Jump to content

Škoda Enyaq


Recommended Posts

V 3. 9. 2020 na 20:53, Jan R. napsal:

Bych se vsadil, že to bude hit, cena, výbava, dojezd i velikost fajn, někde bylo info, že 2020 vyrobí jen 1000 ks. Kdyby příští rok byla čekačka, nic překvapivého. Odečíst DPH, firmy v centru parkování zdarma a při nevelké dojezdové vzdálenosti pracovní týden na jedno nabití. Jen si zvyknout na mega tablet a ta zadní část nic moc stylu X4.

 

Trochu srovnání s konvenční verzi

https://www.auto.cz/skoda-enyaq-vs-skoda-kodiaq-co-vsechno-ne-dostanete-za-1-2-milionu-135866

Tak hit už to evidentně je, ani 70tis asi nebude stačit

https://www.teslamagazin.sk/skoda-enyaq-iv-dopyt-produkcia/?fbclid=IwAR0n6o3uu-YjqWzz8iOK18akI78gQ3OzwoT6p2WJIafyKyMDT_sEYLYY73U

Link to post
Share on other sites

Tak to mě celkem překvapilo, VW ID 3  tedy auto za cca 1.000.000,- Kč  a lakování karosérie, tedy šetření na lakování jako u nějakého korejce za 1/3 ceny. Na obrázku je krásně vidět to nelakování  vrchním barevným lakem na  vnitřní straně kapoty. Ano účel světí prostředky a funkčně to asi nevadí, ale že auto za takovou částku se sníží tímto na úroveň všešetřících značek, tak to by mě tedy v životě nenapadlo.  A to ta ostrá, nenalakovaná  hrana té výztuhy kapoty nebude po zimě od soli vůbec rezivět? Má někdo ponětí jak je na tom v tomto případě Enyaq? 

image.thumb.png.79736c15c41f90468999b3f2f78ab90c.png

Edited by DušanV
Link to post
Share on other sites

Koli tomi zvuku im to po skusobnej jazde nikto nekupi, jedine ze by dozivotne davali prasky na nervy, alebo vo vybave tlmice hluku na usi v farbe karoserie. 

 

A to saniektory stazuju ze hvizdaju prevodovky, toto je nonsens. 

Edited by atlan
Link to post
Share on other sites

Nevidím důvod, proč by to mělo být od soli, je to elektromobil, takže horní mřížku to vůbec nemá. A nelakované některé části mají i současné ŠA podle barvy, takže tady to aspoň mě neuráží. Co vzhledem k ceně je zarážející více, jsou materiály v interiéru z mého pohledu...

@atlan tak on ten zvuk je jen při popojíždění, jak se to rozjede, tak zmizí. Navíc, otázka je, kolik z něj jde slyšet do kabiny.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Svolávací akce na hybridní a el. vozy kvůli samovznícení apod. (Audi, BMW, Ford) v poslední době jasně ukazují, že čas ještě nedozrál... A za cenovku 1050000,- resp. 850000,- po všech možných slevách u takového holátka, to může koupit opravdu jen blázen, kterému to nemůže ani závistivý člověk nějak moc závidět...

Edited by PetriCZECH
Link to post
Share on other sites

Dnes jsem s autem poprvé potkal. Musím říct, že je to asi největší změna v designu za posledních 25 let. I když vezmu ty "nejodvážnější" modely jako je Roomster nebo Yeti, tak bylo zřetelně a na první pohled poznat o jakou značku jedná.

 

Podle fotek ještě vychází auto z dosavadních zvyklostí, naživo s jiným znakem bych značku možná asi netipl. Do interieru jsem viděl jenom přes okno, ale tam jednoznačně velký palec nahoru. Zvenku je auto pocitově mnohem menší nejen než Kodiak, ale i o něco drobnější oproti Karoku. Asi nejdivnější a nejpoplatenější aerodynamice je zadek. Něco tak divného nevím, jestli jsem za poslední dobu viděl a k čemu to přirovnat. Čelní maska je laciná, zcela bez žebrování (pouze naznačeno) a skoro úplně svislá. Přitom kolem jejího rámečku je naznačená vystouplá tlama. Docela by mě zajímalo, jak je vymyšlená s ohledem na "ochranu chodců", aby to prošlo. Nárazník bez mlhovek divně prázdný, s pár zlomy.

 

Zkrátka a dobře, i když se mně některé modely nelíbí, dokážu je respektovat, protože jsou "své". Líbí se mně Roomster, líbí se mně avantgardní styl některých Renaultů atd. Ale ať se na mě nikdo nezlobí, toto je prostě a jednoduše hora beztvarého a bezduchého plastu a plechu.

 

P.S. Barva Arctic je tentokrát ne zelená, ale "stříbrná". V cc vůbec nedpovídá, katalogu ano, oproti původní zelené Arctic je trochu víc křiklavější a se stříbrnou teda nemá společného asi nic.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Neřekl bych, že je to motoristický bulvár, ano uznávám, že jeho  redaktoři nejsou zrovna velcí fanoušci elektromobility a je to očividně poznat, ale materiály článků jsou většinově převzaté (i když lehce dle potřeby upravované) ze  zahraničních automotive zdrojů. To gróó  a faktum sdělení z cizích zdrojů, ale zůstává. 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...