Jump to content

Škoda Fabia IV


Pawouk

Recommended Posts

JJ, použitelné za 450 a ještě s kompromisy. 

Aspoň, že to vypadá hezky, ten předek BMW 1 lidi to budou kupovat jako divý. Zanedlouho čekám zprávu máme xx set objednávek v předprodeji.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Podle mě ta základní barva ani moc dlouho nevydrží a většinou je po pár letech vidím takové vyšumělé, ale je pravda že tomu na základ do města mnoho neschází.

Do roka bude akční výbava, výkupní bonus a třeba sleva u prodejce a půjde asi kolem těch 320-350 tisíc koupit.

Každopádně víte jaké fabci potkáváme u nás nejčastěji ? Active 1.0 MPI co nemají ani ten kožený volant v ceně mezi 220-300 tisicema.

Edited by Malarkey
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Tohle je ideální kombinace pro důchodce, u Kauflandů Activů stojí dost. Nedávno tady z bazaru zmizela Active dokonce s černými klikami bez klimy.

Proto nedávné prohlášení na levné verze pro část čechů jedině dobře.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Já si popravdě myslel že ošklivé auto nemůže už nikdo dobrovolně chtít, ale těm starším ročníkům 60+ přijdou i tahle auto hezká.

Jezdi ke mě do obchodu jeden čilý důchodce co si k důchodu ještě meloucháři původním řemeslem a s prodavači se baví že musí do Škodovky protože měnil pneumatiky a svítí mu teď senzor tlaku. Neví jak to vypnout a je z toho nešťastný. F3 měl v úplném základu, která na to má tlačítko pod volantem.

Řekl jsem mu ať přijede příště Fabií a že mu to vymažu, byl fakt hrozně ráda že to nemusí řešit.

To si potom vážně uvědomíte, že pro ně už je vše kromě volantu ani ne tak zbytečné jako spis komplikované a nechtějí to.

Takže pokud fabii 4 active udělají věřím že se prodá i když podle mě už je to příšera 😁.

Edited by Malarkey
Link to comment
Share on other sites

A vy si myslite ze ludia tie peniaze hrabu pod stromami alebo co? Bez sance predaje pojdu dole len tak fukne. Stredna trieda vam O4 ani scalu nebude kupovat ked nemaju kde byvat, polystyren isiel o 150% hore s cenou, tak ze kupa takej Bytocnosti ako nove auta sa odsuva na neurcito. A toboz nie konzervy ako je fabia, kde nenatrepes sedacky a chcu za to pol miliona. A to este treba pocitat s zdvihnutim ceny. Vramci myslenia menejzerov, mame male zisky zvysime ceny. 

Navyse cim dalej tym lacnejsie sa vyraba len su na tom velke zisky. Tak ze to znamena ze si kupite rovnaky srot ako dacua len o 100tis drahsi a to sa vyplati. 

Link to comment
Share on other sites

To, že někdo neumí vyresetovat a nastavit senzor tlaků asi nebude o věku, ale spíše o intelektu, nebo také i o lenosti, pohodlnosti, nakonec těch dotazů o funkcích auta a jeho nastavení je tady přehršel a to by stačilo si  jen si přečíst obyčejný návod k obsluze.  

Jinak o tom jestli je pro někoho auto hezké, nebo ošklivé, většinou  nerozhoduje  jestli je to tzv. plná, nebo holá výbava, spíše si myslím, že je to dané jak se konstruktérům/dizajnérům podařilo vizuálně auto sestavit, viz. třeba Fabie II, kterou opravdu moc lidí nemuselo, no a o Fabii IV si myslím, že je to extériérově celkem hezky sestavené  auto a i ta tzv. holá verze nemusí způsobovat nějaké opovržení. 

Samozřejmě, asi nikdo si nebude kupovat auto, které se mu hnusí, na druhou stranu takových aut asi už moc není a nakonec mnoho lidí při koupi nového auta řeší podstatnější věci. 

Já sám bych si tedy ani moc netroufal říci o nějakém typu auta, tedy třeba o té Fabii IV ve výbavě Active, že to bude příšera, dokud bych ji neviděl na vlastní oči.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Jasně že je to subjektivní názory, ale za mě může být auto sebe hezčí, ale se základní barvou, na plechačich, klikama v plastu a gigantickou parabolou pro H7 žárovkou je auto prostě hnusné. Proto taky mluvím o tom že i to si najde svého zákazníka, protože spousta starších lidí řekněte, že to auto je hezké a přesně to chtějí a být na mě, tak by jim nějakou tu "juniorku" udělat mohli.

