Přejít na obsah

Zvuky a zápach při pouštění spojky


jardaptak

Doporučené příspěvky

Vlastnim novou Fabii 1.0, 44 kw a uz od koupe pri rychlejsim pousteni spojky slysim takovy tupy kovovy zvuk od prevodovky. Pokud si dam zalezet a poustim spojku opravdu pomalu, tak je vse ok. To same pri rozjizdeni, citim takovou vuli od prednich kol a neco tam bouchne, pokud se chci rychleji rozjet. Cetl jsem nejake recenze na auto.cz a to same ma Citigo i VW up (stejna prevodovka). Mate nekdo podobne zkusenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v servise jsem s tím byl, projel jsem to s technikem, řekl, že pokud se bude zhoršovat, mám přijet znovu...ten zvuk není vždy, je to při pomalejší jizdě, nebo v zátěži do kopce...najčastěji mezi 2. a 3. stupněm, ale někdy mezi všemi stupni, záleží na situaci...štve mě, že je to nový auto a už teď tam jsou nějaké vůle...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám najeto 2500 km  a dělá mi to pořád stejně, možná o trochu míň, protože jsem si zvykl víc na spojku... ale u mého forda1 combi po faceliftu to nedělá...tam vše chodí jak má...nikdy jsem neměl škodovku, ale projížděl jsem bratrovu 1.2 http 47 kw a tam vše bylo OK....je zajímavé, pokud zkouším přidávat ubírat plyn na jakýkoliv rychlostní stupeň, tak nikde nic nebouchne...ale pokud pouštím rychleji spojku tak jo...a když je auto v záběru do kopce, tak to dělá i při pomalém puštění spojky. Až budu mít 5000, tak s tím zajedu do servisu, ať mi vystavějí papír, že je vše OK...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky