Jump to content
nedo

dotazy k motoru

Recommended Posts

Posted (edited)

Zdar chlapi,

1) Jak se Vám projevoval motor během zajíždění? Mám teď najeto 2400km a teprve se mi zdá že motor začíná víc tahat, doteď se mi zdálo že mu tam pár KW chybí.

2) Koukal ste někdo, jak je řešeno chlazení stlačeného vzduchu za turbem? Není tam běžný tepelný výměník vzduch-vzduch, ale vzduch-kapalina a jestli jsem správně pozoroval, tak je to napojené na stejný chladící vodní okruh jako motor... je to možné? Tohle řešení jsem ještě nikdy neviděl.

3) děje se Vám někomu, že po nastartování studeného motoru sebou motor cca 10 vteřin škube protože vynechává nějaký válec? Nebo se to děje jenom mě?

Edited by nedo
doplnění

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bod 1, pozri si moje vlakno vo vase auta. Je tam pdf s opisom. Cast venovana i motoru.

Bod 2, neviem-nepozeral

Bod 3, nedeje. V zime mi akurat tak pri mrazoch cvrlikal par sekund

Share this post


Link to post
Share on other sites

2) je to systém který používají všechny motory řady EA 288. Mají to tak tedy např. všechny TDI v O3. Výměník v sacím potrubí má svůj chladič v přídi a chladící kapalinu honí dokola elektrické čerpadlo. Systém je sice propojenej s chladícím okruhem motoru, ale kapaliny se mísí jen omezeně. Pracuje proto s nižší teplotou než má motor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, také mám jednu otázku.

Je 7Q DSG spojené s tímto motorem mokré nebo suché?

Děkuji! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 24. 3. 2020 na 21:45, nedo napsal:

Zdar chlapi,

1) Jak se Vám projevoval motor během zajíždění? Mám teď najeto 2400km a teprve se mi zdá že motor začíná víc tahat, doteď se mi zdálo že mu tam pár KW chybí.

2) Koukal ste někdo, jak je řešeno chlazení stlačeného vzduchu za turbem? Není tam běžný tepelný výměník vzduch-vzduch, ale vzduch-kapalina a jestli jsem správně pozoroval, tak je to napojené na stejný chladící vodní okruh jako motor... je to možné? Tohle řešení jsem ještě nikdy neviděl.

3) děje se Vám někomu, že po nastartování studeného motoru sebou motor cca 10 vteřin škube protože vynechává nějaký válec? Nebo se to děje jenom mě?

1. Mel jsem nekolik novych aut a vsem chvilku trvalo, nez rozjezdi a klesne spotreba.

3. Stalo se mi to vyjimecne pri delsim stani v zime cca 3 vteriny.

Pokud je to jak pises, urcite to neni normalni. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

klepotání motoru jsem u manželčina kamiqa zpozoroval, na mé doporučení přestala tankovat Shell a je po problémku

 

spotřeba po 7000 km 4,3 manželka 4,9 já a dle trasy, většinou okresky

 

ze začátku se mu nechtělo tahat na 6tku až tak ve 110km, teď v 90 nemá problém

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak mne to teda na 6ke netaha poriadne ani pri 130ke, ked potrebujem predbehnut na dialnici a zaradit sa spat.

a to som cez 20t km. Spotreba taka ista, klesa len hodnota na palubovke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mě jde motor na 6ku od 90 km/h za plynem úplně v pohodě. Vždyť v tu chvíli točí již přes 1500 otáček. S tím by neměl být problém.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak mozno je to zvyk z inak sprevodovaneho auta predtym. Lebo fakt pridat na dialnici ak je len jemny dvihak a zrychlit na 160-170 a zaradit sa je dost chabe u mna. Uvidim po vyrieseni spojky. Mozno sa tam uz nejaka vada prejavovala. Napr. o3 co mam teraz s dsg ide za plynom a zrychluje s tym istym motorom uplne inak. Ale zase ta si podradi pri zoslapnuti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...