Přejít na obsah

Ostřikovače - přední, zadní, čerpadlo


Simply Clever

Doporučené příspěvky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím Vás kolegové, mám takový to problém...Přední ostřikovače nestříkají médium. stěrače stírají, motor (čerpadlo) vrčí po aktivaci páčkou, ale nic nejde z hadiček potažmo trysek. Celé se to stalo asi takto...stříkáme, stíráme...pak stříkáme méně a nakonec jen vrčí motor.....

Paradox je ( pokud by platilo, že je tam jen jeden motorek na zadek i předek), že zadek jede zcela v pořádku!!! Tzn. stíráme, stříkáme. Dále mě napadlo, že pokud by tam byl na každý vývod z motorku(čerpadla) jeden vodič a byl uklepán ten na předek předpokládám, že by to ani nevrčelo...

Po pročtení celého tohoto vlákna jsem provedl následující : provedl kontrolu pod Vzduchovým filtrem, ale žádný spoj jsem nenašel rozpojen - pod autem nic nechčije...motorek vrčí.Kapaliny je dost...signalizace, že schází nesvítí....

Pokud někoho napadne co ještě zkusit budu rád.

Pro doplnění Fabule Kombajn 1.9 TDI MR06.Díky a Škodě ZDAR Franta

TAK VYŘEŠENO....je potřeba se nespoléhat na "kontrolku" a zaměřit se na plnost v nádržce...dneska jsem to naplnil po okraj a jede to...tzn. vzniká další "druhotný problém" čidlo hladiny naplnění/nenaplnění nezobrazuje...ale při startu se ikona rozsvítí a zase zhasne...tak fakt nevím...

Editováno: , autor: Kmotak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chci se zeptat .. na starsi fabce 2001 1.4 mam problem se zadnim ostrikovacem .. Je tam vlastne jen na okrasu spis nez na strikani :) Strika sotva do ctvrtiny skla ani to ne .. u HTP strika az na 3. brzdove svetlo .. zkousel jsem uz ocistit trysku koukal na ni vypada vpohode jen me prijde ze je strasne nahnuta smerem na okno ale nejde mi sni pohnout .. nemate nejake napady? Pokud bych to mel nejak draho nechavat opravovat tak to se na to radeji vykaslu zas tak ten ostrik nepotrebuju .. predni jsou dulezitejsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikde me nekape nikde me neunika a na predku me to prijde normalni sice ne tak natlakovane asi jako u HTP novejsiho ale zase takovy citelny rozdil to neni vepredu to vklidu umyje cele okno a jeste i bocni skla .. v zadu to doslova cura asi do ctvrtky okna .. mozna by stacilo natocit tu dirku vyse protoze je natocena dost dolu ale nejde s ni hnout! :feve: Nevite jak to opravit? Stve me to :)

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

tak ju vymeň..vytiahneš ju kombinačkami :palec2:

http://www.skoda-dil...tavia-yeti.html

Ahoj, půjde tahle tryska na Fabii Combi 2001 (trysku mám ve třetím brzdovém světle)? Sice to tam píšou, ale radši se ptám, protože teď tam mám tudle červenou... http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6y9955957-tryska-zadniho-ostrikovace-fabia-octavia.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kibi by mohl :)

mrkni na obrázek, je to tam jasně vidět - jednoduše sundáš vrchní vnitřní panel dveří, vycvakneš brzdový světlo....odpojíš trysku - novou napojíš a jedeš...nené tam žádná záludnost, jen si správně trysku nasměruj a hlavně at ti nespadne do dveří ;)

post-25532-0-94678300-1323062099_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Takže díky za rady, dnes jsem taky dával nefunkční zadní ostřikovač na kombíku a směs tekoucí za přední nápravou....všechno super, rozborka dle rad bez problému, hadička opraavdu rozpojená, ale kam ji zapojit nebylo , prostě nikde nic.....tak hurá k netu zjišťovat odkud že by měl ten druhý díl trčet....byla potvůrka zaskočená pod tím krycím plechem , sice to byla tak trochu gynekologie přes ústní dutinu, ale stačilo vykloubit dva prsty a dostal jsem ji ven, pak už to šlo rychle....je to super, když člověk ví kam šáhnout a co dělat, ještě jednou dík....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

