Přejít na obsah

Alarm a další elektronické zabezpečovací systémy


Joker 85

Doporučené příspěvky

Při nákupu nového vozu jsem přemýšlel jestli vzít za rozumný peníze originální Alarm, nebo dodělat jiný kvůli základnímu zabezpečení vozu. 

 

Nakonec jsem se rozhodl pro originál při konfiguraci vozu a splňuje očekávání i většinu funkcí které bych stejně vyžadoval. Hlavně jsem ušetřil čas popřípadě potíže při reklamaci vozu. 

 

Součástí alarmu je :

 

- Kryt řídící jednotky v motorovém      prostoru. Nikde jsem o tom nenašel zmínku, že je součástí ( stejně bych dodělávám, za mě základ ) 

- Safe systém 

- Hlídání vnitřního prostoru( jednoduchá deaktivace) 

- Zálohová siréna 

- Náklonové čidlo 

- Hlídání manipulace se spínací skříňkou 

- Náhlý pokles napětí v síti vozu

- Odpojení přívěsu (popřípadě držák na kola)

- Otevření dveří přes vložku zámku. 

- Otevření víka motorové části, zavazadlového prostoru a všech dveří. 

 

Aspoň to neukradne každá fetka a dává to o dost větší smysl než třeba uzamčení řadící páky ( s tím odjede i babka ) a podobný blbosti. 

Ps: samozřejmě Gap mám na tři roky ?

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také jsem vzal originál alarm … Nejsem tedy blázen, který věří, že to ochrání embéčko před odcizením, větší pocit zabezpečení bych měl s tím zamykáním fofrpáky … ale je to dobrý "znepříjemňovák" a "upozorňovač" v případě odtahu wagenu při špatném parkování, plašič okopávačů zrcátek, nebo "rozbíječů" okének za účelem odcizení airbagů, nebo infotainmentu. Zřejmě to funguje i jako antikunní ochrana … bo jednou mě embéčko na dvoře asi 10 minut houkalo, než jsem si uvědomil, že to není v TV … a při následné prohlídce wagenu jsem v motorovém prostoru objevil kuní stopy … k ožužlání kabeláže naštěstí nedošlo, bo zřejmě alarm, vyplašení a přesun hladové kuny k hodům v jiném autě ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano (originalni nebo neoriginalni), autoalarm je prekonana zalezitost. A kdyz houka, tak se nikdo ani neotoci.

Pokud ale ma byt do auta instalovan GPS komunikacni modul (Patriot), tak pro jeho plne vyuziti je alarm vhodny (poplach je pomoci modulu predan uzivateli).

Jinymi slovy - pokud alarm, tak jen ve spojitosti s GPS modulem....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, Pytlák napsal:

Ano (originalni nebo neoriginalni), autoalarm je prekonana zalezitost. A kdyz houka, tak se nikdo ani neotoci.

Pokud ale ma byt do auta instalovan GPS komunikacni modul (Patriot), tak pro jeho plne vyuziti je alarm vhodny (poplach je pomoci modulu predan uzivateli).

Jinymi slovy - pokud alarm, tak jen ve spojitosti s GPS modulem....

Jo, to už je lepší, ale i na to jsou metody. Zloději jsou prostě vždycky o něco napřed.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všechno jde deaktivovat. Ale průměrný zloděj deaktivuje alarm, ale o instalaci GPS komunikačního modulu ani neví. Tím pádem je spokojený, že auto již nehouká. Že už mezitím majitel auta ví, že se něco děje, kde je auto, ….. zlodějíček ani neví. Majitel auta jednou klikne na mobil a odpojí zapalování a zlodějíček má problém …. :-) 

Lze to obejít? Samozřejmě že ano. Ale cokoliv, co zloději zkomplikuje krádež, cokoliv, co ho zdrží se počítá. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak z hlediska nějakého nepřemýšlejícího vyfetla, stačí obyčejný alarm … osobně dávám přednost továrnímu, bo nemám rád, když se mě v embéčku někdo dodatečně šťourá. Z hlediska toho, že dnes je jiná doba a new auta se kradou víceméně na zakázku, je způsob zabezpečení v podstatě jedno, bo profikradaři si poradí se vším. Nejlepším způsobem zabezpečení je tak výrazná individualizace wagenu, např. zvláštní lakování … bo pravděpodobnost, že přijdete o růžové, nebo kanárkově zelené auto je výrazně menší, než auto bílé, šedé, stříbrné, modré, nebo černé, kterých je hafo a jsou nenápadnější pro přepravu a následnou manipulaci i skladování rozebraných dílů. Přece jen růžová karoserie je těžko udatelná jako náhradní díl … a co si budeme říkat, embéčko není zase taková top značka, aby jej někdo v nějaké výrazné individualizaci kradařil na zakázku … na to jsou tady VW, audiny apod., nebo ty hafa bílých, šedých, stříbrných apod. běžně barevných embéček. Nj, škoda, že karoq nenabízí zvláštní lakování ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Pytlák napsal:

Všechno jde deaktivovat. Ale průměrný zloděj deaktivuje alarm, ale o instalaci GPS komunikačního modulu ani neví. Tím pádem je spokojený, že auto již nehouká. Že už mezitím majitel auta ví, že se něco děje, kde je auto, ….. zlodějíček ani neví. Majitel auta jednou klikne na mobil a odpojí zapalování a zlodějíček má problém …. :-) 

Lze to obejít? Samozřejmě že ano. Ale cokoliv, co zloději zkomplikuje krádež, cokoliv, co ho zdrží se počítá. 