Edited by Malarkey
Link to comment
Share on other sites

Příplatková výbava:

Asistovaná jízda 2.0-56 000 Kč
Oranžová Phoenix-18 600 Kč
Style Plus-20 000 Kč
Vyhřívané čelní sklo-5 900 Kč
Nádrž 50 litrů-1 000 Kč
Kolenní airbag a zadní airbagy-12 000Kč
18" kola LIBRA-38 500 Kč
Tažné zařízení,odnimatelné-17 900 Kč
Zadní kotoučové brzdy-2 000 Kč
Parkovací kamera-7 500 Kč

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Parkovací kameru na fabce bych oželel, ale cena za dodělání nějaké slušné nebude menší, taktéž asi ok. Zadní kotouče bych taky asi oželel, ale větší nádrž a vyhřívané čelní sklo za ten poměrně rozumný příplatek se určitě vyplatí.

Link to comment
Share on other sites

Takže 70kW bude 380? Když člověk přihodí Style Plus, větší nádrž a parkovací kameru, nějakou nemetalickou barvu (bílá?), a jsme na ~420?

 

Doufám, že bude existovat něco jako Paket Connectivity u Scaly (Virtuální kokpit + bezdrátový SmartLink + bezdrátové nabíjení) za cenu okolo 15000 - jinak to už bude poměrně drahá sranda.

Link to comment
Share on other sites

V 8. 5. 2021 na 10:29, Dixik2 napsal:

Příplatková výbava:

Asistovaná jízda 2.0-56 000 Kč
Oranžová Phoenix-18 600 Kč
Style Plus-20 000 Kč
Vyhřívané čelní sklo-5 900 Kč
Nádrž 50 litrů-1 000 Kč
Kolenní airbag a zadní airbagy-12 000Kč
18" kola LIBRA-38 500 Kč
Tažné zařízení,odnimatelné-17 900 Kč
Zadní kotoučové brzdy-2 000 Kč
Parkovací kamera-7 500 Kč

A co takhle cena za vyhřívaný volant? Resp. bude v nějakém paketu?

Link to comment
Share on other sites

MuFu volant vyhřívaný-3 500 Kč

MuFu volant vyhřívaný s pádly DSG-3 500 Kč

Sportovní MuFu volant vyhřívaný-7 000 Kč

Sportovní MuFu volant vyhřívaný s pádly DSG-7 000 Kč

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Není ta cena tažného vysoká? Snad bude aspoň možnost objednat přípravu, jinak to bude asi vzácnost a možná velká výhoda při prodeji.

Edited by Twisted
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
V 6. 5. 2021 na 11:04, ski1961 napsal:

@DušanV no to se asi načekáš na Active, nebo jak to myslíš ? pokud jsem dobře četl informace, tak Active u nás vůbec nebude nebo se pletu ?

Automobilka už říká opak, už to připouští

 

 

D334FE9B-9CBE-44E9-98FA-17D0FFC0B99E.jpeg

Edited by Jan R.
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

No v něčem Škodovka ve výbavě přidala, ale v něčem zase ubrala. Já kupoval Fabii III ambition  a v základu jsem měl malý kožený paket a litá 15" kola, za tyhle docela drahé položky musíte u Fabie IV ve výbavě ambition připlácet, takže tvrzení fabriky že sice zdražila, ale za to dala více výbavy je tak půl na půl.   Přijde mi to, že  postupně za roky u Fabie III v rámci  šetření za každou cenu osekávala výbavu a teď některé prvky z nich u Fabie IV zase vrací a hle Fabia IV je najednou lépe vybavená než F III. Tedy objektivně přiznávám, že ano,  je lépe vybavená,  ale  to hlavně u asistenčních systémů za které se sbírají body v NCAP a donutily je k tomu samozřejmě taky tlaky z EU. Pro mě asi největší přínos  modernizace u Fabie IV spočívá v té větší  podvozkové platformě a tím větším prostoru pro posádku a zavazadla, samozřejmě pěkný kukuč taky není k zahození.

