Přejít na obsah

Rozdíly mezi 70 a 85 kW


vormen

Doporučené příspěvky

70kw pojde ako taka lepsia 1.6atmosfera. Ono ta 70 je priskrtena vid grafi ale zase ma inac odstupnovanu prevodovku. 

Z 85kw neurobis chybu. A do scaly skor predsa len auto nieco vazi. Rezerva krutaku tam proste je a taha to stale, narozdiel od 70. (co bezny vodic asi riesit nebude, a ani nevsimne) 

V kazdom pripade treba si sadnut a vyskusat, jedno aj druhe aj automaticku prevodovku. 

Editováno: , autor: atlan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen je třeba zvážit na jak dlouho vůz kupuji, protože DSG se suchou spojkou prostě bude chtít větší investici cca po 150 000km, to je fakt, na který mě upozornil i prodejce :-)

"Bezúdržbové" automaty umí snad jenom Toyota v hybridech, což považuji za nejlepší řešení do města a okolí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 4. 2020 na 15:41, bobanHTP napsal:

Výhoda je zřejmá - jednoduchý motor 4-válec=jednoduchý servis a děti jsou často vděčné za slabší zrychlení, není jim tak často špatně :-)

 

Tohle je už hodně silná káva i na tebe, nemyslíš? Ale stokrát opakovaná lež o jednoduchém servisu atmosféry se stává pravdou. Téma je o rozdílech dvou variant motoru, tak sem furt necpi atmosferický motor.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 22. 4. 2020 na 20:58, bojler napsal:

 

Tohle je už hodně silná káva i na tebe, nemyslíš? Ale stokrát opakovaná lež o jednoduchém servisu atmosféry se stává pravdou. Téma je o rozdílech dvou variant motoru, tak sem furt necpi atmosferický motor.

Jistě Fiatí 1.4i je složitější než 1.0 TSI, stačí se podívat na youtube ohledně základní konstrukce motorů :-) No necháme toho, pohádky patří na dobrou noc :-)

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Sytič byl u karburátorů. Dnes je to řešeno zvýšenou dávkou paliva, upravou okamžiku vstřiku atd. Takže technická podstata je stejná - obohatit studený motor, jen už to není přes sytič. Je to tak trochu slovíčkaření. Jinak po startu normálně vyjeď a zahřej jízdou.

Jinak téma ohledně otáček po startu máš tady . Toto je téma o rozdílech mezi motory 70 a 85kw, což s otáčkami po startu nemá souvislost.

Editováno: , autor: Bikes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...