Jump to content

Škoda Fabia IV


Recommended Posts

  • 2 months later...

Vždyť všude píšou , že 1.6 Tdi v současných modelech končí, takže silně pochybuji, že by ji zpětně zařadili do FIV, holt asi ty emise.  VW AG nebude v budoucnu asi mít žádný malý diesel jako třeba frantící a je to škoda, ty jejich 1.5 diesely jsou OK motory. Že by v budoucnu byla ve FIV a  Scale nějaká zeškrcená varianta 2.0 Tdi, tak to by byla tedy věc?

To že bude  u FIV i kombík pokládám v poslední době za jeden z mála dobrých tahů Škodovky, určitě se jim to vyplatí do budoucna, v téhle třídě aut to již nikdo nemá, Renault s kombi dojíždí, takže konkurence veskrze žádná. Velká skupina lidí pořád potřebuje přepravovat dosti nákladu a nechce při tom nějaké velké auto.  

Edited by DušanV
Link to post
Share on other sites

Spíš je to trend, v takto malých autech se moc TDI neprodávají a emisemi to určitě není, vždyť TDI je má mnohem nižší než TSI, stačí se podívat do zde někde uvedené tabulky, kolik musí Škoda vyrobit iV vozidel aby místo TDi a kolik místo TSI.

Link to post
Share on other sites

V Euro7 tdi konci, ak nieco nevymyslia. Tak sa im to neoplati do novej fabie ani uvazovat. 

 

Kombi mozu mat, problem je v tom ze ceny aut skrze emisie a asistentov letia hore, a mnozstvo ľudí si tak auto nebude moct dovolit. 

Edited by atlan
Link to post
Share on other sites

už jsme trochu OT, ale nevěř tomu co se povídá a píše, diesel nekončí ani náhodou, to by už benzín skončil dávno, sice už benzín dostal také filtr pevných částic a ještě mu brzy přibude močovina, stále má víc emisí a stále se vymýšlí jak ho více hybridovat, či jako Mazda zevznětovávat či jinak devalvovat na něco účinnějšího a tedy efektivnějšího, než jak to kdysi vymyslel pan Nicolaus Otto, byť by ten svůj motor dneska ani nepoznal, aby se alespoň trochu ottův motor alespoň přiblížil co se týče elektivity k motoru pana Rudolfa Diesela

 

každopádně dieselův motor má kam jít i nadále, toho se netřeba bát, až to bude mild hybrid, to bude jiná paráda, a až budou v proudu a prodeji e-paliva 2. generace, bude už dieselův motor zcela někde jinde a opět v těžkém náskoku

 

zde jde spíš o to, že pak bude (vlastně už dávno je) moderní dieselův motor a tím spíš mild hybrid natolik drahý, že se společně s efektivním 48 V palubním napětím pro malá auta vůbec nevyplatí, také bude nejspíš problém s prostorem a hlavně s hmotnosti, neb to jsme zase na začátku, hmotnost = vyšší emise

 

více také zde: http://naftanenimrtva.cz/

Link to post
Share on other sites

Při současných podmínkách nafťáky nedávají smysl. TSI v běžném režimu žere jen o něco málo víc, někdy dokonce stejně. Diesely si drtivá většina lidí nekupuje proto, že by ho chtěla, ale kvůli snaze ušetřit. Pokud je těžiště Fabie městský a příměstský provoz s malým nájezdem, nedává jeho pořízení smysl ani ekonomicky, ani z praktické stránky. Už Scala je hodně na hraně.

  • Upvote 4
  • Downvote 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...