Přejít na obsah

Trasenie vyfukoveho systemu a motora


Symetria

Doporučené příspěvky

Ahojte, chcem sa spytat na vase skusenosti so scalou 1.0 tsi 85 kw manual pri 1000 rpm motor sa dost trasie a aj vyfukovy system tiez. Pripajam video https://www.youtube.com/watch?v=tuAlA8LQ45E 

Mne pride ten silenblok dost podimenzovany a cely system je slaby. Myslite ze by bolo vhodne system spevnit?  Tak tiez pri rozbiehani mam pocit ze prave tieto vybracie ovplivnuju plynulost rozjazdu. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 17. 2. 2020 na 19:01, Symetria napsal:

Ahojte, chcem sa spytat na vase skusenosti so scalou 1.0 tsi 85 kw manual pri 1000 rpm motor sa dost trasie a aj vyfukovy system tiez. Pripajam video https://www.youtube.com/watch?v=tuAlA8LQ45E 

Mne pride ten silenblok dost podimenzovany a cely system je slaby. Myslite ze by bolo vhodne system spevnit?  Tak tiez pri rozbiehani mam pocit ze prave tieto vybracie ovplivnuju plynulost rozjazdu. 

 

Ahoj, porovnej to s Rapidem:

https://www.youtube.com/watch?v=7_eK5IwfNhg

...ale nestyděl bych se zajet do Škody a porovnat s jinou Scalou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
V 17. 2. 2020 na 19:01, Symetria napsal:

Ahojte, chcem sa spytat na vase skusenosti so scalou 1.0 tsi 85 kw manual pri 1000 rpm motor sa dost trasie a aj vyfukovy system tiez. Pripajam video https://www.youtube.com/watch?v=tuAlA8LQ45E 

Mne pride ten silenblok dost podimenzovany a cely system je slaby. Myslite ze by bolo vhodne system spevnit?  Tak tiez pri rozbiehani mam pocit ze prave tieto vybracie ovplivnuju plynulost rozjazdu. 

 

Mne ten výfuk trasie tak isto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
V 17. 4. 2022 na 10:05, Petr AMF napsal:

U mě také výfuk třese 1.0 81kw. Vibrace při řatení nikoliv. Při zapnuté ac na climatronicu, na vilnoběch jsou občas cítit vibrace.

S klimou jsem to ještě nezkoušel.......Zkusím..... ty vibrace do toho spojkového pedálu jsou hodně jemné,ale jsou tam. Je to hodně cítit když šlápneš na spojkový pedál a vytočíš motor na 3000 otáček. Zkus a dej prosím vědět.....Děkuji......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 4. 2022 na 22:29, Kubo22 napsal:

Cital som test Vaculika, kde vychvalil novu Fabiu skoro do neba. Aj 1.0TSI Evo. Aj ked stratilo zatah odspodu, ale vykonnejsia verzia by mala mat aj 2 hmotny zotrvacnik. A aj on v teste potvrdil ze motor trasie na volnobeh. Nechapal, nerozumel preco ... 

Nevím jestli má dvouhmotový setrvačník ale třese se hodně..... Docela mě to zprvu vyděsilo......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem se na třesení výfuku a mírné vibrace na volnoběh ptal v servisu AŠ. Mají již několik stížností od zákazníků, nahraná videa. Pár motorů nechala AŠ rozebrat s podezřením na prasklé pružiny na ventilech. Toto se prý nepotvrdilo. Zatím se tedy neví příčina, ale pravděpodobně vznikne a přehraje SW řídící jednotky. Nicméně osobně dám po půlce května na garanci. Samozřejmě píši jen to co mi bylo řečeno. Pokud bude mít někdo jiné info, tak prosím o příspěvek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už jsem taky koukal a ten výfuk se tedy třese hodně. Snad s tím výrobce počítal a závěsy takové vykmity dlouhodobě zvládnou. Jinak do spojky jsem dříve cítil vibrace více, teď bych řekl že je to dobré. Vibrace na volnoběhu do interiéru jsou občas. Trošku mne zaráží, že někdy to je, někdy ne, ale tak je to trivalec... 

 

Najeto mám 12 tkm. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obvykle se tříválce včetně HTP klepou příčně (zprava doleva), ale tyhle litry jsou udělaný pro přenos vibrací v podélným směru, což se pozitivně promítne pro posádku, takže se klepe odpředu dozatu, proto logicky vzadu litá výfuk nahoru a dolů, tohle bych vůbec neřešil. Až se divím, na co všechno mají lidi čas, ještě si zaměřte, kdo má větší zdvih toho výfuku :-)

  • Líbí se mi 1
  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba řešíme kraviny, které 99 % uživatelů neřeší. Obecně bych řekl, že lidi se o vše zajímají daleko méně než před 20 lety. Na druhou stranu jsme na fóru a mně zajímá konstrukční řešení, proč se něco děje atd. Takže jestli je to způsobeno jiným vyvážením, tak je to fajn vědět. Ono v reálu se to hýbe více než na videu, u mne. Já to taky natáčel a vypadalo to stejně jako zde na videu, což nepůsobí tolik, jako když koukám očima. S tím jsem se ještě nesetkal. Mám 70kw verzi, která má jedmohmotu? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak, tak. Ja som si bol obzrieť auto ešte kým som ho kúpil-skladovka určená do ES. Naštartoval som, otvoril motor a ten sa veru triasol na tých silentblokoch. Pýtal som sa predajcu a ten mi povedal, že to robí každá Scala. Ja mám verziu 70 kW. Auto som kupoval 220 km od bydliska, potom som išiel do iného servisu AS, tam sa poznám s každým, pýtal som sa na to, merali, softvérovali, je to to isté. Už to neriešim, mám na tom 23000 km a v pohode. Ale zaujímavé, že Fabia so 70 kW motorom to nerobí. Asi podľa konštrukcie auta, myslím veľkosť a rozloženie hmotnosťi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...