Přejít na obsah

Full LED světla


Houska #2

Doporučené příspěvky

Jasně, napřed nastupuje diagnostika - základní nastavení světel, pak případně výškové a stranové seřízení šrouby, vše má být provedeno za přesně specifikovaných podmínek (například zatížení vozidla, etc) uvedených v dílenské příručce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano chápu. Tenhle ukon bych bral pokud bych se hrabal v zátěžovém čidle na nápravě,eletrice,nebo v nápravě. Pokud je auto nové a nebo zánovní a světla jsou špatně seřízená tak na regloskop a seřídit šroubem. Já u uplně nového auta -obě světla nízko a ještě 0,5 cm rozdíl mezi pravím a levím světlem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ.Četl jsem. a právě jsou tam dva tábory. Proč dělat základní nastavení u nového auta,ještě ke všemu ,když nikdo s ničím nehýbal. Po nastartování se světla sami skorigují . Já jsem je nechal seřídit na STK podle regloskopu a vše naprosto OK. Předtím špatný. Ať každy dělá jak chce. Co jsem četl,tak po seřízení v servisu škoda odjíždějí často z horším výsledkem,než přijeli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak pises, jsou tam dva tabory. Ja se klonim k tomu delat to pres diagnostiku podle dilenskeho postupu. To, ze auta odjizdeji ze servisu jeste s horsim vysledkem je spis odrazem kvality servisu. Do te diskuze v sekci OIII prispival i clovek, ktery ma co do cineni s vyvojem techto svetel, nebo minimalne skoli servisy jak je spravne nastavit a ten nedoporucoval do svetel jen tak doma hrabat. Po nastartovani se svetla nastavi jen vzhledem k zatizeni vozu, nikoliv do zakladniho nastaveni, ktere se dela pres diag. Take jsem s tim na Karoqu bojoval, v servisu mi rekli, ze jsou nastavena spravne, ale kdyz videli, ze se mi to moc nezda, tak mi rekli, ze je trochu prizvedli (buhvi zda to delali podle postupu).  Nyni je to docela slusne, ale musim byt v aute sam, jakmile je vice zatizene, tak se svetla zase sklopi podle me moc nizko. Ale to podle me ma zase nejakou souvislost s jednoduchou zadni napravou, co jsem nekde cetl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle mě taky štve,že čím víc lidí v autě tím světla svítí do země. Nechápu k čemu je tam potom ta nivelave. Na předešlém autě bylo krásně vidět jak přistupovali lidé ,jak se světla pěkne rovnala do puvodní pozice. Tady se sklopí níž a basta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to je právě ten důvod, proč je v DP popsaný nějaký postup nastavení, když se to nastaví na rekroskopu jen tak, tak to sice v té jedné poloze svítí OK, ale jak se změní zatížení auta, může to dělat právě tyto problémy. Tristní však je, že ani ŠA servisy to neumějí rozumně nastavit... (bohužel oni neumí kolikrát správně nastavit ani klasické halogeny v čočce, tak čemu se potom divit...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...
  • o 1 měsíc později...

Já to řešil v jiném vlákně - Krátký dosvit.

Mám ten samý problém. Ale asi je nás jen pár, jinak si to nedokážu vysvětlit. Byl jsem i ve dvou různých autorizovaných servisech, po kalibraci a seřízení, nahraný nový Software s vyjádřením, že to tak je a že se s tím nedá nic dělat.

Všichni to ví, ale nikdo to neřeší, (minimálně před rokem). Psal jsem tenkrát i do Škodovky, a vyjádření - obraťte se na autorizovaný servis.  Po několikáte odpovědí už se nikdo neozval ani neodpověděl. Zkus napsat na Info do Škodovky, třeba dostaneš fundovanější odpověď.

Podle mě je chyba v Softwaru.

Takže v noci je to jízda s plně naloženým autem (2 dospělý a tři děti) na h...o.  Vidím tak na 15m.

Když jedu ve dvou, ještě i ve třech, tak to svítí parádně, ale přisednou třeba další dvě děti a světla jdou dolů. Nesmysl.

 

Díky Škodovko.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není vás (nás) jen pár, ale lidi si zvykli na nekvalitu a nemá cenu ztrácet čas v servisu, kde je to všem nejspíš jedno nebo jsou nešťastní stejně jako zákazníci, protože továrna neposkytuje řádnou podporu. Mamky fabia s Bi-LED svítí ok v jednom, ve dvou lidech, stačí jeden člověk 70 kg vzadu a světla jdou dolů, že není vidět "nic", člověk by měl zpomalit a jet tak 50-60, aby to bylo bezpečné. Firemní octavie III s Bi-LED to dělali taky všechny ve kterých jsem jel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...