Přejít na obsah

Vadný vstřik nebo ventily 2.0 TDI CR CFFB


Sicco

Doporučené příspěvky

Tak ve filtru podle mne šupinky nejsou. Ještě nechám naftu usadit a pak to zkusím dát pod mikroskop. Je ale pravda, že je na filtru najeto max 30 tis. km od jeho výměny.

 

Zkusil bych odšroubovat ten regulátor. Je tam ale něco potřeba speciélního udělat při jeho zpětné montáži?

 

edit: tak v dílenské knize jsem se dočetl, že je potřeba systém odvzdušnit, tedy stejně jako u palivového filtru. Na minimálně 3 minuty pustit podávací čerpadlo a pak to projet. V sobotu se na to kouknu.

 

Doufám, že tam špony neobjevím. Jestli ano, tak nevím, co budu dělat. Jestli auto půjde z domu  nebo ho nechám opravit. Jen v dílech jsem napočítal 100 tisíc. A to jsem nepočítal výměnu čerpadla v nádrži. Děs.

 

 

Editováno: , autor: koudy_123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Brouzdám po netu a natrefil jsem na tento obchod https://www.lkq.cz/

Vtipné je, že pokud zadám najít číslo mého vstřikovače 03L130277Q, tak mi jich najde 6. Z toho 1 = originál, 1=nový bosch, 1=repasovaný u bosche a dlaší 3 jsou také repasované, ale pokaždé jinou firmou (1 starline, 1LUCAS a 1 DT).

Nevěděl jsem, že ty vstřiky repasují také jiné firmy než BOSCH.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...