Přejít na obsah

Bolero - problém s pripojením Bluetooth


Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

Po úspešnom spárovaní telefónu (iPhone XR, iOS 13) s Bolerom cez Bluetooh je všetko OK len do momentu vypnutia motoru/zapaľovania.
Pri ďalšom štarte sa iPhone nepripojí k autu, Bolero len píše, že "Telefón nie je k dispozícii", zoznam spárovaných zariadení je prázdny a je potrebné spárovať telefón s autom znovu.
Možno pri 1 zo 4 pokusov sa telefón pripojí po štarte a v 3 zvyšných prípadoch to skončí tak, ako píšem vyššie.

 

Je to dosť otravné, potvrdiť párovanie telefónu s autom pri každej jazde.

Stalo sa to ešte niekomu? Čím by to mohlo byť?

 

Ďakujem!

Editováno: , autor: rosvit
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Poslední dobou se mi objevuje často tato hláška, viz obrázek. Hudbu jedu výhradně z USB, telefon není připojený kabelem.

Hledal jsem nějaké nastavení, kde to vypnout, ale nic jsem nenašel. Setkal se někdo s  touto hláškou, popř. kde co vypnout, aby to neotravovalo. 

Dík za jakoukoliv radu.

20200206_185618.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 15. 1. 2020 na 14:03, rosvit napsal:

áno, mám to presne tak isto "SKODA"...

 

Keď podržím tlačidlo voice control na volante, tak sa mi spustí len Siri, carplay nie.

Ahoj,

mám úplně tu samou situaci. Mobil iPhone SE, Siri povolená, v menu Carplay je auto SKODA. Na mobilu zapnuté všechno - wifi, data, BT. V Boleru zapnutý hotspot, BT. Při stisku tlačítka na volantu naskočí pouze Siri, ne Carplay. Ve výbavě mám wireless smartlink. Při pokusu připojení carplay v Boleru vyskočí hláška Spojení s iphone selhalo. Na kabelu funkční.

Dělám něco špatně nebo iPhone SE to nemá umět (přestože nejnovější ios nainstalován). Zkoušel jsem už i tovární nastavení Bolera.

Už nevím. Je tu někdo také s podobným "příběhem" a povedlo se nějak přes toto přehoupnout?

Díky

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu už bych viděl chybu na straně SE, poslední dobou čtu nejrůznější problémy s funkčností propojení třeba iphone a AW a většinou se jedná právě o modely SE, spojení selhalo je dost častá hláška. Nejlepší by bylo to zkusit s jiným modelem iphonu a budeš mít hned jasno. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

 

ja k Boleru sve SE pres CarPlay pripojuji bez problemu,

zato s Android Auto mam problemy.

Ne s kazdou APKou to funguje,

vubec ne Wireless a navic se mi nedari

pridat do zobrazovanych aplikaci na display vozu

kalendar.

Umi prosim nekdo poradit

 

diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, vormen napsal:

To už je fakt divný. Máš telefon odemknutej, než stiskneš tlačítko App?

Odemčený, zamčený, všechno vyzkoušené, bohužel. Zase si říkám, že kdyby tam nebyl ten wireless Carplay, tak by to nespustilo tu Siri po zmáčknutí tlačítka na volantu. Nebo to je automaticky funkční i při připojení telefonu přes BT na volání?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemám vyzkoušeno, ale to tlačítko by podle mě fungovalo pro vyvolání Siri i přes spojení pouze přes BT, stejně jako třeba u BT reproduktoru. Ten wireless CarPlay je předpokládám jen  přes WiFi, tak co třeba zkusit na mobilu vypnout BT? Předpokládám, že zkoušíš vše možné i nemožné i zdánlivě s tím nesouvisející.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
V 15. 1. 2020 na 13:41, rosvit napsal:

Zdravím,

 

Po úspešnom spárovaní telefónu (iPhone XR, iOS 13) s Bolerom cez Bluetooh je všetko OK len do momentu vypnutia motoru/zapaľovania.
Pri ďalšom štarte sa iPhone nepripojí k autu, Bolero len píše, že "Telefón nie je k dispozícii", zoznam spárovaných zariadení je prázdny a je potrebné spárovať telefón s autom znovu.
Možno pri 1 zo 4 pokusov sa telefón pripojí po štarte a v 3 zvyšných prípadoch to skončí tak, ako píšem vyššie.

 

Je to dosť otravné, potvrdiť párovanie telefónu s autom pri každej jazde.

Stalo sa to ešte niekomu? Čím by to mohlo byť?

 

Ďakujem!

Ahoj. Podařilo se ti to vyřešit? Mám stejný problém na Scale, iPhoneX + Bolero

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Naváži na toto téma. Máme Bolero s poslední aktualizací z 7-8/2020 a stále máme problémy se spárovaním se dvěma různými typy telefonů Xiaomi. Spárování proběhne, několik dní vše funguje ( jde telefonovat, hraje Spotify, mluví navigace google). Pak se najednou stane, že uprostřed jízdy přestane Bolero telefon poznávat a nefunguje nic, vše ostatní kromě BT funguje, ani restart obou zařízení nepomůže. Po dalším nastartování auta většinou vše zase několik dní šlape.

Párkrát se stalo, že Bolero nereprodukovalo žádný zvuk (ani z telefonu ani z rádia), tam alespoň pomohl restart.

Škodovka samozřejmě tvrdí, že garantovaná kompatibilita s telefony je omezená jen na konkrétní typy, které jsou někde na webu. Nemáte někdo podobnou zkušenost s Xiaomi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, nová škoda scala a rovnaký alebo veľmi podobný problém s rádiom Bolero. 
 

Mám auto niečo viac ako mesiac a už za prvé 2 týždne má počas používania smartlinku z ničoho nič odpájalo. Bolo to iba raz za čas a tak som to neriešil a nakoniec to prestalo. No pred 6 dňami to začalo znovu a odvtedy ma vždy do 2 minút od pripojenia automaticky odpojí a dokým neresetnem rádio tak to nefunguje. V preklade to znamená že som zaplatil kopec peňazí za pre mňa dôležitú súčasť (rádio, Bluetooth hovory, navigácia) ktorú nedokážem využívať. 
 

Volal som teda do servisu kde mi povedali že (v skratke) nevedia čo by to mohlo robiť a že chyba bude u mňa (ale nie je pretože to robí na viac telefónoch) alebo že si mám objednať termín na servis. 
 

Tu je odkaz na videá (ktorých mám mnoooooooho) kde vidieť problém. 

Takto má z ničoho nič odpojí počas používania:

https://youtu.be/qQiKRyh9vZw
 

Takto sa rádio správa dokym ho nezresetujem (dá sa využívať len na funkcii media a telefón):

https://youtu.be/4u5OuBfC6RM

 

chystam sa zájsť do servisu aj s videami a touto diskusiou a dám vedieť ako som dopadol.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...