Přejít na obsah

1.8 20V 92kw - LPG


Rocky

Doporučené příspěvky

Takže, manželka dnes ráno startovala na plyn(nepřepla na benzín), prý se ozvala z motoru rána, jakože něco prasklo a motor teď nedrží otáčky, chcípá. Nevím přesně, nebyl jsem u toho, je to jen z jejího telefonického popisu. Máte někdo ponětí, co  odkurvila? Váha, sání, klapka?

Každopádně tímto je to definitivně poslední auto s plynem. Jebu na to, jsou to akorát problémy, a v tomto případě kdov ví, jestli oprava nebude dražší než celá úspora za PHM. Ten zkurvenej plyn je nahovno.

tak je to O.K. Sjel jsem za ženou do práce a hned po otevření kapoty jsem měl jasno. Zřejmě došlo k zášlehu a vyfluslo to jakousi hadici s takovým sítkem napojenou na sání. Nasadil jsem zpět a šlape jak hodinky.

Akorát z ní vylezlo, že na jedněch semaforech, který jsou osazený kamerou projela na červenou, aby jí to nezdechlo. Asi budu vraždit! Takže můžu čekat pozvánku, protože je to psaný na mně. Copak o to, z toho se hladce vysmeknu, je otázkou, jestli se vysmekne žena, jestli maj dobrou fotku. Ale kvůli její blbosti budu lítat a vyřizovat kokotiny.

Já to fakt nedokážu pochopit, co s tím autem vyvádí. Já s tím problém nemám, ona kvůli tomu plynu má problémy furt.

Každopádně o plynu už nechcu ani slyšet. Nafta je nafta. Teď po mně chce, abych si vzal Audinu a jí nechal Octu.

Ještě OT: Taky jsem zjistil, že se nějak hůř řadí jednička. Ještě nedávno to šlo jak víno. Jak auto zcela stojí a motor běží, tak nejde jednička zcela hladce. U vypnutého motoru jde řadit absolutně hladce. Tak bych řekl, že to její řazení 1 ještě za jízdy se začíná projevovat. A kolikkrát jsem jí to říkal. Kur*a, jsem celkově pěkně nasranej. To prodám a bude jezdit na kole :angry: , když pro to nemá cit.

a s obavama očekávám mrazy a kluzko...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
přečti si to téma celý a pořádně!

Ještě než jsem kupoval Octavii, měl jsem favorita s LPG. Také jsem jeden čas uvažoval o tom že si do Octavie pořídim LPG ale postupem času jsem zjistil že to zas taková velká úspora není, když připočtu těch problémů které se týkají LPG. LPG se vyplatí když jedete velké dálky, ale popojíždění po městě to je lepší už jet autobusem. Což o to ta investice do LPG není zas tak velká ale kde jsou ty doby kdy plyn stál 9kč :D dneska to tu je za 15 korun na litr. Co se týká spotřeby tak je vyšší a návratnost je zhruba za ujetých 35tis km. Ale kdo má čuchat ten smrad? Pokud máte někdo rodinu a děti, rozhodně nebrat. Pokud někdo podniká a hodně jezdí pak je to jiná ale jako rodinné auto to ne. To už bych fakt šel do nafty. Ale benzín je benzín ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Necetl jsem cely tema,ale tvuj prispevek s tim asi nesouvidsi.Jakej SMRAD prosim mas na mysli? V aute nic citit neni ani nesmi byt,a z vejvuku se to klidne da i dejchat.tak tohle nechapu,rozvin to.A navratnost si spocitej sam no.35000km = prumerne 2 roky.Dalsich 8,pokud se nic nevysere jezdis za temer polovic nez benzin,tak teda fakt nevim.

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

mam octavii 1.6i 75kw .. do plynu jsem to nechal dat pri 405 000KM cca.. ted mam najeto na plyn 5tkm a jsem zatim spokojen, spotreba kolem 8,1l/100km ale ted to pres zimu trosku stoupa :) co se da delat no :) startuju na benzin a asi po 5 minutach ani ne jedu na plyn :) mam sekvencni vstrik od Lovata - Ital myslim :) .. a nekdo psal ze netusi proc se to prepina az po zahrati, je to jednoduche, je tam regulator pres ktery proteka chladici kapalina ktera ho zahriva aby se plyn mohl " varit " tak mi to bylo vysvetleno :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

herrkomisar: Taky jsem hodně váhal nad LPG, ale na předchozím autě super a na oktávce taky! Jediný problém, který jsem za 4 roky plynových aut zaznamenal je dost zásadní: pokud máš auto na LPG jezdíš o dost víc, tím pádem zkracuješ životnost auta. Ale pokud se s tím smíříš a nebudeš škudlit při montáži - necháš si poradit a vybereš dobrý systém, budeš fakt spokojený.

Já při normálním ježdění prakticky V Ů B E C nepoznám, že jedu na LPG. Systém se sám aktivuje při určité teplotě a otáčkách - bez jakehokoli cuknutí (jen cvakne relátko) a na 2x2cm panelku se objeví hladina nádrže a to, že jedu na LPG. Jak tady někdo psal o smradu - vůbec! Max při tankování je cítit plyn, když odpojí hadici, jinak nic.

