Jump to content
fox1

Felicia - jdou špatně otevřít oboje zadní dveře (jen zvenčí)

Recommended Posts

Zdravím. Mám problém s Felicií (1997):

 

Jdou špatně zvenčí otevírat oboje zadní dveře.

Zevnitř jdou páčkou otevírat úplně krásně, ale zvenčí to vypadá, jakoby je klika otevřela jen zčásti (při jejím zvedání nahoru to ani uvnitř neklade odpor) a musí se s nimi více trhnout. Centrál je v pořádku.

Máte někdo ideu, co s tím přesně udělat? Má zevní klika svoje vlastní táhlo/lanko a vnitřní také?

Netuším, jestli pod tapcem u Feldy jsou na plechu šrouby nebo nýty.. kdyžtak to dám do servisu, ale asi by za to chtěli dost.

Díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pod číslom 6 je tiahlo s plastovými čapmi alebo ako sa to volá. Natiahnuté, treba upraviť dĺžku. V servise ti to už asi nikto robiť nebude.dvere.thumb.JPG.7400993b12dca4c7b720147a160d321f.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky .. a jak se ta délka táhla dá seřídit? Na obrázku to vypadá jako tyčka pevně zalisovaná na koncích v plastu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já to u své archivní filcky nedávno vyřešil mírnou změnou polohy zámku - na obrázku výše označeno číslem 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 16 minutami, Wittmann napsal:

Já to u své archivní filcky nedávno vyřešil mírnou změnou polohy zámku - na obrázku výše označeno číslem 1.

Ten protikus naproti na rámu, jak to drží dvěma křížovými šrouby? Jakým směrem posunout?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fox1   Necituj predchádzajúci príspevok, je to proti pravidlám.  Na zámku č. 4 podľa obrázka som mal inbus tuším 6, neviem už isto. Smer musíš skúšať, predpokladám že smerom hore. To tiahlo má na koncoch závit a odkrúcaním  zväčšuješ dĺžku. Tie plastové konce sa dajú kúpiť aj samostatne, alebo celá tá tyč . Na karosérii je 4, a 1 je na dverách. Dúfam, že je to tak a nepoplietol som to s niečím iným. 

Edited by Effendi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud je 1 na dveřích, tak netuším, jak to seřídit, ty šrouby se nedají ničím rozumným povolit.

Kdyby to šlo udělat, jak psal Wittmann, bylo by to samozřejmě jednodušší než rozdělávat celé dveře.

Doufal jsem, že by to třeba mohlo být způsobeno mírně svěšenými dveřmi, pak by pomohlo jednoduše posunout tu západku č. 4... takže asi ne :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oboje dverí ti naraz neovisnú. Pravdepodobne je to tým, že pri otváraní cestujúci neťahajú kľučku skoro vodorovne, ale nahor. Potom sa mení rozmer tej tyčky a tá sa dá meniť odkrúcaním, či prikrúcaním tých plastových bazmekov. Ale toto je len moja domnienka. Ak to Wittmann takto upravil, zrejme to ide a tak vyskúšaj. Časom sa rozoberaniu dverí aj tak nevyhneš, je to jednoduchá a pohodlná robota, ale v lete. Teraz by som to nerobil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyzkoušej ty dveře na prázno a uvidíš jestli je problém v odjištění zámku. Moje řešení je jen způsob kompenzace toho, co píše Effendi. Jen to funguje do určité míry, protože na těch šroubech je ta vůle celkem malá. Nejlepší bude, když tu kostku zámku sundáš (dva šrouby zvenku), podíváš se jak funguje (a možná zjistíš, že je problém úplně jinde) a pak poznáš jak ji natočit a následně utáhnout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...