frfr Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 Ahojte, pri predvadzacej jazde som si vobec nevsimol zmeneny zvuk motora v rezime dvoch valcov. Teraz ked jazdim (na 6st. MAN), tak auto, ked prejde do rezimu dvoch valcov, zacnem pocut take dunenie. Deje sa to rozne pri otackach 1800-2200. Vsimli ste si to tiez? Je to normalne, a pri skusobnej jazde som si to proste nevsimol, alebo to je vada? Mam najazdene asi 950km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frfr Vloženo 4. Únor 2020 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2020 (editace) no tak ok. ale pri predvadzacke som to fakt nespoznal pokial to nenapisalo na displayi. ale je pravda ze som sie len po rovinke viacmenej. Editováno: 4. Únor 2020, autor: frfr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Únor 2020 Sdílet Vloženo 4. Únor 2020 Takže abych tady tomu učinil přítrž - respektujte rozdělení fora na jednotlivé modely, SIII, OIII a Kodiaq opravdu není Scala! Název tématu a tím pádem jeho zaměření je opravdu jednoznačné. V tomto smyslu bylo téma pročištěno. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dczek Vloženo 8. Únor 2020 Sdílet Vloženo 8. Únor 2020 Nevím tedy jestli se tady téma vyřešilo nebo ne, ale mám auto s DSG a změnu zvuku zaznamenám jen pokud mám převodovku v S modu a drží motor v otáčkách nad 2000 RPM. Když jsou otáčky pod 2000 tak rozdíl není slyšet a v 90% případů není ani cítit škubnutí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frfr Vloženo 10. Únor 2020 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2020 skubnuti necitim, len take dunenie. pri cca 2500 otackach som si vsimol ze to uz nieje.. nieje to ani ziadna rezonacia niecoho uvolneneho.. rposte ten motor tak divne huci.. ale neviem ci to vobec riesit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 29. Únor 2020 Sdílet Vloženo 29. Únor 2020 Zkoušel jsem teď 1.5tsi s DSG a ten přechod a chod na dva válce byl neznatelný i v tomto rozsahu otáček které uvádíš, schválně jsem se na to soustředil. Motor byl syrový 45km a najeli jsme 450km a jak říkám neprojevilo se to, jezdím s DSG výhradně na režim sport. Být tebou nechám to sednout aspoň než se motor zaběhne řekněme do 2000km, kdyby bylo něco echt špatně rozletí se to a na záruku dostaneš nový motor. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frfr Vloženo 22. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 teraz uz mam najadene 3400km a dunenie je pocut stale, ked sa na to sustredim, ale myslim ze je to o nieco lepsie :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin9999 Vloženo 2. Duben 2020 Sdílet Vloženo 2. Duben 2020 mám octavku 1.5 110kW a duní mi to fest při 2-válcovém režimu, při delší jízdě z toho zaléhá v uších. Reklamovat se to nedá, že to je konstrukční věc. Škoda už nikdy víc, nikdy! A závidím těm co tu píšou, že je to neznatelné, buď jsou hluší, nebo jezdí s rádiem naplnekule. :) 2 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 2. Duben 2020 Sdílet Vloženo 2. Duben 2020 @Martin9999 A na jaké otáčky? Já mám sluch dobrý, vnímám každý nepěkný zvuk a žádného dunění jsem si ani po 3800 km nevšiml. A to i když se motor snaží jet na vyšší převodový stupeň s nižšími otáčkami. Když se na to člověk opravdu soustředí a sleduje ECO ikonu, tak je poznat že zvuk lehoučce zhrubne - ale fakt neznatelně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frfr Vloženo 2. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 2. Duben 2020 @Michal Tvrdík @Martin9999 automat? na automate som si to nevsimol ani ja.. na predvadzacke.. ale na mojom manualy si to celkom vsimam.. mne to duni hlavne medzi 2000-2200 otackach.. vyssie to uz nieje tak pocut/citit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 2. Duben 2020 Sdílet Vloženo 2. Duben 2020 @frfr jj, je to automat. Ale i 2000-2200 otacek je v pohode. Je zajimave, ze by na to mel vliv druh prevodovky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 6. Duben 2020 Sdílet Vloženo 6. Duben 2020 A není to tím, že u 1.5 TSi DSG má dvojhmotový setrvačník a manuál obyčejný který vibrace méně tlumí? Byl jsem překvapen jaký je to rozdíl, sice 1.6 TDi vs 2.0TDi ale i tak je to dost. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sheep-master Vloženo 15. Červen 2020 Sdílet Vloženo 15. Červen 2020 Co vím tak DSG i manuál má u 1.5 TSI dvouhmotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thejohndoe Vloženo 15. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2020 Ten zvuk co to vydává je protivný. Docela mi to vadí. Ale nejsou to vibrace jak někdo naznačuje a se spojkou nebo převodovkou to nemá co dělat. Podle mě to je prostě zvuk otevřených válců - musí tam být nějaké udělátko které z nich odstraní kompresi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboun Vloženo 20. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2020 Máme 1,5 s DSG, taky radši jezdíme na S. To bohužel znamená, že automat častěji drží otáčky okolo 2200ot a tam jsou 2 válce tak nějak nepříjemně slyšet. Když mě to štve, přepnu na D, většinou přeřadí automat nahoru, spadnou otáčky na cca 1600 a tam ten dvouválcový režim opravdu není skoro slyšet. Je to bohužel taková vlastnost, ne vada. Ale mohla by ŠA zauvažovat o deaktivaci 2 válcového režimu ve "sportovním" módu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 20. