Přejít na obsah

Sportline DCC podvozek vs normální DCC podvozek


gosh

Doporučené příspěvky

Ví někdo v jakých komponentech se liší sportovní DCC podvozek  v modelu Sportline oproti DCC podvozku např. v modelu L&K ? 

 

Sportline se mi líbí vzhledově, ale vůbec mi nevyhovuje ten sportovní podvozek. Podle mně je to stejně nesmysl, když chci tužší podvozek přepnu si DCC na SPORT a nepotřebuji aby mně podovzek zbytečně natřásal i v modu COMFORT. V COMFORTU se houpe to jo, ale zbytečně "bouchá". 

MR2015 STYLE PLUS s DCC byl na 19kách o třídu komfortnější :-(  

Extremní nepohodlnost "sportovních" sedaček radši ani nezmiňuji.

 

 

Editováno: , autor: gosh
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mechanicky nevim o zadnem rozdilu mezi DCC v L&K a Sportline. Muze byt ale jine prirazeni pruzin/tlumicu podle vahovych trid, prip. sw. Bohuzel k tomu snad nikde nejde dohledat jejich prirazeni v zavislosti na vybave/motorizaci/pohonu. Tedy i rozdil mezi tema vybavovyma stupnema. 

 

Nad neDCC podvozkem tady brecim uz dlouho a optima jsem nedosahl ani Bilsteiny a Eibachy. Ted jsem jel danym autem po delsi dobe a zase mne neprislo tak strasne. Zalezi na stavu silnice a typech nerovnosti.
 

Mam podezreni, ze mlaceni muze byt zpusobene necim dalsim á la ulozeni atd. Ale nikdo nedokaze pomoct.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak chceš najít v čem je rozdíl??Jak už je napsáno,určitě pružiny,možná tlumiče.Taky jsem uvažoval u DCC dát ze sport.pružin normální,ale auto se zvýší a jestli to poberou DCC tlumiče ti nikdo neřekne.Změní se základní zdvih,jsou tam propouštěcí ventily a co to udělá ti asi nikdo neřekne.Zbytečně bych neriskoval,tlumiče nejsou zrovna levné.Musel by jsi měnit vše-tlumiče+ pružiny.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V cem je rozdil bych nasel treba tak ze bych se podival do ETKY na, jak pises, pruziny a tlumice dvou aut ve stejne verzi ... tj motor a ne 4x4, jednou sportline a jedno ne a videl bych jestli jsou jine jen pruziny a nebo i tlumice. Ale je to jen muj neodborny pohled na vec, protoze nemam do ETKY pristup. 

Btw proc by se auto melo zvysovat po vymene pruzin? Sport podvozek s DCC a normalni s DCC je dle mne stejne vysoky - opticke porovnani mych dvou aut (dokonce se mi zda ze Sportline DCC ma vice prostoru mezi kolem a blatnikem jako MR2015 s DCC = je vyssi). Snizeni 15mm ve prospech sportovniho podvozu  se dle mne tyka pouze porovnani sportovni vs. normalni bez DCC. 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na webu se dozvíš jen toto: Sportovní podvozek

S kratšími spirálovými pružinami a sportovně laděnými tlumiči nabízí o 15 mm nižší sportovní podvozek výjimečnou citlivost a dynamické jízdní vlastnosti.

 

Jinak být tebou tak sportlinu bych se vůbec nebál.  Osobně jsem proti L@K nepoznal že by to bylo tvrdší.  Jezdím na 18´´´na "normal".   Pokud dám komfort tak to příjemně houpe :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam na Sportline najeto ca. 20tis.km a poznam to, jinak bych to neresil. Nejde o houpani, nebo nehoupani ... ale spis o neprijemne trepani a bouchani ... ktere jsem z MR2015 DCC 19ky vubec neznal. Skoda, Sportline asi pujde z domu a pujdu do neco "normalniho" .... predstava SPORTu v podani Skody je minimalne u Superbu dost nepovedena. 

 

btw, marketingovy text o Sportline podvozku znam, ale jak uz jsem psal vubec mi nepripada ze by podvozek Sportline DCC byl nizsi nez normalni DCC. Jestli Sportline je 15mm nizsi  nez normal, u DCC pisou 10mm nizsi nez bez ... tak mozna 5mm, ale ani ty tam nevidim ... vzhledove  co se podvozku tyka je to klasicka Skoda "Koza" ;-), takze nic moc.   Vzhledove mnohem nizsi a "hezci" byl muj Passat B8 R-line na 19kach.

 

A jeste "sportovně laděne tlumiče" by se u DCC mohly dat nastavit na "normalne ladene tlumice" nebo mate za to ze budou i mechanicky jine? 

Editováno: , autor: gosh
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam Sportline 02/18, 45000km

Jazdím väčšinou na Sport režime a nie je to vôbec tvrde. Skôr také akurát... 

Nepozorujem vôbec ziadne trepanie a buchanie

Zimné mam 18" a aj keď občas jazdím na udupanom, zladovatelom, hrbolatom snehu tak od podvozku je ticho... 

Letné mam 19" a tak isto, všetko OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdim ca. 50tis.km ročně a veřte tomu že rozdíl tam je ... nesrovnaval bych to se starou A3 a podobně, není nic co by bylo nejezditelného, ale je to opravdu o poznani meně komfortní jak MR2015 s DCC a dost mně to zklamalo. Možná má svůj podíl vinny i obutí (Sportline Conti TS850 vs. MR2015 Hankook). 

 

Přesně jsem to neměřil, ale fakt mi na pohled nepřijde ze Sportline by byl níž než normal MR2015 (oba DCC). Pár fotek jsem našel s posledního setkaní + už vzpomínaný Passat R-Line: Srovnáni Sportline vs. normal pozvozek 

Editováno: , autor: gosh
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Já myslím, žes to trochu zmotal. Neexistuje Sportline podvozek - je jen sportovní podvozek, který má Sportline v základu. A pokud dáš na dvě auta DCC, tak budou stejně vysoko a je jedno, jestli jedno bude Sportline a druhé třeba L&K.  A jak píše titanius - je tady jasné, že Sportline bez DCC je níže než L&K, protože ten má v základu DCC a sportovní podvozek se k němu objednat nedá. DCC je -10mm, sportovní podvozek je -15mm.  Ono objednávat k DCC sportovní podvozek tak nějak nemá logiku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...