Přejít na obsah

Výběr a dostupnost motorů


Delphin

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj,

nevíte prosím jaká bude dostupnost motoru/ů 2.0 TSI?
Dnes jsem se ptal prodejce a ten tvrdí, že letos určitě ne ? ale tomu se mi nechce věřit. Ne každý chce 1.5 TSI nebo zcela odlišný motor 2.0 TDI.

Díky.

Editováno: , autor: Pawouk
Upraven název tématu a téma přesunuto.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

2.0 TSI jen poslední OIII v RS verzi a 2.0 TDI v základní výbavě 110 kw. Rozdíl je zcela zásadní, ale těžko říct za co může lehčí motor a nastavení podvozku RS.

2.0 TSI je v kabině při běžném provozu skoro neslyšitelný a samozřejmě má mnohem větší rozsah použitelných otáček ve všech směrech je lepší krom spotřeby.

 

2.0 TDi pokud máš rád komfort se vyhni. Ve Všech OIII jsou všechny chroty o proti dvojkovým octavím a superbům extrémně hlučně, těžko říct jestli nová generace TDI je hlučnější nebo u OIII+ je horší zvuková izolace ale fakt je takový že zatím co v OII mi TDI motory zvukovým projevem nevadili, tak v OIII trpím jak pes a do osobního vlastnictví bych si TDI v OIII+ nikdy nekoupil, to už radši 1.0 tříhrnek. Navíc ten motor je na ty odlechčené OIII prostě těžký a celkově má ten podvozek prostě mnohem horší jízdní vlastnosti. Benzínové verze jsou mnohem příjemněji nastavené.

 

K vzhledem k tomu že řešíš 2.0 TSI tak prachy evidentně problém nejsou a v tom případě bych o TDI vůbec neuvažoval. 2.0 TSI je živější a bere i od spodu to bude dáno i obsahem. Jistě TDI trošku víc za to vezme v nižších otáčkách, ale velmi rychle opět umírá, TSIčku roste chuť.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,
Dixik2 má dobré info o výrobním plánu. Mohl by jsi sem dát náběh výroby dalších verzí, u kterých je známý? Mě by zajímalo iV a 1.5TSI s DSG, ale ostatní treba i tříhrnek a slabý diesel.

Díky

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 12. 1. 2020 na 8:46, Dixik2 napsal:

Octavia iV a 2.0 TDI 147 KW,PHEV RS 180 KW od 25KT/20

RS Benzín 180 kW,nafta RS 147 KW,Scout,1.5 TSI CNG od 36KT/20

Ahoj nevis od kdy bude dostupny 1.5TSI e-TEC mimochodem nejlepsi motor pro OIV jiz testovany v G8:)..cena/vykon/rychlost/spotreba..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Předpokládám že ty G-teci pro ČR nebudou nebo ano ? Nevidím důvod vyrábět dražší auto, kdo by si ho kupoval, když od příštího roku bude CNG drahé jako klasické pohonné hmoty a vyšší náklady na údržbu ? Předpokládám že lepší bude ten hybrid.

 

u 1.4 TSI taky nevidím smysl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CNG bude levnější minimálně do roku 2025, tak nevím, kde jste přišel na ten příští rok. Naopak, od příštího roku by CNG mohla mít např. i levnější dálniční známku.

 

https://zdopravy.cz/dan-na-cng-do-aut-zdrazi-plynari-si-ale-vymohli-pokracovani-ulev-az-do-roku-2025-1739/

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • Pawouk změnil název na Výběr a dostupnost motorů

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...