná rozvor ale je o nějakých 10-15cm celkově delší. 

70b556a1be4d218eb5bc0bb28419e2e9.kamiq-bok.thumb.jpg.bbc04c7e969c5a63dbddd1e722288180.jpgskoda-karoq-bok.thumb.png.c7669af1e4bee0dca544244ae01f4569.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za názory ale popravdě zatím stále nevím. Na Kamiqa jsem docela zvyknutý, jezdím většinou sám a popravdě, je vážně dost vybavený. Panorama, kožené sedačky , a všechny asistenty co se tam dají dát. Karoq je taky Style+ takže sedačky super kůže s látkou a velký prostor. Ano jede to ale je fakt že Karoq trochu více papá i když to mi nějak nevadí. Ale je to přeci jen težší auto k tomu motoru. I když při svezení to jelo dobře.  Ty obrázky sedí oba bílá Mon metla .Ju jinak dost lidí říká že Kamiq je hezčí jak Karoq. Jediná věc co mi u Kamiqa vadí že nemá tažný to Karoq ma el. odjistitelné.

No nevím.

Editováno: , autor: Hkubes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přemýšlel jsem podobně, ale pak jsem jednou měl v práci půjčenou Octávku (ne tu nejnovější) a to byl klasický fleet - octávka, ale výbava žádná.

A tahle zkušenost mě utvrdila, že raději budu mít "nižší" model, ale hezky vybavený, než větší auto, ale s omezenou výbavou. Samozřejmě vzhledem k cenové hladině a možnostem.

Jezdím také v 95 % případů sám, takže komfort a výbavu ocením více, než velikost auta nebo kufru.

Jediné o čem lze debatovat je motor, ale i ten záleží na tom, jak a kde hodláš jezdit.

 

Osobně jsem taky zkoumal Karoqa, když jsem konfiguroval Kamiqa, ale za stejnou cenu by mu chybělo dost výbavy. A když jsem je viděl v reálu, moc se mi nelíbí, jsou dle mého názoru hodně "plastové", asi víc off-road než je Kamiq. Pro někoho výhoda, ale mě se to nelíbilo.

 

Rozhodnout se budeš muset sám, to asi tady za tebe nikdo neudělá. :)

Jen pokud si to můžeš dovolit, tak bych nešetřil a klidně šel do "lepšího". Pokud už jsi ted našetřil na auto, našetříš i na něco jiného, ale když na něm teď budeš šetřit, může tě to pak mrzet, že si budeš říkat, že něco co jsi oželel bys nakonec přeci jenom chtěl a jakmile už je to jednou hotové, nezměníš to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám doma oba modely. Karoq a kamiq oba scout. Oba nafta. Kamiq není vubec špatný auto. Podvozek je dost konfortní u obou a v Kamiqu je místa taky dost. Zajímalo by mě včem je Kamiq taková hruza? Zkoušel jsem i Hyundai a vubec mě nepřesvědčil,že je mnohem lepší. Kvalitou  spracování srovnatelný a servisními náklady jednoznačně převyšuje škodovku. Je pravda,že má teď Kamiq i Scala problem s infotainmentem,který snad konečně doladí. U hyundaje tu záruku těžce zaplatíš.

  • Líbí se mi 3
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každé auto je dobré. Nedáno jsem si spletl s Karoqem. Jsou si podobní. Ale jak už se tady psalo, tak každý je jiná lajna. Je to o vkusu a o tom na co to auto chceš. Nelituji za víc peněz, ale dost víc muziky. Prostě nebudeš litovat u koupě+ Kroqu. A Hovney? Už jsem měl doma 3 nové a už nikdy mi přes práh nesmí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte,

taky by mě docela zajímalo, v čem je Kamiq kvalitativně a technicky tak zaostalý? Letos v březnu jsem koupil 1,0 85  kW a z velké části s ním jezdí manželka - dennodenně cca 20 km. Já jsem s ním absolvoval dovolenou cca 3 000 km a žádný problém jsem nezaznamenal. Snad jedině na dálnici by se hodil motor 1,5. Cca 14 dní zpětně jsem jel s manželkou a nezaznamenal jsem žádné vrzání ani žádné další pazvuky. A ani nevím, že by manželka zmiňovala nějaký problém. Do této doby najeto nějakých 11 000 km. Jedině co se manželce nelíbí, tak je ovládání x funkcí přes dotykový panel. Jediné co jsem vypozoroval je, že se nedívat na ukazatel řazení a otáčky držet na minimálně 2 000 a motor je dostatečně pružný. Za mě by byl ideální motor 1,5, ale bez vypínání válců. U firemní Scaly v 50% připnutí dvou válců vždy pocítím. Jak někdo v tomto fóru výše psal, že by si nikdy tříválec nekoupil, že jedině 1,5, tak někdo pohotově odpověděl, že tři válce ne, ale na dva jezdit to mu nevadí?

Nevím jak by to vypadalo s motory kdyby nebylo těch "ekoteroristů". Za mě by se nám žilo daleko lépe a jezdilo i daleko lépe. Mám rád ekologicky smýšlející lidi, ale když např. vidím svého bratrance jak se snaží všechny ekologicky vychovávat a potom autem bezcílně projezdí za rok desítky tisíc km, tak je mně z toho na b..tí.

Dneska zjišťuji, že nejlepší auto je žádné auto. Ale bohužel bydlím na vesnici a tak mi nic jiného nezbývá než jezdit autem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak abych ti odpověděl proč bych si Kamiq nikdy už nekoupil (jezdí s ním jen manželka). 

- Už celkem 3 krát jsem reklamoval kopajici kotouče. Po poslední výměně komplet všech brzd to bylo celkem OK. Ale mám takový pocit, že se to vrací pomaličku zpět. Takže asi to auto normálně vrátím. 

- Co se týká vrzání interiéru tak viz video níže. Toto je má 4 Škoda (F1, F2, a teď jezdím v F3) a ani jedno auto takto nevrze a to byly o poznání levnější. 

Opravdu nechápu kdo dovolil takový způsob uchycení a členění jednotlivých plastů. Protože jsem si je musel vypodlozit aby to nedělalo i při jízdě. 

 

Jinak co se týká 1.0 tsi + DSG tak za mě stačí i na dálnici. 

 

Editováno: , autor: mastibruch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...