Přejít na obsah

Kodování Octavie IV


Dixik2

Doporučené příspěvky

Po aktivaci PRO jsem dnes vypnul akustiku 5.dveri a zapnul pamet Line assistu. Jeste potrebuji doresit akustiku dveri ridice. Pouzivam ios a mam tuseni, ze tam neni uplne vsechno jako u androidu. Az budu mit druhy tel k dispozici, tak otestuji. Nemate nekdo zkusenost? 

Editováno: , autor: Tomas_cz1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 24 minutami, Tomas_cz1 napsal:

Po aktivaci PRO jsem dnes vypnul akustiku 5.dveri a zapnul pamet Line assistu. Jeste potrebuji doresit akustiku dveri ridice. Pouzivam ios a mam tuseni, ze tam neni uplne vsechno jako u androidu. Az budu mit druhy tel k dispozici, tak otestuji. Nemate nekdo zkusenost? 

Taky mam iOS a slo to

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 26. 12. 2022 na 18:32, Peppin napsal:

Ahoj, zkoušel, mně to funguje, ale pouze při "zapnutém klíčku", při nastartovaném motoru to stejně nadává

U me stejny. Zapnu zapalovani (nestartuji) akustika nefuncni. Nastartuji, motor bezi - akustika funkcni, nastartuji,  start/stop nebo pres P se motor vypne - akustika funkcni.  Doufam, ze to casem pujde upravit… U Kamiqu to aspon napsali - za me zbytecnych 50kreditu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro rozšíření počtu barev ambientního osvětlení ze základních 10 na 30 to lze i pomocí kódování: 09 Central Electrics - v Adaptacích najít Interior_light_hmi_config a u položek Hmi_ambient_colors_bitmask a Hmi_contour_colors_bitmask změnit hodnoty na 7FFFFFFF

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkoušel jsem nakódovat svícení Cominig Hone a Leaving Home přes mlhová světla. Chtěl jsem, aby svítily jen mlhovky. Svítí ale potkávací světla i mlhovky. Nezkoušel někdo? 

(zkoušel jsem to i přes aplikaci v OBDeleven) 

 

Control unit 09 - Adaptations -BAP
function status - Cominig home leuchten-
set to Fog light

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 10. 11. 2022 na 9:46, Peppin napsal:

Vyzkoušeno jiné kódování Lane Assist (pro auta bez Travel Assist a kapacitního volantu). Za mě na dálnici použitelnější než standardní nastavení, kdy asistent pouze omezuje a signalizuje přiblížení se k čárám. Toto opravdu udržuje auto mezi čarami a částečně samo řídí. Samozřejmě vyžaduje držení volantu.

 

Jednotka A5 - Long Coding - HC Variant změnit na Variant 1 a Point Of Intervention změnit na Early .

 

Funkčnost viz zde:   Lane Assist Early + Variant 1 - YouTube

Vyskúšal som to aj ja, ale nie som spokojný. Nemám kapacitný volant a systém vyžaduje dosť agresívne, aby som čo chvíľa pohyboval volantom, nestačí položiť ruky na volant a žiaľ ani len "držať" volant. Ešte to pár krát skúsim, ale asi to vrátim do pôvodného stavu ☹. 

Editováno: , autor: rodolfo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On ten kapacitní volant také není žádný zázrak. Rozhodně mě otravuje víc, než nekapacitní v OIII. Kámoš ze Škodovky mi říkal, že to reklamuje kdekdo. Při reklamaci se volant vymění a .... nic se nezmění. Ale údajně připravuje Škoda na půlku roku softwarové řešení. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri kapacitnom volante nestačí mať ruky na volante? Musí sa snim tiež pohybovať pri LA? Myslel som, že práve to je rozdiel oproti nekapactinému. Ale pri pôvodnom nastavení to vôbec neotravovalo, možno že by som skúsil len zmeniť Poin On Intervention z Early na Late. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem si to myslel. Ale nestačí. Sice s ním nemusíš cukat, ale musíš s tou rukou hýbat. Stačí ho třeba doslova pohladit. Ale jet s tempomatem a lane Assistenten, s rukou opřenou loktem o středovou opěrku a držící volant nestačí. Ruka se musí každou chvíli po volantu posunout. Je to otravné. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@rodolfo @boban1108 Kapacitní volant bohužel nefunguje jako kapacitní displej... Možná je to tak i záměrně, protože kdyby to fungovalo, lidi by se nevěnovali řízení skoro vůbec. Pokud držíš volant "správně (~13:50)", tak ho stačí jen držet... auto řídí samo, ale na takové to "rozvalení se" na sedadle, opření se všude možně a volant jen přidržovat, to pak chce hodně zkoušení, kde to ruku ještě registruje a kde ne... Většinou to chce co pár sekund někde pohladit/potočit, ale semt am se mi i v takové poloze podaří chytit volant, že auto nevzdoruje a jede "samo".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...