Přejít na obsah

Dodatečná montáž nezávislého topení


Blackrace

Doporučené příspěvky

Jestli je to jen kvůli dětem, tak bych se na to s klidem vyprdnul. To auto se celkem rychle natopí samo od sebe (diesely mají elektrický předehřev).

Navíc, to dítě musíš do auta nějak dostat, takže ho oblíkneš a budeš ho pak zase svlíkat? To se mu líbit nebude...

 

S odstupem času se budeš určitě smát tomu, jak jsi byl co by otec čekatel přehnaně úzkostný.  Respektive, že jsi hledal problémy, tam kde nejsou a naopak je neviděl, tam kde se později ukážou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Wittmann napsal:

Jestli je to jen kvůli dětem, tak bych se na to s klidem vyprdnul. To auto se celkem rychle natopí samo od sebe (diesely mají elektrický předehřev).

Navíc, to dítě musíš do auta nějak dostat, takže ho oblíkneš a budeš ho pak zase svlíkat? To se mu líbit nebude...

 

S odstupem času se budeš určitě smát tomu, jak jsi byl co by otec čekatel přehnaně úzkostný.  Respektive, že jsi hledal problémy, tam kde nejsou a naopak je neviděl, tam kde se později ukážou.

Nejsme tady v dětské pořadne ne??? Tak se nezabíjej nesmysli ...... Já jsem jen chtěl zjist jak je zajištěn prihrev motoru to je vše a to topení má jiné přednosti než jen teplo v autě......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Blackrace napsal:

Nejsme tady v dětské pořadne ne??? Tak se nezabíjej nesmysli ...... Já jsem jen chtěl zjist jak je zajištěn prihrev motoru to je vše a to topení má jiné přednosti než jen teplo v autě......

 

Říká ti reálné zkušenosti, tak nevyskakuj. S dítětem je nezávislé topení paradoxně pro kratší trasy přítěží - venku musí být oblečené, vevnitř mu bude zima. Ale ono tě vyškolí samo.

  • Pozitivní 3
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Omlouvám se za vtírnutí dotazu, ale když už to tu je.

Ohledně toho rychlého natopení, je to u O3 ohodně rychlejší než O2? Protože u O2 při -15C je jízda prvních 5minut peklo a dalších 10minut menší peklo pak už to jde. Právě vyhlížim novou O3 a přídavné topení jsem našel v konfigurátoru snad jen omylem. Předpokládám že je možné jen k některému motoru nebo výbavě nevíte ke které?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úplně to sem nepatří, ale může to být hodně závislé na motorizaci a přítomnosti PTC (obvykle u dieselů). V takovém mrazu ti nejspíš v prvních minutách nebude pořádně topit žádné auto bez předehřevu. Podle konfigurátoru se nelze úplně řídit, ne vždy ty výbavy sedí, navíc se tam momentálně dějí nějaké úpravy. Zeptej se přímo ve škodovce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 21. 9. 2017 na 17:24, Efendy. napsal:

Omlouvám se za vtírnutí dotazu, ale když už to tu je.

Ohledně toho rychlého natopení, je to u O3 ohodně rychlejší než O2? Protože u O2 při -15C je jízda prvních 5minut peklo a dalších 10minut menší peklo pak už to jde. Právě vyhlížim novou O3 a přídavné topení jsem našel v konfigurátoru snad jen omylem. Předpokládám že je možné jen k některému motoru nebo výbavě nevíte ke které?

Přesně jak psal Pawouk, nehledej chybu v O2, ale v tom, že jezdíš s TDI. Měl jsem donedávna O2FL LK s 1.8TSi, teplo bylo v autě doslova za chvilinku (mělo to nějaký elektrický příhřev, teplý vzduch šel v podstatě okamžitě), pokud nebylo teplo okamžitě díky předem zapnutému nezávislému topení a vyhřívání sedaček. Takže žádné "menší peklo" s O2 - spíše to, že kdo jezdí s ropákem a bez předehřevu, musí samozřejmě počítat s mnoha minutami a kilometry ledové jízdy :(.
Ale samozřejmě NT je ta nejlepší volba. A k tomu i volant :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem často u O2FL pouštěl po startu NT, pokud již tedy nebylo zapnuté dálkově, za 8 let provozu baterka měněna myslím 3x. Ale bylo to LKcko, s elektrickymi sedadly a dalsimi spotrebici, v autosalonu tvrdili, ze to je odpovidajici "spotreba" autobaterii. NT v zimnim obdobi jelo v podstate ale denne, v horkem lete casto pro vetrani ve vetracim rezimu, baterka dostavala tedy čouda...

NT a ohrev motoru - tak tomu bylo drive (myslim jeste i predFL O2), ale u O2FL uz NT motor neohrivalo, bylo na to extra upozorneni pri objednani a nakupu. Takze u O3 (O3FL ?) se k NT k ohrevu motoru opet vratilo ? To je prijemne prekvapeni, nebot o tom nikde ani slovo... Ted koukam do manualu, a opravdu, citace "Nezávislé topení ohřívá interiér vozidla a motor..." Takze prijemne prekvapeni, mam auto 3. tyden, a  NT jsem jeste poradne nezkousel. Je tedy pravdou, ze i drive NT ten motor ohralo, ale ne tak, kdyz to jeste oficialne ohrivalo i motor...


Zajimavost - kdyz jse kupoval prvni O2 (jeste predFL), tak nebylo mozne urcitou dobu soucasne objednat DSG a NT...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jedna věc - u O3FL je nová funkce pro NT, tím myslím to "Automatické zapnutí/vypnutí NT".

Má někdo ánung, jak to vlastně funguje, v manuálu píšou, že "V závislosti na okolních podmínkách", to je celkem takové eufemistické vyjádření ? Je to tedy jen ten příhřev s NT po nastartování ve velké zimě, kdy se dříve spouštěl elektrický příhřev ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Kupoval jsem sice jetou O III, ale nezávislé topení jsem měl jako jednu z priorit výbavy a i když nebyl výběr zrovna extra široký, tak se nakonec zadařilo. Je to moje první auto s bufíkem a je to pecka :)

Nepřijde mi že by se O III (2,0TDI) zahřívala rychleji než o II (2,0 TDI) a měl jsem i 2,0TFSI (v A3) - sice se to ohřívalo možná o chlup rychleji než ten diesel, ale taky žádná sláva. Co ale v O III funguje opravdu bleskurychle je výhřev sedadel - to mi topí po pár metrech.

Nejrychleji topilo BMW E39 3,0 nafta - to bylo až neuvěřitelní jak rychle v tom bylo v mrazech teplo.

Dá se to řešit i např. elektrickým příhřevem na 220V za cca 3000,- Kč, je to jednoduché na montáž, ale je samozřejmě potřeba mít u auta zásuvku. Motor to sice je schopné ohřát, ale interiér to nevytopí jako origo bufík, a ve větších mrazech pak stejně nějaký čas trvá než se ty všechny plasty prohřejou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...