Přejít na obsah

termostat


Václav007

Doporučené příspěvky

Zdravim vespolek. neřešily jste už někdo náhodou termostat? Ted jak je zima tak mi to docela mizerně topí. Zatím jsem nic nehledal a nerozebíral ale měl by být součástí tělesa pumpy. Našel jsem, že se prodávají 2typy. Montovací strana vnitřní s teplotou otevírání 80stupňů a montovací strana vnější s teplotou 105stupnů. Což jsou dva uplně rozdílné typy. Který z nich bych měl použít a co obnáší jeho výměna? Děkuji za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem žádný velký odborník a tak napíši jen svoji úvahu o Tvém problému. Chladící systém u motoru 1.0 Mpi by měl mít dva chladící  okruhy a tedy opravdu 2 rozdílné termostaty, jeden okruh by měl být pro hlavu motoru a druhý okruh pro blok motoru. Nevím na který okruh je napojen výměník topení, možná je to až za spojnicí těchto dvou okruhů ve skříni termoregulátoru.  Na druhé straně ještě jsem neslyšel u motoru 1.0 Mpi o poruše termostatu (tím netvrdím , že neexistuje) a rozhodně bych neřešil nefungující topení prvně přes výměnu termostatů. Potíže u topení bývají hodně taky u samotných ovládacích klapek, které se zasekávají a i když se Ti kolečka klapek na přístrojovce točí, tak ve skutečnosti klapka nefunguje. Raději s tím zajeď do autorizáku, i když to není dneska taky žádná jistota, že na to přijdou na první dobrou. A jakou máš klimatizaci?  Manuální, automatickou nebo jseš úplně bez klimatizace. Tam ty klapky a jejich ovládání je taky rozdílné?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za upřesnění, nevěděl jsem, že tam jsou dva okruhy. Klimu nemám vubec. A klapky bych asi taky vyloučil, jelikož když je to v tahu tak to topí dobře a při delší volné jízdě třeba z kopce teplota klesne. I při napíchnutí diagnostikou a zobrazení teploty při jízdě, teplota kolísá podle zátěže. Prostě vše nasvědčuje na termostat. Do servisu s tim rozhodně nepojedu, jen jsem chtěl zda tu bude mít někdo nějaké typy než se do toho dám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uprimne, Citigo jako takove ma topeni malo vykone. Na jare a na podzim, kdy je kolem 10st, mi Citigo bez problemu zvlada udrzet 21st pri dalnicnim tempu. Ted v zime, kdy jsou teploty kolem nuly a pod nulou, musim mit topeni na 23 a zacinam vypinat auto a poustim foukani na nohy. Je to neprijemne, ale Citigo proste nema vykonne topeni.

 

Jakou teplotu chces vlastne udrzovat a pri jake rychlosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...