Přejít na obsah

Otacky


frfr

Doporučené příspěvky

Tou aktivní regenerací myslíš navýšení AFR? (občasný zásah zvýšením množství vzduchu než je nutné pro ideální spalování - tím dojde taky k potřebnému navýšení teploty filtru)

 

Samozřejmě utrápený motor (krátké jízdy a časté chladné starty, vyřazování na neutrál z kopce, jízda pouze v nízkých otáčkách a jiná trápení vedoucí k zakarbonování a zvýšené spotřebě oleje) může vyžadovat zásah servisu na asistovanou regeneraci GPF.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pawouk a @Kuchar7 Ahojte, oběma Vám děkuji za velmi přínosné informace? 

Motor proháníme, skutečně se jednalo o aktivní regenraci, po trase kde byl výjzed do prudhého stoupáni pod "plným" (vmax cca 180)z Ostravice nahoru nad vn. Šance, se již od soboty tento stav neopakoval.

O pasivní reku , jak píše kuchař7 jsem nevěděl, trochu více brzdíme motorem?

Holt nová technika si žádá nový přístup?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...