Přejít na obsah

ŠKODA OCTAVIA IV RS / RS iV


Pawouk

Doporučené příspěvky

před 22 minutami, MarkuRS napsal:

No nevím, dobře 30minut při takové svižnější jízdě asi vydrží v pohodě. Když tedy pojedu například z Plzně do Ostravy, tak se dá s největší pravděpodobností říct že ve třetině cesty pojedu v "eresu" výkonově na úrovni Scaly? Já se ptám, moc o hybridech nevím, ale pokud je to tak, tak bych si to určitě nekoupil. 

No, pokud si "představím", že by jste jel celou cestu po dálnici, kde můžete jet v určitých úsecích maximální rychlostí 130 km/h (dobře, 140 km/h), tak ani, výkon 110 kw Vám bude maximálně stačit....pro rychlé předjetí a vyvinutí okamžité rychlosti vyšší, než 140 km/h Vám zcela jistě elektromotor vystačí :-) Chtěl bych vidět, jak zmíněnou trasu jedete celou vytočenou v 6000 ot/min .... to by jste to zrovna mohl v té Ostravě nechat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A on se ten elektromotor spíná pře překročení 6000 otáček? Že s tímhle číslem operujete. To bych musel jet 140 na trojku... což se samozřejmě občas děje, ale krátkodobě.

Já to nijak nehaním, jen si myslím že drtivá lidí s 2.0TSI do takového auta nepůjde neb si v ničem zásadním nepolepší (no ano, novinka je subjektivně "hezčí"). A o spotřebě se nebavím, málo kdo jezdí na spotřebu s takovým autem.

 

Ale třeba se pletu, uvidíme až se začne prodávat jestli to bude hit..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě, že do něj nepůjdu. Ale plug-in hybrid je přesně co mi dává smysl. Kdysi jezdíš každý den 10km do prace můžeš jezdit na pantograf.

 

Operují s tím pro to, že i ten dvoulitr má nějakou eskalaci výkonu, a nad 150 koní to bude někde nad hranicí 4000 při full load.

 

Ne hit to opravdu nebude, a čistý benzín přijde ale až časem.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V době, kdy si lidé dávají do RS naftový motor, mě plug-in hybrid u tohoto auta nepřekvapuje. 

Že s ním jdou jako s první motorizací na trh také tak překvapivé není, zvlášť v kontextu toho jak se všude vyšiluje s emisní zátěží. 

Škoda jen, že se s benzínovým motorem s novou generací neposunuli ještě výše. 

A nemyslím tím zrovna 228kW u Cupry Leon či u Golfu, který by měl v nové generaci mít snad ještě větší výkon než těch současných 228kW. 

Jsem však docela zvědavý na ceník benzínové verze. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Větší smysl právě dává plug-in hybrid.Kratší vzdálenosti odjedeš na elektřinu a doma si ho zase nabiješ ze zásuvky.Mild hybrid je jenom takové málo,že to ušetří nanejvýš desetinu paliva,což je nic moc a nejde dobíjet ze zásuvky.Už si s nějakým plug-in hybridem jel,že to píšeš ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 6. 3. 2020 na 16:49, M_ike napsal:

O ten motor jako takovy nejde, jde o to, do jakeho auta/derivatu octavie se dal. Ty parametry (zrychleni/maximalka) mela opravdu 1.8TSi O3 stejne/lepsi.

O tom to cele je. Kdyby ho dali do normalni verze, je to kazdemu asi jedno, ale do RS ktera ma pusobit "sportovne" je to proste vysmech.

 

Já vám nevím, ono je něco sportovního na RS TDI? To ani jako 1.8 TSI nejede. Myslím, že se najdou takoví, kterým plug-in v RS balení vyhovuje, a ostatní si jej kupovat nemusí. Jako taky mě irituje, jak teď PR tlačí výhradně RS iV, ale automobilkám nic jiného nezbývá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Mozno skoda ze plugin hybrid nerobia aj s kombinaciou diesla. 

 

V meste na bateriu. Mimo kombinacia a dialnice na naftu. A vysledok by mohol byt celkom usporne vozenie a dynamika pri 110 resp. 147kw plus elektromotor by mohla byt celkom dobra.

 

Velmi som zvedavi na realne skusenosti. 

 

Mohli to nazvat skor Sportline iV.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
V 22. 6. 2020 na 20:34, stanmar napsal:

Původně jsem na RS čekal moc se mi líbí ale s cenou kolem 1milionu jsem to vzdal a pořídil benzinový čtyřoko v Laurinu téměř za polovinu ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • PTiCA změnil název na Škoda Octavia RS iV / RS - 4. generace (2020)
  • Pawouk změnil název na ŠKODA OCTAVIA IV RS / RS iV
  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...