Přejít na obsah

Škubání motoru při zátěži


vendalehy

Doporučené příspěvky

Ahoj rapidáci.Mam problém od nového auta cca rok a pul který zatim v servise neodstranili.Od novoty mi auto při zátěži  nebo prudkém rozjezdu nebo předjíždení začne motor škubat od cca 2000ot. do 3500ot. Jedu cca 2200ot a potřebuji do kopce zrychlit tak sešlápnu víc plynu , auto začne zrychlovat a při tom začne poškubávat až do cca 3500ot.Je to nepříjemné cítí to i manželka a nikdo si neví rady. V servisu mi dvakrát menili vstřiky což pomohlo tak na čtrnáct dní asi než se vsřiky s adaptovaly.Na diagnostice jim to ukazovalo 40 procentní rozdíl vstřikovací dávky  a jediné co zjistili že tlaky ve válcích jsou 11, 9,5, 9,5.ale prý je to v pořadku.Už nevím co dál,když přidávám plyn málo a polehku tak docela dobrý ale jak přidam hodně tak škube.jak jste na tom poradte dík Vena

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Zkoušel jsem snad vše, 100okt. 95 plus aditiva, bez aditiv a žadná změna .Ted se má na to přiject podívat technik  z MB . Už mam 20000km a děláto od novoty.Dvakrát výměna vstřiku a nic.Ted jak se ráno trošku ochladilo tak  to kolem 2200 ot a víc vibruje jak prase.No zavidím všem co píšou jak ten motor je kultivovaný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
V 27. 8. 2020 na 20:46, vendalehy napsal:

Ahoj rapidáci.Mam problém od nového auta cca rok a pul který zatim v servise neodstranili.Od novoty mi auto při zátěži  nebo prudkém rozjezdu nebo předjíždení začne motor škubat od cca 2000ot. do 3500ot. Jedu cca 2200ot a potřebuji do kopce zrychlit tak sešlápnu víc plynu , auto začne zrychlovat a při tom začne poškubávat až do cca 3500ot.Je to nepříjemné cítí to i manželka a nikdo si neví rady. V servisu mi dvakrát menili vstřiky což pomohlo tak na čtrnáct dní asi než se vsřiky s adaptovaly.Na diagnostice jim to ukazovalo 40 procentní rozdíl vstřikovací dávky  a jediné co zjistili že tlaky ve válcích jsou 11, 9,5, 9,5.ale prý je to v pořadku.Už nevím co dál,když přidávám plyn málo a polehku tak docela dobrý ale jak přidam hodně tak škube.jak jste na tom poradte dík Vena

 

V 30. 9. 2020 na 18:09, vendalehy napsal:

Zkoušel jsem snad vše, 100okt. 95 plus aditiva, bez aditiv a žadná změna .Ted se má na to přiject podívat technik  z MB . Už mam 20000km a děláto od novoty.Dvakrát výměna vstřiku a nic.Ted jak se ráno trošku ochladilo tak  to kolem 2200 ot a víc vibruje jak prase.No zavidím všem co píšou jak ten motor je kultivovaný.

Ahoj prosím  vyřešilo se nakonec to pocukávání v určitém rozsahu otáček? Děkuji 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, no jak to mám napsat, auto škube dál, řekl bych, že víc. Dvakrát měnili vstřiky, auto odvezené na podvalu do Škody Boleslav tam zjistili, že nic nezjistili a auto poslané zpět, že nic nebrání řádnému užívání. V servisu v Příbrami řekli, že auto se sice chová nestandardně ale, že vyjádrění škodovky z Boleslavi je pro ně svaté a že už s tim nic dělat nemohou. Takže asi tak. Jsem nasra.... auto při každém sešlápnutí plynu škube ale nikdo už s tim nechce nic dělat. Teď mam 41000km. Nedali ani nové svíčky jenom je fotili a poslali foto do Boleslavi. Takže tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 22. 12. 2022 na 18:07, vendalehy napsal:

Ahoj, no jak to mám napsat, auto škube dál, řekl bych, že víc. Dvakrát měnili vstřiky, auto odvezené na podvalu do Škody Boleslav tam zjistili, že nic nezjistili a auto poslané zpět, že nic nebrání řádnému užívání. V servisu v Příbrami řekli, že auto se sice chová nestandardně ale, že vyjádrění škodovky z Boleslavi je pro ně svaté a že už s tim nic dělat nemohou. Takže asi tak. Jsem nasra.... auto při každém sešlápnutí plynu škube ale nikdo už s tim nechce nic dělat. Teď mam 41000km. Nedali ani nové svíčky jenom je fotili a poslali foto do Boleslavi. Takže tak.

