Přejít na obsah

Škoda Fabia IV


Pawouk

Doporučené příspěvky

No jestli začnou prodávat a nabízet  F4  v počátku jen s výbavou Style a motorem 1.0 Tsi, tak asi ano, těch 400.000.- by snad mohlo odpovídat, jinak pokud to má být prozatimní základ v Active a s mototrem 1.0 Mpi, tak to by pro fabriku asi nebyl moc dobrý začátek. Ta cena by byla hodně přemrštěná (to už je začátek cen u Scaly). Moc té sumě  nevěřím, bude v tom pravděpodobně  nějaký háček, třeba s tím počátkem v nabídce jen vyšších výbav a motorů. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stále bych se držel cen u Ibizy, tu tipuji cenově blízko. Ta začíná na 374 900 za Reference a 1.0 TGI a 392 900 za Style (sice ocelová kola, ale už AutoAC, dešťový a světený senzor a pod.) a 1.0 TSI 70kW. Xcellence (to už je obdoba Style u ŠA) potom začíná na 425 900kč za 70kW TSI. Očekával bych tedy ceny FIV na podobné notě.

https://www.havex.cz/?download=_/seat-cenik/cenik_ibiza_9.3.2021.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@DušanV Cena 400 000,- by byla sebevražda. Ano, Junior už nás asi nečeká, protože nová auta už musí mít spousty bezpečnostních prvků, které nařizuje EU.

 

Dacii bych zde nezmiňoval, protože pokud si někdo s klidem v srdci koupí auto, které v EuroNCAP dostane 3*, a pak v něm vozí i rodinu, děti apod., je to pro mě nepochopitelné. Šetřit, ok, ale na bezpečnosti sebe a ostatních - díky nechci.

 

Btw: co jsem četl, i Dacii končí její roky levných aut. Ať už kvůli emisním požadavkům, nebo právě povinnosti určitých bezpečnostních prvků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 2. 4. 2021 na 7:27, Martab napsal:

Stále bych se držel cen u Ibizy, tu tipuji cenově blízko. Ta začíná na 374 900 za Reference a 1.0 TGI a 392 900 za Style (sice ocelová kola, ale už AutoAC, dešťový a světený senzor a pod.) a 1.0 TSI 70kW. Xcellence (to už je obdoba Style u ŠA) potom začíná na 425 900kč za 70kW TSI. Očekával bych tedy ceny FIV na podobné notě.

https://www.havex.cz/?download=_/seat-cenik/cenik_ibiza_9.3.2021.pdf

Já si myslím, že to tolik vypovídající není. Ibiza byla od začátku jedno z nejdražších aut segmentu, Fabia naopak maximálně cenový průměr. Na rozdíl od Seatu Škoda umí dobře poskládat výbavu a mívá akce. A Scala nemůže o mnoho s cenou nahoru, dokud i30 stojí 329 tisíc. 

 

@PetriCZECH Zapomínáš na to, že je tu nové Sandero, které zatím žádné hvězdičky nemá. V dobré výbavě stojí 300 tisíc Kč. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nebude mít vůbec žádná fyzická tlačítka pod tabletemACEB4BED-6469-45DE-AFF9-FC01F1801EBF.thumb.jpeg.eff4469a6f8b6c44d35c3b19747312c0.jpeg, otočný ovladač světel z O1 nechají FFC25564-D3AB-4016-999F-61CB085950A0.thumb.jpeg.9378628977ce05544936290cafb1f2d9.jpega ten lesklý plast kolem kulatého výdechu na zrcadlení ve sklech, el. ručku to jako mít nebude ...

Mlhovka jde zapnout jen zadní 8E396930-36A9-49C5-8662-B6924F55F5F5.thumb.jpeg.d3b9c1095d716e04ad68f21cab476979.jpeg

 

 

EE1044E8-396A-42ED-A7F5-B160AE02FC7F.jpeg

Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm... čiže prístrojovka bude takmer identická s aktuálnou Ibizou po FL..

2021-seat-ibiza-facelift.thumb.jpg.1893fcaaae4127f6f23a24fcfb2c845e.jpg

 

Tlačidlá mi nebudú chýbať, je ich stále dosť na volante aj na paneli klimatizácie, na odrazy nie som alergický - najväčšie sklamanie je však z toho ovládača svetiel.

 

Editováno: , autor: brrrrm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 55 minutami, Jan R. napsal:

To nebude mít vůbec žádná fyzická tlačítka pod tabletem, otočný ovladač světel z O1 nechají a ten lesklý plast kolem kulatého výdechu na zrcadlení ve sklech ...

 

EE1044E8-396A-42ED-A7F5-B160AE02FC7F.jpeg

Tak fabrika dala k dispozici určitě fotku té nejvyšší výbavy, takže jiné výbavy mohou mít tu přístrojovku trochu jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 minutami, DušanV napsal:

Co je na tom ovladači špatně, že je to ten starý, jednoduchý a již x-krát použitý?  Čekal jsi ten nový  a dotykový?  Jsem stará škola, ale nač měnit něco, co dobře funguje a jen design měnit nebudou, holt někde se ušetřit musí. 

Přesně, pokud to bude jak v Ibize, tak bych o ní uvažoval. Bude-li to dotyková patlanina jako golf, tak nemám zájem.  Dotykové ovládání, ještě navíc ve spojení s nedotaženým SW, je zlo.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 44 minutami, brrrrm napsal:

Najväčší fail tohto ovládača svetiel je nemožnosť zapnúť zadné hmlovky bez predných hmloviek.

Hm, zajímavá logika, vždycky jsem si myslel, že je dobré nejen být vidět, ale  zároveň i sám v mlze vidět, nebo snad máš potíže s viděním, když si zapneš přední mlhovky? Na druhou stranu doposavad se dali koupit i Fabie bez předních mlhovek, nebo se ty žárovky z předních mlhovek nechají  vymontovat a snad se to dá i nakódovat, aby to neukazovalo chybu. 

Beru to tak, že  když je mlha a musím zapnout zadní mlhovku, tak chci/potřebuji i  ty přední, snad jen z těch nějakých optických/zdravotních důvodů bych to nechtěl, ale to by bylo tak na vyšetření u lékaře jestli bych pak mohl řídit. 

Napiš, jaký máš důvod, to tak mít, klidně se dám poučit. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DušanV to není o tom, že bys pak blbě viděl, ale třeba jako poslední auto v řadě nemusím mět přední mlhovky. Nebo když jedeš po dálnici, nemáš zástěrky a za tebou stříká ta vodní mlha, taky nepotřebuješ přední mlhy bo ani nepoznáš že svítí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...