Přejít na obsah

Motor cuká - výpadky zapalování


Opajicko

Doporučené příspěvky

Dobry den,

pred mesicem mi rapid (1.2 tsi 77kw) zacal trosilinku cukat po startu, ale jak padly otacky prestalo to. No ted to po startu zacalo cukat a poradne, ale tez to prestalo, tak jsem jel a na krizovatce mi auto padlo do nouzaku, kdyz ho vypnu a nastaruju znova zase to jede normalne treba i 5kilometru(musel jsem dojet domu) zadne divne zvuky atd to nedela jen to po startu cuka. Mechanik rikal ze to budou kabely prekousane, svicky nebo civka, ani jedno to nebylo a ted rika ze by to mohl byt ventil nebo primo valec, tak se vas ptam jestli to nemuze byt jen nejaka prkotina v elektrice, nekde nejaka mala chyba abych nevyhazoval zbytecne penize, protoze mi nejde do hlavy ze po nastartovani auto jede treba pet kilaku jakoby mu nic nebylo a pak to padne do nouzaku, kdyby byl haji ventil tak by to bylo slyset? Nejak by to bouchalo? Prosim poradte.

 

Jo a diagnostika vyjela toto.

P0302 Valec 2/ Rozpoznan vypadek ve spalovani/trvala zavada.

A

P130A vypnuty valec/trvala zavada

 

Diky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dobrý den,

V mém Roomsteru 1,2TSI 77kW r.v.2011 najeto 118000km se minulý týden rozsvitili kontrolky motoru, epc a asr, auto jelo na 3 válce, zjištěna závada na zapalování 1. Válce - výměna svíček a kabelů, pomohlo to asi na 50km a pak auto při přidání plynu začalo cukat. Na výkonu ani otáčkách není nic znát auto prostě jen cukne ale pořád jede dál. Znovu se mi rozsvitili stejné kontrolky ale po opětovném nastartování klid, auto ale pořád cuká stejně. 

Při první návštěvě servisu zjištěny závady - p0301, p307a, p130a.

V pondělí tedy vyrážím do servisu znovu, neví někdo čím by to mohlo být? Cívka? Škrtící klapka? Špatné svíčky nebo kabely? Nebo snad i rozvody nebo turbo? Teď i přejíždím pravidelný servis takže i třeba vzduchový nebo olejový filtr?

Editováno: , autor: Martincz050
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cokoliv z toho, co uvádíš. To ti tady asi nikdo neřekne.

p0301 - Vynechání zapalování 1. válec - kontrola elektriky (svíčky, kabel, zapalovací modul...)

p307a - Systém sání vzduchu: Příliš nízký průtok - škrtící klapka (vyčistit, nastavit, vyměnit...)

p130a - Deaktivace válce (odstavení vstřikování z důvodu výpadků zapalování)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri tomto motore je dosť dôležité mať kvalitné zapalovacie káble. Nie také lacné náhrady. Od nich sa potom odvíja aj chovanie sa motora. A netreba zabudnúť na wc guličky, lebo tie kuny chodia pod kapotu ako do supermarketu?

Ďalej by som som vybral a vyčistil škrtiacu klapku. Zvykne sa tam v potrubí pri motorovej časti nahromadit olej. Po nasadeni skrtiacej klapky nerobim nastavenie  klapky cez diagnostiku. Toto by si mal v prvom rade vyskúšať. Môj názor...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím, zkouším oživit toto téma a zároveň žádám o rady. Auto mám velice krátce, zatím mnou najeto 1600km, celkový nájezd 115000 km. Veškerý servis v autorizovaném servise, vím jistě. Jsem nervózní z toho, že se mi během čtrnácti dní co auto mám stalo následují. Při studeném startu po nastartování na cca 5-10 kolísají nepatrně otáčky 625 až 700 a motor pocukává. Poté je vše v pohodě a auto jede bez problémů, následný start ok. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Nechce se mi hned s autem do servisu a navíc se závadou která se projeví jen někdy, to je předem prohrané. Děkuji za případné reakce. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobrý den, 

mám podobné problémy, golf variant 1.4tsi caxa 2009 ( 150tis, dovoz, po rozvodech ). 

Jedná se hlavně o studené starty, po nastartování výpadky zapalování, kolísání volnoběhu, někdy i zdechne, po ohřátí v pohodě. 

Nemáte někdo pár rad 😀

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím mám v autě 1,2 tsi CBZB najeto 180 jestli je motor původní netuším nemám ho zas tak dlouho ale olej moc nebere a jede hezky😀 a teď k věci, teď poslední dobou mi začali odcházet svíčky třeba po 500km vždy bud na prvním nebo 4 válci mohlo by to být zapalováním ? Nebo něco horšího díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...