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2020 V 15. 7. 2020 na 19:56, thejohndoe napsal: Ten zvuk co to vydává je protivný. Můžeš zkusit reklamovat, ať s tím něco udělají, upozorňuju, že u těchto subjektivních věcí je to o technikovi a 90% z nich tě odpálí "vlastností motoru". Tohle by mi vadilo. Rány od nápravy asi snesu, ale nestandardní hluk motoru by mě vytáčel. Co já si protrpěl s výfukem, který se při akceleraci třásl tak, že jsem myslel, že tam tlumič není. A vlastně trpím furt na druhém autě, kde je Tyll. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thejohndoe Vloženo 20. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2020 před 10 hodinami, bouchy napsal: Můžeš zkusit reklamovat, ať s tím něco udělají, upozorňuju, že u těchto subjektivních věcí je to o technikovi a 90% z nich tě odpálí "vlastností motoru". Tohle by mi vadilo. Rány od nápravy asi snesu, ale nestandardní hluk motoru by mě vytáčel. Co já si protrpěl s výfukem, který se při akceleraci třásl tak, že jsem myslel, že tam tlumič není. A vlastně trpím furt na druhém autě, kde je Tyll. Tak on ten zvuk je asi docela "standardní" pro motor který otevře dva válce ... prostě má jiný zvuk a trochu jiný chod. Drtivá většina lidí s toho ani nevšimne. Vezl jsem kamaráda a ten si podle zvuku myslel, že to má takový ten simulátor zvuku motoru (soundaktor). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adarko Vloženo 14. Září 2020 Sdílet Vloženo 14. Září 2020 Ahojte, na mojom Kamiqu s motorom 1,5 manuál nie je vôbec počas prechodu zo 4. na 2 válce nič ani počuť , ani cítiť na výkone. Pracuje ako má. Dnes už mám nachodených 4200km. Pekný deň. ivča Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hejo Vloženo 14. Září 2020 Sdílet Vloženo 14. Září 2020 Ahoj. Mám tiež 1,5tsi manuál vyrobené máj 2020. Nechaj ho ísť po rovine, 2000ot/min, rýchlosť okolo 90km/h(tempomat), počúvaj a hlavne cíť. Ja to rozoznám okamžite. Samozrejme z kopca, pri zaradenom kvalte, to nie je až tak rozoznateľné, ale skús tú rovinu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
losllanos1 Vloženo 29. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2020 Tak chlapci neviem co mate vy za motori v scale ale v 1,5 Tsi z automatom Dsg ani po 70000 km som nezaznamenal ziadny rozdiel medzy 4-2 valcami akonahle sa prepne motor na dva valce je to znatelne len podla ikony eco alebo ak mate zapnutu spotrebu tak z napisom rezim 2 valcov . Ziadna zmena zvuku nie je znatelna ani z vypnutym radiom . Takze by som vam chlapci odporucal ze ak tam mate dunenie ci ine zvuky aby ste stym urychlene bezali do servisu pretoze od roku 2019 uz nesmie byt prechod v jednotlivych rezimoch pocutelny a ak ano je to zavada v motore Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slots Vloženo 29. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2020 Každý motor při aktivní práci vytváří rázy, jak mechanické, tak i akustické. Ty se přenáší do karoserie i vnitřního prostoru. Tzn., že když místo 4 detonací ve válcích během dvou otáček motoru budou 2 detonace chybět, tak se to musí projevit jak zvukově, tak i vibracemi. Samozřejmě když motor jede bez zatížení, tak detonace ve válcích nevznikají, a rozdíl mezi čtyř a dvouválcovým režimem je neznatelný. Já tedy považuji projev při dvouválcovém režimu vyloženě za nepříjemný ! Je to něco podobného jako rozdíl mezi sametovým chodem šestiválce a chodem tříválcového "polomotoru". 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frfr Vloženo 29. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 29. Listopad 2020 @slots to ano, nieje to moc prijemne, ale casom sa to jednak trochu zlepsilo a druhak som si na to uz nejak zvykol.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thejohndoe Vloženo 29. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2020 před 12 hodinami, losllanos1 napsal: ... som nezaznamenal ziadny rozdiel medzy 4-2 valcami ... takze by som vam chlapci odporucal ze ak tam mate dunenie ci ine zvuky aby ste stym urychlene bezali do servisu pretoze od roku 2019 uz nesmie byt prechod v jednotlivych rezimoch pocutelny a ak ano je to zavada v motore Já bych ti zase doporučil ušní ordinaci. Ono není problém ten přechod, on je problém dunivý zvuk na dva válce. Ale každopádně bych rád viděl nějaký podklad, kde jsi vyčetl, že od roku 2019 se to počítá jako závadu motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thejohndoe Vloženo 29. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2020 před 9 hodinami, slots napsal: Tzn., že když místo 4 detonací ve válcích během dvou otáček motoru budou 2 detonace chybět, tak se to musí projevit jak zvukově, tak i vibracemi. Tak pochopitelně vibrovat to nemusí a nevibruje. Když se vypnou "správné válce tak k žádnému nepravidelnému chodu, ani rozvážení nedochází." JIný - otravný zvuk to bohužel má Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slots Vloženo 29. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2020 Co je to zvuk ? Vibrace molekul vzduchu. A tak stejně se přenáší vibrace motoru do karoserie, tomu se říká rezonance. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.