- i přes opatrnost taky prasknul, takže na netu originál držák řídící jednotky 181,-Kč co jsem našel nejlevněji

- jinak jsem koukal, tak mi to teče u toho kolena pod ŘJ, bůh ví proč, v tomhle počasí se na to nedostanu, takže až bude teplejš, tak vyndám sání a uvidíme no, držte palce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se k tomu dneska dostal, aby toho nebylo malo, bylo to vypojený jak vepředu, tak vzadu, tak jsem to dopojil a přelepil páskou, ale bůh ví, jak dlouho to vydrží, přístup je k tomu jako k penězům, ve škodovce by je ubylo dát tam o 10cm hadičky navíc :kol-44: . No musel jsem při tom vyndat spodek od sání a vyměnil jsem ten prasklej držák na ŘJ. No aby toho opravdu nebylo málo, řekl jsem si, že ten zablácenej spodek od sání umeju, jak jsem z něj vyndal ty dvě plastový vzpěry, tak jsem je ulomil :kol-137::kol-18::kol-48: . Takže musím sehnat nový a domontovat to zpátky.

A ten zadní mí stříká jen asi do poloviny výšky okna to tak má být? Projistotu příště zkouknu, jestli to nekape ještě někde jinde, že by to nemělo tlak.

Editováno: , autor: repkin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Ahoj tak jsem konečně opravil ostřikovač.. Nemusí se kupovat nový. Já ho vyndal pročistil jehlou trysku i otvor v okně, spojil hadičky pořádně zacvakl a teď to stříká až na střechu :)

Ještě jedna věc. Je u comfort výbavy kontrolka hladiny kapaliny do ostřikovačů? Já tam mám zapojený čidlo v nádržce ale na palubce mě nic nesvítí ani když nemám kapalinu ani při startu se nerozsvítí ..

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zdarec,

mám dotaz ohledně ostřikovačů. Zjistil jsem, že mi nefungují ostrikovače, takže jsem rozdělal podběhy, vytáhl motorek - napojil jsem ho přímo na baterku a funguje. Multimetrem jsem si změřil napětí na patici k ostrikovači a dává mi tam pouze necelé 4,5 V. Zajímá mě, zda-li je to v pořádku, nebo tam má být přímo 12 V. Oxidace není na patici žádná a pojistka funguje.

Kde by mohl být problém ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem podobný problém s tím, že se čerpadlo po delším "odpočinku" asi na vteřinu roztočilo a pak "ztrácelo sílu" až se zastavilo. Koupil jsem nový čerpadlo, to se už neroztočilo. Až pak mě napadlo měřit napětí. Na prázdno to u čerpadla dávalo 12V, při zátěži to šlo pod 4V. Usoudil jsem, že je někde po cestě přechoďák. Rozdělal jsem páčku pod volantem - to je docela vopruz se sundaváním volantu, odpojováním airbagu atd. Důkladně jsem vyčistil kontakty u páčky, ale nebyli nijak zoxidované. Dlouho jsem pátral, jestli je někde na svazku mezi volantem a čerpadlem nějaký konektor, ale nic jsem nenašel ani v autě ani na webu. Nakonec jsem prostě protáhl od čerpadla k páčce novou dvojlinku a bylo po problému. Kde konkrétně ten problém nastal jsem bohužel už nenašel.

PS: Když už jsem měl nový čerpadlo, tak jsem ho tam nechal. To jsem netušil, že se asi do jiných modelů vyráběli čerpadla s opačnou rotací. Při pokusech s novým kabelem jsem to zkoušel na prázdno, čerpadlo se vrtilo a já byl spokojenej. Pak jsem dolil kapalinu a vyrazil na cestu. Ostříknul jsem přední sklo a zadní stěrač se rozjel na sucho :-). Tak jsem ostříknul zadek a rozpohyboval se přední stěrač. Přepájet se mi to už nechtělo, tak jsem tam vrazil zpět starší čerpadlo a s takhle jezdím bez větších problémů už skoro dva roky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...