U oktávky jsem hodně hledal firmu, které auto svěřím, protože jsem hodně velký detailista a nesnesl bych nějaké nedodělky nebo vrtání do interiéru. Moje zásada je jednoznačná : pokud se někdy rozhodnu LPG vymontovat, chci aby uvedení auta do původního stavu bylo co nejméně nákladné.

Našel jsem firmu http://www.ecogas.zde.cz/ a musím říct, že jsem fakt spokojený. Je to rodinná firma, která montáže nedělá jako na běžícím pásu a s každým autem si hrajou, aby bylo vše pečlivé a dokonalé. ke spokojenosti zákazníka. To jsem poznal už jenom na přístupu majitele.

Vyplatilo se! Nechal jsem si namontovat system LANDI RENZO, který Škoda oficiálně montuje do 1,6.

Být Tebou neváhám. ALE pokud jsi někde z větší dálky - je třeba si uvědomit, že občas budeš muset na servis (výměny filtrů atd), takže raději nekoukej moc daleko, ať se Ti případné cesty neprodraží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych trochu přispěl do mlyna :) .Mam taky v autě lpg najeto asi 50tis a po počatečnich trapenich se seřízenim ktere už neřešila firma u ktere jsem montoval,ale firma co ma dobre reference v moravskoslezkem kraji.Jezdit k někomu kdo ti to ani na podesate nevyladi aby ti auto na volnoběh nechcipalo tak to už je pak na palici.Pak jsem jsi našel jinou firmu,přijel tam auto tam bylo jeden den a kluci to opravdu poladili dobře od te doby musim zaklepat zatim bez problemu. :palec2: .Jinak mam elpigaz.Landi je vyborne ikdyž trošku drahši a to plati i o součastkach.Jednu věc bys měl mit na paměti a tou je to že auto musi byt v perfektnim stavu po benzinove strance jinak ti nepojede dobře ani na plyn.Dost haklive je to třeba na svice.Dalši věc je vybrat opravdu dobrou dilnu.Z me zkušenosti vim že namontovat to umi kdokoliv ale opravdu dobře seřidit už malokdo.A v tom je bohužel zakopany pes,znam spousty lidi co jsi pořidili LPG a dilna ktera to montovala jim to prostě neni scchopna dobře seřidit.Takže než do toho pujdeš poptej se na reference v okoli jake kdo ma s jakou dilnou zkušenosti aby jsi pak třeba nelitoval.Dalši věc je najezd km.Pokud najedeš třeba jen 5-8 tis ročne tak bych to tam asi nedaval z duvodu navratnosti,ten system taky něco stoji.Jinak určitě dobre reference tady ma Karel.lpg a paulofwocc,zkusil bych napsat těmto klukum ktery system by ti doporučili.Jinak přeju at už ti to bude montovat kdokoliv at ti to bez problemu funguje :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak píše bittpower! Je fakt třeba mít auto v dobrém stavu. Svíčky mi doporučili měnit co 20tis. Ale mám-li být upřímný v autě byly svíce ještě původní (120tis) a šlapalo to na LPG úplně stejně jako když jsem je teď nedávno vyměnil. Tuhle zkušenost mám i s předchozího auta. Pro klid duše jsem je měnil, ale nikdy žádný rozdíl nebo problém. Ještě by se měl udržovat v bezvadném stavu vzduchový filtr, ale stejný efekt jako u svíček. :) Takže žádná přeháňka.

U mého typu plynu jsem žádné seřizování nepodstupoval - přijel jsem si pro auto, nasednul, nastartoval odjel a jezdím a jezdím. Akorát jsem byl na kontrolu po 1000Km, kde mi přes počítač upravili směs řídící jednotky LPG o 5%.

Kolega si nechal ten samý typ plynu dát do audi A4 se stejným motorem, jako mám já. Ten měl problém. Po montáži mu to nechtělo jet ve vysokých otáčkách. Ale opět mu něco softwérově upravili a jezdí bez problémů.

Co se spotřeby týká maxidot ukazuje (na to si dej taky bycha - někteří plynaři obejdou čidla a maxidot potom neukazuje nic - takže ho máš skoro na prd) spotřebu kolem 7-8litrů, což je samozřejmě nesmysl, protože si maxik myslí, že jedu na benzín a hodnoty nejsou přesné (hustota plynu je jiná než LPG), počítáním jsme s kolegou došli k tomu, že spotřeba je +1 - 1,5l vyšší než maxidot ukazuje. Takže jezdím slušnou jízdou maximálně do 10l/100Km. Neslušnou i 18l/100Km, ale to jen občas. :)

Každopádně důležitá zpráva pro Tebe je, že spotřeba plynu je přímoúměrná spotřebě benzínu + cca 10%. Takže si přičti ke své současné spotřebě cca 10% a to by mělo sedět se spotřebou LPG. U nás (s kolegou A4) to tak je.

Ještě mě napadla jedna věc, která se podle mého dost opomíná a to je - větší opotřebení ventilů na LPG. Když jsem nechával montovat, dostal jsem nabídku nechat si přimontovat speciální nádobku FLASH TUBE, která má ventily nějak domazávat. Tehdy jsem odmítnul na radu majitele, že má přijít na trh nějaká patrona, která se přidává do plynu a maže je. Teď jsem na to nějak zapomněl a jezdím tak... Takže pokud někdo ví, co a jak, nebo pokud si necháš montovat Ty, zeptej se na to a poděl se... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...