Edited by DušanV
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By DanKm
      Dobrý den, po výměně LZ zámku v aut. servisu jsem při přebírání zjistil, že při odemykání auta klíčkem a následném zapnutí zapalování mi jednou houkne alarm. Jinak vše ostatní funguje normálně. Auto je Fabia 1 combi Elegance s centrálem na DO a originálním alarmem rovnou z výroby (5/2007).
      Dle návodu se má při odemčení klíčkem do 15 s zastrčit klíček a zapnout zapalování, jinak se zapne alarm. Tj jasný, to vím a to mi tak i funguje. Ale můj problém je jiný: když např. za 5s po odemčení klíčkem zapnu zapalování, tak ten alarm houkne jen jednou a pak už je všecho v pohodě. Vůbec netuším co má to jedno houknutí znamenat. Auto normálně zamykám i otevíram DO na klíčku, tam i teď po výměně všechno odemyká a zamyká jak má a když jsem dřív párkrát zkoušel i to odemykání zastrčením klíčku (tak auto normálně neodemykám, když mám DO že) tak to vždy fungovalo bez houkání - prostě vždy tak jak má. Netušíte někdo, čím by to mohlo být prosím? Nebo jestli to souvisí nějak s tou výměnou zámku - a nebo je to ještě jiná závada?
      Jak jsem přijel domů ze servisu tak jsem ještě zkusil odemknout náhradním klíčem (oba klíče mám původní), a u něj mi to houknutí nedělalo a u toho co jsem měl s autem v servisu stále dál ano. Tak jsem podezíral ten první klíček, třeba slabá baterka, vadný nebo blbě spárovaný.  Ale když jsem to s tím náhradním zkoušel znovu dnes tak to začalo 1x houkat taky. Takže teď už to dělá to samé i při odemčení tím náhradním klíčem. Tak to už fakt nevím. :-(
      (Ten LZ zámek se měnil protože LZ dveře se náhodně někdy neodemkly nebo naopak někdy nezamkly - dle vyjádření servisu vadný mikrospínač a proto vyměnili celý ten zámek.)
      Jinak se omlouvám jestli je to moc složitě popsané - chtěl jsem to vyjádřit co nejpřesněji. Kdyby bylo potřeba něco dalšího co mám zkusit nebo doplnit tak se ptejte prosím. Uvítám každou radu - protože tohle je pro mne teda záhada:-). Diky!
       
    • By PTiCA
      22 let od premiéry prvního modelu FABIA uvádí společnost ŠKODA AUTO na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu. Ten je poprvé postaven na modulární platformě MQB A0 koncernu Volkswagen a nabízí nejvelkorysejší prostor ve své třídě, vyšší komfort a mnoho nových asistenčních systémů. Nová FABIA se také může pochlubit tradičními přednostmi vozů ŠKODA, mezi které patří přesvědčivý poměr ceny
      a užitné hodnoty, vysoká funkčnost a mnoho Simply Clever prvků.
       
      Tiskova_mapa_SKODA_FABIA_WP.pdf
      Exterier

      SKODA_FABIA_Exterier_I.pdf
       

      SKODA_FABIA_Exterier_II.pdf
      Interier

      SKODA_FABIA_Interier.pdf
      Aerodynamika

      SKODA_FABIA_Aerodynamika_I.pdf
       

      SKODA_FABIA_Aerodynamika_II.pdf
      Rozměry

      SKODA_FABIA_Rozmery.pdf
       
      Kola

      SKODA_FABIA_Kola.pdf
       
      Motory
      Čtvrtá generace modelu FABIA nabízí čtyři motory nové generace Evo koncernu Volkswagen. ŠKODA AUTO tak v porovnání s předchozím modelem rozšiřuje paletu pohonných jednotek. Širší než dosud je také výkonové spektrum, které sahá od 59 kW (80 k) do 110 kW (150 k). Motory splňují přísnou emisní normu Euro 6d. V kombinaci s 50l nádrží, která je k dispozici na přání, tak činí dojezd u tříválcových motorů více než 900 km v režimu WLTP.
      Motor Počet válců Max. výkon Max. točivý moment[Nm] Převodovka Max. rychlost* [km/h]  Zrychlení 0-100 km/h* [s]  Kombinovaná spotřeba* [l/100 km]  Emise CO2* [g CO2/km]  [kW] [k] 1,0 MPI EVO 3 59 80 93 5-M 179 15,1 5,1 116-131 1,0 TSI EVO 3 70 95 175 5-M 195 10,6 5,1 113-128 1,0 TSI EVO 3 81 110 200 6‑M 7-DSG 205 205 9,7 9,5 5,0 5,5 114-128 125-139 1,5 TSI EVO 4 110 150 250 7-DSG 225 7,9 5,6 128-142
    • By Dixik2
      Ibiza FR 1.5 TSI DSG facelift má základní ceníkovou cenu 544 900 Kč.
    • By km7ecz
      Prodám plechové disky 5x100 6Jx14 H2 ET37 z Fabie 2 s ojetými zimními pneumatikami Nokian WR D3 185/60 R14 82T se vzorkem 4mm (vhodné na dojetí v létě nebo jako rezerva).
      Možný prodej 1 kola za 300,-
      Předání Ostrava Poruba.
    • By fugas20
      Predám Alore disky zo škoda rapid r16 s pneu
×
×
  • Create New...