Přejít na obsah

Čím ošetřit hranu na hever??


Jirka 1985

Doporučené příspěvky

Zdravím všem, potřebuju poradit s jednou věcí. Měl jsem poprvé možnost si nechat auto zvednout na sloupovém heveru na který se dá najed a při kontrole jsem zjistil že mam poškozený lakovaný plastizol na hraně výztuže kam se dává hever při zvedání. Chci to místo uchránit aby to nezačalo rezavět a nechci kupovat nějaké obrovské balení přípravku. I když teda musím říct že auto je staré 1,5roku a i když je tam plech obnažen na té spodní hraně tak tam není ani kapka rezu. Když jsem měl O2 tak tam po tom poškození ochrany byla rez povrchová po třech měsících...  Děkuju za radu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem používal tohle: https://www.nejlevnejsi-barvy-laky.cz/hb-body-950-spray-cerny-400-ml?gclid=Cj0KCQjwjoH0BRD6ARIsAEWO9Dsr_XiOeQfhfMCC7lv4Qnlqjqd9B1Do3gHjEihw7IDOOUiv5jPagr0aAg9rEALw_wcB

A pod to samozřejmě protikorozní základovku. Dá se to i přestříkat barvou. 

Editováno: , autor: beuticek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Projdi se po parkovisti ma to docela dost aut v ruznem stadiu.

Podle mne zalezi na zvedku co pouzivas nektery to proste odre jinej ne.

LIdi otom nevedej protoze se tam neohnou nebo to neresi ze jeto kus kovu co jen tak neurezne.

zaklad + body a je klid... Opravdu staci stetec..

Ja davam jen body neni tam videt...

 

Editováno: , autor: zwan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až povolej nákupy tak zajdu do barvů laků a koupím si to body a  bude vše vyřešeno. Tu značku co byla v odkazu mi doporučil i kamarád tak bude ok. Jen se chci zeptat  prodává se tento produkt taky v nádobě aby se to dobře natíralo? Nebo to nastříkáte do víčka a natřete to? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zvaž to BODY.. Buď to popraská a odpadne to samo nebo to zase sundáš zvedákem. Kup normálně vosk do dutin (resistin nebo tak něco) a tím to párkrát natři. Bude to pořád mastné a nic nepopraská. Těmi prasklinami v BODY to stejně bude táhnout vlhkost. Základ je to pěkně očistit. Pokud je pryč jen plastizol, měl by pod tím být neporušený základ. Nebo alespoň koupit BODY s příměsí vosku, to vydrží víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně kamarád karosář doporučil přesně na ty zvedací body tohle: 

https://m.heureka.cz/tmely-silikony-lepidla/dinitrol-410-uv-karosarsky-lepici-a-tesnici-tmel-310g-cerny/. 

Po zaschnutí lze přelakovat a je trvale "gumový" , takže vydrží to zvedání lépe než nějaké body. Mám tím opravené prahy vepředu a už vydržel 2 zvedání v pohodě ;-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale koukám že s tím problémem zápasíme asi všichni. taky by to mohli pořešit už při vývoji nějak chytřeji. Jsem na auto opatrný ale bohužel jsem neměl možnost být u auta když je v servise. Když mi přezouvají gumy tak vždy jen gumové puky a ještě přeložený hadr. Ale po posledním servise to je ve předu dost potrhané a v zádu to začíná...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ona je škoda, že pro OIII se nevyrábí něco podobného, jak pro Golfa VIII https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/jack-pad-cover-kit/8v0825271kt/. Kamarád to má a ukazoval mi, že se to je zacvakne do držáků po kterých jela kastle po lince při výrobě a pak jsou prahy zvedání ušetřeny. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...