Jump to content

Škoda Fabia IV


Pawouk

Recommended Posts

Dobrá zpráva pro  nás v ČR a doufám, že nejenom tady.  Combi v této kategorii již nikdo jiný nedělá a doufám, že to bude jen a jen výhoda, i když chování zákazníků je nevyzpytatelné. 

Stále více a více je nám vtloukán do hlavy vizuální marketinq a praktičnost se vytrácí, doufám, že Fabia combi IV na tohle nedoplatí.  Tenhle typ auta byl vždycky spíše dělník, než nějaký egoexpandér. 

Edited by DušanV
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Link to comment
Share on other sites

Doufejme, že ty emise ta 1.0 Mpi evo ještě ustojí, i když přes 95 g to asi bude. Před cca 1rokem šéf vývoje agregátů Hrdlička, aspoň tvrdil, že do Fabie IV s ní počítají, bylo to v rozhovoru někde na slovenském motoristickém webu, přesně již nevím.  Ale znáš to, někdo míní a velký šéf to někdy změní. Bylo by ho škoda, když už tak, pro tu možnost LPG a tzv. vesnickou nenáročnost. 

  • Pozitivní 2
Link to comment
Share on other sites

před 49 minutami, DušanV napsal:

Doufejme, že ty emise ta 1.0 Mpi evo ještě ustojí, i když přes 95 g to asi bude. Před cca 1rokem šéf vývoje agregátů Hrdlička, aspoň tvrdil, že do Fabie IV s ní počítají, bylo to v rozhovoru někde na slovenském motoristickém webu, přesně již nevím.  Ale znáš to, někdo míní a velký šéf to někdy změní. Bylo by ho škoda, když už tak, pro tu možnost LPG a tzv. vesnickou nenáročnost. 

Právě že pro Fabii limit 95g neplatí, 95g je to pro auto o hmotnosti 1379,88 kg, pokud si Fabia udrží hmotnost kolem 1100kg, bude pro ni platit limit 85g CO2 na 100km.

Link to comment
Share on other sites

před 17 hodinami, Martab napsal:

Právě že pro Fabii limit 95g neplatí, 95g je to pro auto o hmotnosti 1379,88 kg, pokud si Fabia udrží hmotnost kolem 1100kg, bude pro ni platit limit 85g CO2 na 100km.

Jo znám ten přepočet, psal  jsem to obecně, vzhledem k  tomu neustále propíranému limitu 95g, ale díky za upřesnění pro ostatní.  Na druhou stranu, co je to za snižování emisí, když to těžká a velká auta, třeba ty SUV, dokáží přes jejich větší hmotnost obejít. Pak se nedivme, že průměrné hodnoty škodlivin, se i přesto za poslední roky zvyšují, limit, nelimit. Logika z EU je jaksi vedle...to tam nikdo nedomyslel, nebo to nechtěli domyslet ???

Edited by DušanV
Link to comment
Share on other sites

před 43 minutami, Martab napsal:

Ten zadní sloupek a celkově zadní převis vypadají hodně mohutně ve srovnání se současnou FIII.

 

Taky jsem si toho všiml. Něco bude mít na svědomí spojler + aerodynamické tvarování. Celkově se ale Fabia zvětší skoro o jednu třídu. Tři generace na jedné podvozkové platformě je docela unikát.

Link to comment
Share on other sites

Jo, určitě poroste (ikdyž 3 generace na stejní platformě nejsou, minimálně trojka má novou - ano, dalo by se diskutovat jak moc :) ). Nicméně třeba u Pola nebo Ibizy to tolik nepůsobí, ale možná za to může to maskování.

Docela příjemně by designu mohlo pomoct to protažení světel do 5. dveří, snad to nebude podobně nevhodně řešené jako na karoqu...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...