Jump to content

Svolávací a servisní akce


Recommended Posts

co jsem zkousel zadavat ruzny VIN, tak mne prijde, ze se tohle tyka jen vybavy Style a Ambition ne, takze to mozna souvisi s necim, co logicky ambition, napada me startovaci tlacitko, nebo tak, ale je to jenom moje domnenka.

Link to post
Share on other sites

Svolává se pouze u závad, které ohrožují zdraví a bezpečnost, nebo mají negativní vliv na životní prostředí. Svolávací akce všech atumobilek najdeš v systému RAPEX. RAPEX získává informace o svolávacích akcích automobilek od Národních autorit z 31 evropských zemí, jimž hlásí nebezpečné závady na vozidlech příslušné dozorové orgány. Ty se o nich dozvědí buď od samotných automobilek, nebo dalších subjektů jako jsou stanice technické kontroly, autorizované zkušebny či dopravní policie. V České republice je Národní autoritou pro RAPEX Ministerstvo průmyslu a obchodu, dozorovým orgánem Ministerstvo dopravy. Další spekulace zde nemají žádný význam, detaily ti žádná automobilka nikdy nesdělí.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Ta tvoja prva veta je divna "Svolává se pouze u závad, které ohrožují zdraví a bezpečnost, nebo mají negativní vliv na životní prostředí."

Snad kazda chyba je chyba a tu treba odstranit a ak je automobilka seriozna tak sa tomu venuje a snazi sa odstranit.

Link to post
Share on other sites

Logika toho je naprosto čistá a jasná. Například když se odírá lak na zadním podběhu blatníku, protože je příliš tvrdé těsnění dveří (známý případ u OII), tak to nikoho a nic neohrožuje, tudíž nikdo nikoho nebude svolávat, takže na takovouto závadu je servisní akce, případně se vydá nějaké to TPI, a problém se řeší při nejbližší návštěvě autorizovaného servisu. Takže už konečně rozlišujte servisní a svolávací akce. Případně se na to vykašlou - buď se to vyřeší v záruce, nebo to přejde přes záruční dobu a zaplatíš to, stejně tak, jako každý jiný výrobce čehokoli (viz všelijaká kurvítka v bílé elektronice, etc.).

Link to post
Share on other sites

Vyborne, takze uz i tak ked sa bude babrat sedacka, budem tlacit i na to samovolne uvolnovanie. Zatial to ale na skoda stranke nehlasi zvolavacku podla VIN

Edited by csabac
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Auto je v záruce, takže nic a i kdyby bylo po záruce, tak za svolávačky se nic neplatí, výrobce opravuje jeho průser na jeho náklady.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Nechápu ten rozptyl 2018 - 2020 a "pouze" 9 192 vozů za celý koncern. Kdyby to byla vadná série, tak se toto množství dostane do několikadenní produkce motorů. Ale jak to mohlo postihnout 2 roky produkce 1.0 TSI?

Link to post
Share on other sites

Tak těch Škodovek s těma ventilama, je v ČR minimum. https://www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/motory-1-0-tsi-maji-problem-celosvetova-svolavaci-akce-se-muze-tykat-i-majitelu-vozu-skoda

Link to post
Share on other sites

Tak ze start prebehne prakticky na sucho, takto sa ten motor 100tis km nedozije. Riedenie oleja benzinom, pripadne benzinom umyty olej z stien valca. Sup sup menit. 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...