Přejít na obsah

Škoda Fabia IV


Pawouk

Doporučené příspěvky

Ale veď podvozok je nový model a len karoséria je starý model. Čiže podvozok by mali v pohode otestovať.. tieto muly sú úplne bežné, tak snáď vedia, prečo to robia. Nálepka Auto Jarov možno bola súčasť kamufláže! ;)

Mňa v tom texte zaujala zmienka, že Ibizu počas testov prezliekli do Hyundai i20.. otázne, či vzali karosériu alebo ju maskovali iba nálepkami.

 

A spomínajú tam aj 1.2TSI pre UK? Asi chybička se vloudila... //ehm.. tak chybička se vloudila v mojej znalosti angličtiny :D

 

 

Editováno: , autor: brrrrm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Jan R. napsal:

No tak podle tohoto článku by základní model Fabie IV měl stát  v Británii při současném průměrném kurzu koruny a libry  cca 375.000,- Kč  v přepočtu na naše koruny. Takže jsem zvědavý jaká bude cena základního modelu Fabie IV u nás v ČR. Pamatuji si, že jsem cca před 1/2 rokem předvídal, že by to mohlo být do cca 300.000,- Kč, ale začínám o tom pochybovat!

Možná tak nějaká zaváděcí cena a pak honem po pár měsících  nahoru. Ostatně už to kdysi Škodovka takhle dělala.  Uvidíme!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je to jenom úvaha britského tisku, takže asi tak. Teď jsem se díval na nový ceník inovovaného Hyundaie i20, kde základní atmosférický motor 1.2i  asi ekvivalent 1.0 Mpi u Škodovky začíná po započtení tzv. prémie na 279.900,- Kč a  Hyundai i20 s motorem 1.0 T- GDi, tedy ekvivalent 1.0 Tsi u Škodovky začíná na 329.900,- Kč, ale taktéž se započtením jakési prémie 40.000,- Kč. Pravděpodobně Škodovka bude nucena nastavit v tuzemsku dosti podobné ceny, aby doma prodávala, ale těžko predikovat!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak samozřejmě že cena se nastavuje i dle konkurence, i20 v US startuje na £14,420, FIII na £12,990, u nás je to 279 900 Kč za Fabii bez slev vs. 279 990 Kč za i20 včetně slevy 40 000 (a to v té cene třeba i i20 není Podélně nastavitelný volant ani klimatizace, zase je v ceně 5let záruka a zimní pneu). Jinak ta "prémie" je ta sleva co ti nabídnou v ŠA hned po vstupu do salonu, jen někteří výrobci ji napíší hned do ceníku, jinde ti ji nabídnou až při jednání...

Ale co jsme tím chtěl říct, podle okolních států těžko hodnotit cenu u nás.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Jan R. napsal:

Testy https://www.autoexpress.co.uk/skoda/fabia/108591/new-skoda-fabia-spied-volkswagen-polo-disguise-ahead-2021-debut

 

To jako koupili v AutoJarov nové Polo a předělávají to na Fabii (viz.foto)? Proč ne podvozek bude stejný.

 

Je běžné, že např. výrobce elektroniky pro své zaměstnance dodává své vlastní výrobky z běžné obchodní sítě. Dodávka vlastními silami by byla dražší. Úplně stejně může být pro Škodu levnější koupit 1 ks Pola u prodejce na Jarově, než aby vezli sólo auto z fabriky VW do Boleslavi a řešili, jak to vlastně fakturovat.

 

Tohle testování může Škoda klidně dělat i dodavatelsky. Takže firma koupí na Jarově Polo, nasadí mu prototypový přední nárazník, polepí a je to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě se vrátím k tomu novému  Hyundai i20. České zastoupení Hyundaie předpokládá, že celých 60% prodejů tohoto typu bude vybavenou základním atmosférickým motorem 1.25, což také o něčem svědčí, viz zdroj webu Autobible. Vzhledem k tomu, že převážnou většinu tohoto typu auta si kupují soukromí zákazníci, tak je tady vidět, že ti i dnes preferují jednoduchou a spolehlivou techniku.  Škodovka může proti tomu v připravované  Fabii IV postavit tak jedině tu inovovanou jednotku 1,0 Mpi 59Kw, pokud se k tomu tedy rozhodne.  Mě připadá celý koncern Hyundai jaksi mnohem silnější v tzv. kramflecích, když si to může takhle dnes dovolit a celý VW AG, potažmo Škodovka dnes jen skuhrají, jak by jim to zhoršilo průměry emisí v EU.  Proč Hyundai neskuhrá  a dělá  a prodává v EU kromě atmo. 1.25 i tu novou atmo 1.5? Je snad v lepší kondici, nebo má lepší emisní portfolio? Celé  mě to připadá, že koncern VW AG kašle na obyčejné, soukromé zákazníky  a jejich přání a požadavky a jede jen a jedině na zisk,  a co nejmenší emisní pokuty, ať to stojí, co to stojí, třeba i důvěru svých stávajících zákazníků.  Takže jsem zvědav s čím ta Fabia IV vlastně přijde, myslím tím samozřejmě motory, na infotainment jsem já "konzerva"  a milovník ryzí mechaniky, již dávno rezignoval a nejraději jej kompletně vykuchal a zahodil do nejbližší popelnice. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 15. 10. 2020 na 9:34, brrrrm napsal:

Ale veď podvozok je nový model a len karoséria je starý model. Čiže podvozok by mali v pohode otestovať..

Tak to dost těžko, pokud je to stále samonosná karosie, což je. Ano, z hlediska bezpečnosti je to trochu složitější, ale..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A zas tam bude tablet jako vrata a zase tam bude všechno ovládání přes dotykovou obrazovku a zase budou problémy se software viz. všechny nové modely od Scaly dále?  

Dobře a trefně to napsal šéfredaktor AutoTipu v čísle 22/2020 ve svém editorialu: "Nová auta, co lidé doopravdy chtějí, zkrátka skoro nejsou. A asi bude ještě hůř"

Asi to tak bude, preference nového šéfa je elektrizace a digitalizace. Pokud nová Fabie nebude tedy elektrická, tak ať je tedy aspoň skrz naskrz digitalizovaná. A já dodávám , no když taková auta nejsou u VW AG, tak třeba budou někde jinde, možná.........? 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Časom sa tie digitálne technológie zdokonalia, vychytajú sa muchy a hlavne si ľudia na ne zvyknú a nebudú už chcieť iné.... podobne to bolo pri nástupe dotykových mobilov. Určite ešte nejaký výrobca bude ponúkať "staré" tlačidlové ovládanie, ale bude musieť prejsť na digitálny trend, pretože tých 5% tlačidlových fajnšmekrov ich nezachráni pred bankrotom... tak to vidím ja, ale to už je téma mimo Fabiu 4.

 

Som zvedavý, ako bude vyzerať virtual cocpit v Active výbave..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...