Přejít na obsah

1.6 TDI Naftový motor splňuje emisní normu Euro 6d-TEMP


PTiCA

Doporučené příspěvky

Čtyřválcový naftový motor 1,6 TDI má výkon 85 kW (115 k) a nabízí točivý moment 250 Nm. Díky standardně dodávanému systému SCR se vstřikováním AdBlue a filtru pevných částic splňuje tento motor emisní normuEuro 6d-TEMP. Úsporný vznětový motor je standardně dodáván s manuální šestistupňovou převodovkou.Na přání je k dispozici automatická sedmistupňová převodovka DSG. Objem palivové nádrže u těchto tří benzinových motorů a u motoru TDI činí 50 l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdar chlapi,

1) Jak se Vám projevoval motor během zajíždění? Mám teď najeto 2400km a teprve se mi zdá že motor začíná víc tahat, doteď se mi zdálo že mu tam pár KW chybí.

2) Koukal ste někdo, jak je řešeno chlazení stlačeného vzduchu za turbem? Není tam běžný tepelný výměník vzduch-vzduch, ale vzduch-kapalina a jestli jsem správně pozoroval, tak je to napojené na stejný chladící vodní okruh jako motor... je to možné? Tohle řešení jsem ještě nikdy neviděl.

3) děje se Vám někomu, že po nastartování studeného motoru sebou motor cca 10 vteřin škube protože vynechává nějaký válec? Nebo se to děje jenom mě?

Editováno: , autor: nedo
doplnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2) je to systém který používají všechny motory řady EA 288. Mají to tak tedy např. všechny TDI v O3. Výměník v sacím potrubí má svůj chladič v přídi a chladící kapalinu honí dokola elektrické čerpadlo. Systém je sice propojenej s chladícím okruhem motoru, ale kapaliny se mísí jen omezeně. Pracuje proto s nižší teplotou než má motor. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 3. 2020 na 21:45, nedo napsal:

Zdar chlapi,

1) Jak se Vám projevoval motor během zajíždění? Mám teď najeto 2400km a teprve se mi zdá že motor začíná víc tahat, doteď se mi zdálo že mu tam pár KW chybí.

2) Koukal ste někdo, jak je řešeno chlazení stlačeného vzduchu za turbem? Není tam běžný tepelný výměník vzduch-vzduch, ale vzduch-kapalina a jestli jsem správně pozoroval, tak je to napojené na stejný chladící vodní okruh jako motor... je to možné? Tohle řešení jsem ještě nikdy neviděl.

3) děje se Vám někomu, že po nastartování studeného motoru sebou motor cca 10 vteřin škube protože vynechává nějaký válec? Nebo se to děje jenom mě?

1. Mel jsem nekolik novych aut a vsem chvilku trvalo, nez rozjezdi a klesne spotreba.

3. Stalo se mi to vyjimecne pri delsim stani v zime cca 3 vteriny.

Pokud je to jak pises, urcite to neni normalni. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak mozno je to zvyk z inak sprevodovaneho auta predtym. Lebo fakt pridat na dialnici ak je len jemny dvihak a zrychlit na 160-170 a zaradit sa je dost chabe u mna. Uvidim po vyrieseni spojky. Mozno sa tam uz nejaka vada prejavovala. Napr. o3 co mam teraz s dsg ide za plynom a zrychluje s tym istym motorom uplne inak. Ale zase ta si podradi pri zoslapnuti. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Doplnim info po 34t km. Po 1.garancke som zacal autu poriadne nakladat. Nemyslim ani tak rychle jazdy, ako skor zrychlenia. A autu to prospelo a konecne aj ozilo. Sice na 6ke na dialnici to este nie je ono a asi ani nebude, kedze to by muselo byt inak sprevodovane, ale predbiehania na 4ke zo 60 na 120 idu uz suprovo. Auto tocim do 4000, resp. lahko nad 4000ku a konecne mam dobry pocit z toho motora. Spotreba sice v reale je teraz uz cez 5ku. Ak by som ale teraz volil scalu, tak rozhodne dsg, ktore z toho auta dokaze vydolovat daleko lepsi priebeh zrychleni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim. Koupil jsem Scalu 1.6 TDi 85 kW ve Stylu, r.v. 8/2020.

 

Jak je řešeno ovládání lopatek turba?

 

Elektromotorkem, nebo postaru podtlakově?

 

Pokud podtlakově, tak "italská" údržba jak u Octy I?

Kde bylo zapotřebí jednou týdně vytočit zahřátý motor k omezovači, aby se lopatky naklopily po celé své dráze?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na 1.6 TDI Naftový motor splňuje emisní normu Euro 6d-TEMP
  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...