Jump to content

Tažné zařízení - dodělávka


Duschan

Recommended Posts

Pakliže nemáš skutečně auto 2024+ tak se tě tahle problematika netýká.

Jedná se o bezpečností prvky, mimo jiné proti napadení vozu hackery přes komunikační a další jednotky ve voze. A protože tohle není zcela dodělané, tak proto tyhle obstrukce.

Link to comment
Share on other sites

Ano kupovali přes dealera nové výroba snad červen nebo červenec 2024. No prodejce to měl říct mám chuť to vyhrotil, ale nechce se mi kvůli rodičům.. děkuji všem za info a rady, oznámím to rodičům a uvidíme jak budou chtít postupovat, ale bojím se že budou chtít čekat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Posted (edited)
V 13. 2. 2025 na 14:56, Jarda688 napsal:

Ano kupovali přes dealera nové výroba snad červen nebo červenec 2024. No prodejce to měl říct mám chuť to vyhrotil, ale nechce se mi kvůli rodičům.. děkuji všem za info a rady, oznámím to rodičům a uvidíme jak budou chtít postupovat, ale bojím se že budou chtít čekat.

Já mám sportile r.v. 10/2023, řeším to taky a stále nic. Český výrobce TZ (fa Hook) mi ale řekl, že problém s kódováním je prý již vyřešen. Autorizák se toho ale stále bojí...

Edited by STOCKER
Link to comment
Share on other sites

2023 žiadny problém nebol , pošli mi VIN do SZ 

 

určite treba origo ťažné , ak pominiem komfort tak minimálne treba typovú elektriku nech to vie čo má , tj . vypínať mrtve uhly , vypínať senzory , kontrola žiaroviek , alarm , blokácia otvorenia kufra pri zapnutom ťažnom a iné luxus veci čo origo vie

Link to comment
Share on other sites

Problém stále přetrvává. Nelze nakódovat dodatečně montované PEVNÉ TZ (jiné ani nechci) tak, aby všechny funkce Tebou popisované byly funkční. Tzv přípravu montáže TZ ve voze mám.

Link to comment
Share on other sites

toto ti autorizak nespravi nikdy , ak chces pevne tazne alebo vertikal 

 

urobia ti len sklopne  s origo kodovanim kedy sa z auta bez tazneho stane auto s taznym , vo vsetkych systemoch aj podla vin ... 

 

mas objektivny dovod preco nedat sklopne tazne? 

 

kazdopadne nie je problem to dorobit aj tak ako to chces , zelezo podla vlastnej chuti , k tomu jager flex elektriku a dokodovat 

Link to comment
Share on other sites

Máš nepřesné informace. Autorizák mi dodělával pevné TZ na prvním karoqu a na druhém naráží na problém s kódováním. Jinak bych ho tam měl už dávno. Volal jsem si i do Škodovky v M. Boleslavi a tam mi řekli, že s tím nemají žádný problém, že vše záleží na ochotě daného škoda servisu.

Proč nechci sklopné nebo odnímatelné TZ? Je to jednoduché. Nechci sklopné TZ, protože v případě, když není používané, tak musí být ze zákona schované. A já chci TZ pořád venku.

Proto jsem si koupil auto, které má přípravu na montáž TZ, abych si tam nechal namontovat TZ dle vlastního výběru.

Link to comment
Share on other sites

mam celkom presne informacie , ak nenarazis na cloveka co sa venuje tomuto vo volnom case a nieco vie /taky clovek malokedy ma potrebu robis v AS / , tak ti to nerozbehaju nikdy 

 

myslis zrejme SFD ochranu od cca 2022 , nie je problem to urobit ... nahod si tam jager elektriku a pridi , urobi ti to chalan za 70e 

  • Pozitivní 3
Link to comment
Share on other sites

Jestliže má škodovka v nabídce pouze sklopné (a to má) tak ti jiné nemůže nakodovat.

Prodejce resp. servisní středisko neorigo TZ by ti měl tažák nakodovat. Umí to, akorát to kodují jinak než autorizák. 

Z praxe: zákazník taky pevný tažný TZ, po bouračce na předek nešel nakodovat senzor frontasistu, protože diagnostika pozná, že tam je něco co tam být nemá(pevné tažné). Neskutečný voser. Chlap musel nechat zdemontovat jednotku TZ, následně my mu programovali frontasist a on znovu na zapojení a kodování TZ. To chceš 😄 

  • Pozitivní 2
Link to comment
Share on other sites

Pánové, mě jde i to, že stávající se neumožňuje nakódovat jiné, než sklopné TZ. Což dle slov výrobce je otázkou vydání aktualizace sw řídící jednotky. Toto jsou informace přímo ze škodovky. Na předchozím modelu (Karoq style 2021), jsem si nechal namontovat pevné TZ a nebyl nikde a v ničem problém. Od roku výroby (asi 2022) už to problém je a výrobce to do teď nevyřešil. Dle jeho slov se to týká pouze modelů Karoq. Jiné škodovky takovéto problémy nemají.

A já chci namontovat TZ tak, jako by to bylo přímo z výroby. Tzn. všechno nakódovat tak, aby to bylo 100% implementováno do systému vozu.

Myslel jsem, že se tady dozvím informace o aktualizaci sw (časový horizont atd.). Nechci nic z toho obcházet a řešit problém "oklikou".

Link to comment
Share on other sites

ako s mongolom , tyka sa to sfd ochrany ktora sa da vypnut uplne normalne ale autorizak ti to proste neurobi , mozes cakat kludne aj do smrti a nedockas sa 

 

je to celokoncernove od cca 2022 , ziadny len karok ...  mesiac dozadu som robil vertikal a jager elektriku bez pripravy do cupra formentor a tiez musel chalan najprv vypnut ochranu a potom kodovat co treba ...   garantujem ti ze autorizak a bezny zamestnanec co pracuje s odisom a trosku sa tomu sam nevenuje to neurobi nikdy ... 

Link to comment
Share on other sites

Dík za info. Věřil jsem informacím přímo od výrobce a ten se o Tebou popisované ochraně nezmiňoval. Říkal doslova: o problému škodovka ví a pracuje na něm.

Link to comment
Share on other sites

skôr pletie jablká s hruškami....  koncern ma problém s akoukoľvek dorábkou príslušenstva od cca 1/2024 v rámci ochrany kybernetickej bezpečnosti UNECE ... ale to sa teba netyka 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...