Přejít na obsah

Škoda Enyaq


Jan R.

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Enyaq je hezčí.... ID.4 mi připomíná Renault - nic proti Renaultu, každé auto má svého kupce (ale já bych ho doma mít nemohl 😄 ) Cena taky královská, bez toho, aniž by se to z našich peněz dotovalo, je to neprodejné, resp. prodejné jen pro pár jedinců, kterým je jedno, co a za kolik kupují.
Možnost dokoupení prodloužené záruky za úplatu beru jako výsměch u tak "mastných" aut.... čím dál více se bojím, že tenhle směr VW zlomí vaz, což fakt nechci. Rád se nechám překvapit, rád se budu mýlit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V 13. 9. 2020 na 12:09, PetriCZECH napsal:

Aby jste to špatně nepochopili - mně nešlo o to, že by šlo o nějaké unikum, řeší se tady první pořádnější el. auto od Škodovky, a troufám si tvrdit, že ač Vás jako znalce automoto tento detail nepřekvapuje, nikdo nikde o něm neinformoval a myslím si, že pro spoustů fandů Škodovek to novinka a zajímavost je ? V rámci modelů Škody Auto je to myslím první auto, co to takto má...

 

Naopak, všude se o tom píše, že se u Enayq 80 při větším rozměru liší rozměry pneu. I sami novináři to píšou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj ten rozhovor včera. Já to auto viděl, dojezd to má fajn, cena také, v Německu na fóru už to mají objednáno desítky lidí, to auto na to má vypadá velmi schopně a verze coupe ještě lépe a bude to hit. Jen jestli budou mít tolik baterií a kapacita linky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen pro korektnost, buďme fér a zbytečně tady neoslavujme trhy a nákupy s naplněnou výrobní kapacitou, kde hraje významnou roli "dotace". V Německu je dotace více než velká, u nás se podnikatel či stát také dostanou k přijatelné ceně, když se využije dotace. Konkurence schopný výrobek by se však měl posuzovat bez toho, aby se daňoví poplatníci někomu skládali na to, že si to ten dotyčný může koupit. Pokud je to ale někomu jedno a hodlá oslavovat a obdivovat celou tuhle dotační zvrácenost, prosím... Jen se zamysleme, komu to ve finále vlastně pomůže - dle mého, přírodě sotva a ty peníze k podpoře prodejů by posloužily lépe třeba hasičům či záchranné službě na novou techniku.
Jinak pro toho, kdo nečetl mé předchozí příspěvky, sám do toho auta klidně za 5 let půjdu (tj. až budu měnit auto a nejspíše už budu mít i vlastní dům, tj. místo, kde budu auto v pohodě dobíjet), nicméně aktuálně mi to přijde kvalitativně, tj. zpracováním interiéru apod. horší, než nová Octavia - myšleno vzhledem k ceně.

Co se týče Schäfera, já tomu pánovi prostě nějak nevěřím....ale to je jen můj pohled, rád se budu plést.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, bojler napsal:

Udajne je na docela dlouhou dobu naplnena kapacita. 

Co jsem koukal na fóra - němci, GB a Nizozemsko mají termíny dodání červen až září takže naplněno zatím ano.

Teď denně 9 ks v MB.

Jeden co má v ČR objednanou verzi za 1,4mil nějakou dotací se dostal na IČO pod 900 bez DPH což slušná pobídka ( zkusím dohledat, 2 měsíce nazpět).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím, prezentoval to tady na fóru. Ale jak psal, měl to s dotací na firmu. Většinu normálních lidí ale zajímá standard cena (tj. ne IČO) při standard slevě - při počtu vyrobených kusů a poptávce v Evropě ale neočekávám, že by se prodejci museli k nějakým slevám snižovat....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Jan R. napsal:

Co jsem koukal na fóra - němci, GB a Nizozemsko mají termíny dodání červen až září takže naplněno zatím ano.

Teď denně 9 ks v MB.

 

No tak při výrobě 9 kusů Enyaqu denně je opravdu čím se chlubit, že jsou termíny dodání červen až září, čili objednávky tak na max. několik tisíc kusů dopředu. Tak to nevím kde udají těch 70.000 kusů co chtějí ročně vyrábět? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 8. 11. 2020 na 16:12, DušanV napsal:

No tak při výrobě 9 kusů Enyaqu denně je opravdu čím se chlubit, že jsou termíny dodání červen až září, čili objednávky tak na max. několik tisíc kusů dopředu. Tak to nevím kde udají těch 70.000 kusů co chtějí ročně vyrábět? 

Tady to píší, plánují 250-350 denně.

 https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy-archiv/skoda-auto-investovala-32-milionu-euro-do-vyrobni-linky-pro-enyaq-iv-v-mlade-boleslavi/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkné video. V poslední době se s těmi videi z výroby Škodovek doslova roztrhnul pytel. Dokázal bych si jako případný majitel nového prémiového  Enyaqu představit, kdyby jako bonus při koupi přiložili k novému vozu flešku s krátkým videem  (5-10 minut) z výroby konkrétního kusu. Nemusí tam být všechno, stačí jen pár atraktivních záběrů z montážní linky ze stacionárních kamer a hlavně pár záběrů na karosérii s viditelným a konkrétním VIN kódem. Dokáži si představit docela velkou radost nového majitele vozu s tzv. živým dokumentem z jeho výroby a docela bych si za to i něco málo připlatil.  Mohlo by to být klidně i jako nějaký tzv. příplatek v konfigurátoru a nemusí to být jen u tohoto typu vozu.  Technicky to určitě možné je, jen ta myšlenka ve Škodovce musí někoho napadnout. 

 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevidím problém v zaměstnancích, záběry s obličeji zaměstnanců by se nearchivovaly, neukládaly nepoužívaly. Nakonec mohou být použity jen záběry zcela bez zaměstnanců, třeba z z pojezdu karosérie na lince,  z nástřiku v lakovně, ze svařování karosérie apod. Já myslím, že již od začátku kompletace a svařování kastle je jasné o jaký vůz/VIN se jedná. Nakonec je to jen taková má soukromá úvaha a připadá mi to, že nějaké video z výroby konkrétního auta by byla lepší a hodnotnější vzpomínka, než fotografie omašleného vozu u předání v prodejně. 

Končím, jsem trochu mimo téma.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...