Přejít na obsah

Popraskany a loupajici se lak


AlenaK

Doporučené příspěvky

No fakt je že trus dokáže udělat pěknou paseku na laku ale nechce se mi věřit že lak popraskal od trusu to moje auto už by bylo bez laku a v červnu bude mít 5 let. Mám taky modrou pacific a zatím bez jediné praskliny a není týden kdy mi ho okřídleni šmejdi neposerou.

FB_IMG_1587245881204.jpg

FB_IMG_1587245910272.jpg

FB_IMG_1587245913113.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ale Ty si určitě na svoje auto "pečlivka", je to vidět na těch sundaných ramínkách stěračů a ještě s polstrováním těch kovových konců proti poškrábání skla. Takže asi si ten lak taky nenecháváš posranej týdny ne? Ten trus je opravdu dost agresivní, vzpomínám si, jak jsem kdysi byl Fabií 14 dní v Chorvatsku (červená základní barva) a  tam mě na to neustále kadili ptáci sedící na fíku, kde jsem pod ním parkoval celou tu dobu (jinde nebylo v penziónu místo). Po návratu domů, jsem měl pak dosti práce a přelešťování, aby to nebylo vidět, docela fuška a tak i věřím, že to ten dlouhodobě neodstraňovaný trus dokáže narušit. Na druhou stranu je docela možné při dnešním všeobecném šetření na všem , že i ty laky nejsou kvalitou to, co dříve. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Docela síla s popraskaným lakem. Pokud ŠA tvrdí že je to vina uživatele, zdůvodnili to nějak? 

Argumentoval bych, pokud tvrdí, že je to Tvá chyba, proč se stejně jak neloupe v přední časti střechy a nebo na kapotě motoru, popřípadě TV ZNOVA v 19.30 hod. Rey s Luckou udělají Škodovce se Tvým problémem zadara reklamu?

Když tim pohrozíš, za týden máš střechu v lesku? Moje osobní zkušenost přímo se Škodovkou v MB.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele byl bych opatrný s tím arogantním postupem. Znám spoustu expertů co takhle ba ne naběhli a zrovna stejným způsobem je vypakovali. Chce to jednat slušně, s respektem, mít věcné argumenty. A nenechat se vysírat. To zkouší většinou autorizaky protože se s tím nechtějí zabývat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel jsem to opryskane z boku na dverich a skrz cely C sloupek. Na ty mista ptaci fakt neserou. Na strese zatim nic a haubna je nejspis i od bordelu, co lita za jizdy ze silnic... 

U me to bylo s reklamaci jednoduche. Auto starsi jak 3 roky, takze sorry. 

Jinak posrate od ptaku to mivam malokdy ale na druhou stranu auto myju tak jednou za pul roku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, AlenaK napsal:

Nezdúvodnili to prozatím nijak zatím nemám nic v ruce bylo mi to řečeno přes telefon 

A zatím to řeším slušně  a ano je to řešeno v místě kde auto bylo kupovane 

 No a to tedy nemáš opravdu  nic písemného v ruce? Přeci standartní postup je, že auto dovezu do servisu, nahlásím závadu, nechám si napsat protokol, přejímací list, či jak se to oficiálně jmenuje, no a pokud to nechtějí opravit, třeba, že podle nich na to nemáš nárok, tak ať Ti to do toho protokolu dají písemně, ne? Pokud nechtějí dát nebo  sepsat žádný papír, tak si nechám zavolat vedoucího prodejny/servisu, ono i v dnešní době existuje něco jako bývalá "kniha přání a stížností", nebo něco podobného. Jinak to bude  jen tvrzení proti tvrzení a podle telefonického hovoru/odpovědi se nic nedá normálně dokázat. Já jsem takhle kdysi reklamoval v záruce závadu, odmítli mne a já si nechal tu odmítavou odpověď napsat do toho protokolu. Pak jsem ten protokol oskenoval a s dotazem na řešení, poslal okamžitě na infolinku Škodovky, no a hned na druhý den mě nasraně telefonovali z toho servisu ať jim tedy auto přivezu na opravu a udělali to, jen se nedej  ojebávat.  Ano jednat pokud možno né sprostě, ale tvrdě a na vše mít papír, jen telefon je v dnešní  době k ničemu.

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, pak doporučuji jednat dle postupu, jak jsem to dělal já, ta infolinka Škodovky musí tyhle podněty řešit, takže určitě někdo ze Škodovky se na tohle bude v tom autorizáku dotazovat. Tedy bude se to řešit na pokyn tzv. shora (a to servisy obecně nemají moc rády),  samozřejmě ještě to nemusí být zárukou úspěchu pro tebe, ale nebudeš to mít určitě jen shozené pod stůl od servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ono je to dvojsečné. Vyšší moc bude nadávat servisu, že zákazníka odbyli ale v případě kdyby to zákazníkovi rovnou opravili, tak bude vyšší moc nadávat že to servisu neproplatí, protože mají zprvu zkusit zákazníka odbýt ?

S takovými závadami to je prostě na dýl, no a proto třeba já jiný věci neustále odkládám než se s nimi hádat ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...