Přejít na obsah

Dojezd a spotřeba


jurajsunjb

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Ahoj, tak po ujetí prvních pár stovek km mám vyzkoušené tři typové situace 

1) bez topení (bez větrání)  rozjezdy na plný "plyn", dle pravidel 10km okresky a 5km město = 11kWh/100km 

2) topení a vyhřívání sedačky + záděž v autě a  to samé co v 1) = 20kWh/100km 

3) dálnice 130km/h (na max) = 18-22kWh

 

Spotřeba je po započtení rekuparace, což je u mě tak 4kWh

 

Mám radost z dojezdu, celý týden jsem jezdil do práce a na nákupy na jedno nabití 270km a ještě 23km dojezdu zbylo (už se ale auto omezilo eko mód a nejede to), takže budu nabíjet jednou za týden doma v noci. 

Navíc je příjemné nabíjet zdarma při nákupu v Globusu - přijde mi od EON faktura na nulu :-) Škoda, že to od dubna bude placené, aspoň u nás v Olomóci

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

A teraz prax a nie takýto jednostranne zameraný test (jedna dlhá cesta):

-220km na jeden záťah môže byť. Ale ak to berieš 2 krát denne na 15km tak to teda dohromady 220km nebude, lebo pri každom "rozbehu" musíš auto vykúriť, to je odber skoro 5kW (pár minút), a priemerná spotreba je razom 18kWh/100km na krátke jazdy,.extrém aj 20 keď leje a nechceš tam mrznúť a všetko zapneš.

-kúrenie na 21 Stupňov a úsporný režim - to ťažko, e-Up tak kúril veľmi mizerne, aj 23 bolo treba nastaviť a na nohy a aj tak tam nebola sauna ako pri benzínovom aute, skôr menej teplo, a to aj pri teplotách tesne nad nulou. Dokonca som musel nechávať "plný" výkon, inak na ECO móde ešte slabšie kúril. 

Tolko z praxe pri bežnom používaní, nie pri jednostranne zameranom teste. Áno, na dlhšej trase je dojazd lepší, spotreba aj v zime klesla hneď na 15kWh/100km. No a ak by len zasvietilo slnko a prehrialo trochu interiér hneď aj menej. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Jezdím známé trasy 'kolem komína', terén je Valašsko, jedna víska za druhou, troje závory na trase. Uvedené údaje jsou za duben a trasy vždy vedly tam a zpět, tedy celkové převýšení 0. S původním nafťákem jsem jezdil víc klidně, teď si toho užívám a šlapu na to, byť v rámci předpisů, žádná divočina. Pokud nezapomenu, přepínám na Eco, protože to je nejsnadnější cesta k vypnutí klimatizace a topení. Tolik ke kontextu.

 

V datech je: spotřeba na 100 km / vzdálenost / průměrná rychlost. Vyčteno ze Škoda Connect:

9.1 / 33 / 42

11.6 / 18 / 33

8.7 / 26 / 45

9.2 / 28 / 35

12.1 / 32 /39

7.3 / 9 / 46

11.7 / 9 / 35

13 / 54 / 40

10.7 / 27 / 40

10.5 / 55 / 35

10.2 / 43 / 35

10.2 / 28 / 42

8.9 / 53 / 37

8.7 / 26 / 45

11.2 / 15 / 23

9.6 / 44 / 43

9.1 / 41 / 38

 

Dost mě překvapil dlouhodobý průměr 12.3 kWh/100 km, asi jsou tam nějaká data z předchozích (předváděcích?) jízd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 2 měsíce později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 8 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...