IVANzTT Vloženo 29. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2020 (editace) Ahojte. Mam taky problem s rychlostnou pakou. V neutrali obcas nezostava v stredovej polohe. Teda oproti trojke. Citim ze to centrovanie paky nieje ok. Viete poradit v com je problem? Dakujem Editováno: 29. Červenec 2020, autor: Pawouk Upraven název tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 29. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2020 (editace) Pokud je to jen vizuální aspekt, tedy nesedí centrálně uprostřed při té neutrální poloze, tak bych já osobně s tím nic extra nepodnikal, pokud třeba nemáš ohnutou páku, ale to by na ni někdo musel doslova viset, aby se páka ohnula. Jinak při samotném řazení Ti něco, někde zadrhává, aspoň tedy o tom nic nepíšeš? Pokud k řazení probíhá normálně a do té neutrální polohy nemusíš řadící páku nějak násilně nutit, tak se pravděpodobně nic neděje a příčin té tzv. nevycentrované řadičky může být hafol, osobně jsem o tom ani neslyšel, že by to tak někdo měl. Jestli se s tím nechceš smířit, tak si ani nedovedu představit, co by s tím dělali např. v autorizovaném servisu, když by to jinak řadilo úplně normálně? Editováno: 29. Červenec 2020, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IVANzTT Vloženo 29. Červenec 2020 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2020 Ahoj, Dakujem za odpoved. Ono stupne zapadaju dobre. Len napriklad zostane paka v polohe medzi 1 a 3, tak ju musim smerovat na trojku. Prvy krat sa mi stalo, ze som zo stvorky behol do jednotky, ked som este necakal ze je mimo. Nastastie boli nizke otacky a hned som zareagoval :) Co vlastne drzi tu paku pri neutrali v strede? Je tam nejaka pruzina alebo nieco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 29. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2020 Díval jsem se na dílenskou příručku ohledně převodovky a systému řazení u Fabie I (u Fabie II by to mělo být stejné) a nic, co se týče nějakých vratných/tlačných pružin přímo u řadičky jsem nenašel. Nakonec přikládám ten soubor s dílenskou příručkou na převodovku a její ovládání, podívej se sám, můžeš zkusit sundat tu ochranou manžetu, přímo u řadičky a podívat se, jestli by se nedalo něco přimazat. Jinak pokud jsou problémy s řazením, tak to se seřizuje pomocí ovládacích prvků přímo u těch bowdenů u převodovky, ale s tím bych si moc nezahrával, pokud to neznáš, sám jsem to kdysi zkoušel a pak jsem měl problém to nastavit, aby to bylo v pohodě, chce to mít s tím zkušenost. Převodovka Fabia I_40kW.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IVANzTT Vloženo 29. Červenec 2020 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2020 Dakujem za ochotu a pomoc :) Nasiel som tam na strane 34-3 str.2 pruzinu. To bude mozno ono. 1.9Tdi bude mat asi rovnaky princip. Kuknem co tam uvidim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 29. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2020 Takhle vypadá vratná pružina u jedničkové Fábie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IVANzTT Vloženo 29. Červenec 2020 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2020 Dakujem za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.