 

Co je to průměrný zloděj? Dnes se kradou auta většinou na zakázku a ti co je kradou mají obvykle lepší znalosti než kdejaký automechanik.  GPS je pro ně podřadný problém.  Experti odcizí a kurýr (většinou feťák nebo zadluženec) převáží. Nejlepší je nechat v autě hlídat tchýni, když už, tak ať to ukradnou i s ní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, velkytom napsal:

Tak z hlediska nějakého nepřemýšlejícího vyfetla, stačí obyčejný alarm … osobně dávám přednost továrnímu, bo nemám rád, když se mě v embéčku někdo dodatečně šťourá. Z hlediska toho, že dnes je jiná doba a new auta se kradou víceméně na zakázku, je způsob zabezpečení v podstatě jedno, bo profikradaři si poradí se vším. Nejlepším způsobem zabezpečení je tak výrazná individualizace wagenu, např. zvláštní lakování … bo pravděpodobnost, že přijdete o růžové, nebo kanárkově zelené auto je výrazně menší, než auto bílé, šedé, stříbrné, modré, nebo černé, kterých je hafo a jsou nenápadnější pro přepravu a následnou manipulaci i skladování rozebraných dílů. Přece jen růžová karoserie je těžko udatelná jako náhradní díl … a co si budeme říkat, embéčko není zase taková top značka, aby jej někdo v nějaké výrazné individualizaci kradařil na zakázku … na to jsou tady VW, audiny apod., nebo ty hafa bílých, šedých, stříbrných apod. běžně barevných embéček. Nj, škoda, že karoq nenabízí zvláštní lakování ...

Ono se dost často to auto vybírá dle barvy, motoru, výbavy atd. Dneska není problém zjistit kde se takové auto nachází. Vlastně o něm kolikrát vědí víc než majitel ?

Stačí znát ty správné lidi který za pár drobných rádi pomůžou. 

Obrana v podobě zabezpečení není vlastně vůbec žádná když to konkrétní auto někdo bude chtít tak ho dostane. 

Jde to pouze minimalizovat na minimum. 

Originální Alarm beru ják bylo už někde řečeno jako základní doplněk k dalšímu opatření které budu dělat až když skončí GAP a auto si budu chtít nechat. Do té doby to nějak neřeším a budu i rád když si ho někdo před vypršením 3 leteho GAPU odveze. (nejvýhodnější prodej po dvou letech?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má pravdu předsedo, taky jsem nic nepořizoval, GAP to jistí.

Ale přece jenom kdo chce chránit auto před odcizením, tak bych volil systém VAM, ale je to trochu otravný neustále vytahovat, zasunovat

kazetku.

Tady je cenová nabídka s montáží pro Karoq týden stará:

VAM R1: 6 190,-  Kč bez DPH

 

nebo

 

VAMPIRE lite:  10 710,- Kč bez DPH

 

ODTAH za příplatek:  9 945,- Kč bez DPH
AKUSTIK za příplatek:  14 790,- Kč bez DPH

 

Celkem mě zajímá Pandora se vzdáleným startem přes Bluetooth, jak funguje, jaký je dosah?

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bude-li chtít někdo auto ukradnout, ukradne ho. A v mnoha případech, když se mu to nepodaří, tak ho alespoň úmyslně poškodí.

Nicméně alarm a GPS lokátor tvoří cca 1-1,5% z ceny auta. A to není až tak moc, protože je možno díky tomu vyjednat slevu z pojištění, takže se významná část peněz vydaných na alarm a lokátor časem vrátí. 
GAP je OK. Ale jen na pár let. Ne každý může auto po 2 - 3 letech vyměnit.

Celkově ale záleží na každém. Někdo preferuje "to", jiný "ono".

Editováno: , autor: Pytlák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pytlák úmyslně ti to poškodí právě ten amatér. Kluk co se tím živí auto ukradne.

Vždycky nejvíc pomůže kombinace zabezpečení 3 a více plus garáž to se na to pak každý vyprdne když s tím chce odjet po ose v druhém případě to stejně nepomůže . 

Já vím že to je strašný ,když si koupíš auto třeba za 750 a ono skončí na vrakovisti za 50-100 ale to je realita v ČR. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto parkuji v garazi a v zamestnani v arealu firmy. A pokud parkuji jinde, spoleham se na to, ze zlodej amater nebude nicit auto na miste plnem lidi. V jinych pripadech, ktere nutne nastanou, musim spolehat na zabezpeceni, ktere profik prekona (ale i on se muze splest), pripadne na to, ze zabezpeceni zafunguje (i to stava). Pokud bude auto presto ukradeno, mam GAP. (Zavrit do auta psa, tchyni, kousavou manzelku nemohu, to by se nelibilo ochrancum zvirat.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...