Ahoj, mohu se také přeptat, zda se podařilo něco vyřešit, mám stejný problém a nevím kde začít hledat. Auto jsem koupil a ničeho jsem si nevšimnul, ale postupně se to zhoršuje a doopravdy mě to se…! Díky za zprávu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj asi tě zklamu ale auto škube furt a škoda auto dali od toho ruce pryč.mám podezření na turbo ale nevím.Přemýšlím že to nechám od profíku načipovat jestli když se změní mapa řídící jednotky tak to možná přestane.Trváto od nova ted mám 43000 tkm.No uvidíme

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

Tak po 4 a pul roce závada odstraněna.Bláhově jsem si myslel že jí odstraní v autorizovaném servisu v záruce kde auto bylo pětkrát s touto závadou,ale nakonec jsem musel sám ,protože zjištění závady vadné cívky je asi v autorizovaném servisu Příbram a posléze v Mladé Boleslavi nadlický ukol.Je zarážející když jim diagnostika napíše x krát výpadek zapalování,že je ani nenapadne výměna svíček nebo cívek.Hlavně že mění dvakrát vstřiky bez výsledku.Je smutné kolik chtějí za banální ukony jako výměna oleje atd,proto jsem tam raději ani nejel na čtyřletou servisní prohlídku a radeji jsem si to udělal sám a za mín peněz i s novéma cívkama od bosche.Závěr autorizovaný servis velké zklamání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je smutné, že ti "odborníci" v autorizovaném servise nejsou schopni diagnostikovat závadu, kterou si přitom člověk doma v dílně může opravit sám. Jestli na toto nedokázali (nebo z nějakého důvodu nechtěli) přijít nejen v Příbrami, ale ani přímo v Boleslavi (patrné servisním centru Kosmonosy), tak to je tedy pěkná ostuda. Buď rád a užívej si toho pocitu, žes zvládl levněji opravit něco, na co nedokázali přijít ani "odborníci" a ať máš konečně z funkčnosti svého auta radost 👍.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, vendalehy napsal:

Tak po 4 a pul roce závada odstraněna.Bláhově jsem si myslel že jí odstraní v autorizovaném servisu v záruce kde auto bylo pětkrát s touto závadou,ale nakonec jsem musel sám ,protože zjištění závady vadné cívky je asi v autorizovaném servisu Příbram a posléze v Mladé Boleslavi nadlický ukol.Je zarážející když jim diagnostika napíše x krát výpadek zapalování,že je ani nenapadne výměna svíček nebo cívek.Hlavně že mění dvakrát vstřiky bez výsledku.Je smutné kolik chtějí za banální ukony jako výměna oleje atd,proto jsem tam raději ani nejel na čtyřletou servisní prohlídku a radeji jsem si to udělal sám a za mín peněz i s novéma cívkama od bosche.Závěr autorizovaný servis velké zklamání.

 Proč mě to vůbec nepřekvapuje? A to buďme rádi, že máme někteří ještě auta  typu Rapid, Fabia III, která nemají nekonečné problémy se software infotainmentu jako ty pojízdné síťové centra typu Enyaq, Octavia IV, viz. např. i vyjádření Škody Auto v časopise Svět motorů č. 44/2023, kdy např. na  infotainmentu Enyaqu a odstranění jeho neustálých chyb stále pracují,  a to prosím  3 roky  po zahájení výroby a nevím kolik již roků po zahájení vývoje. Paráda........!!!!

 

PS: S těmi cívkami při větších nájezdech je asi problém, tedy co jsem sám slyšel. Já si sám měním u všech svých aut zapalovací svíčky preventivně raději již po cca 30-40.000 km, i když někde je předepsána lhůta výměny po 60.000, nebo 4 roky, u některých až po 90.000 km, no a nikdy žádný problém s cívkami nebyl. Pokud není zapalovací svíčka v 100% kondici, tak cívka podle mne dlouho nevydrží. Ty 4 roky životnosti zapalovacích svíček jako maximum raději nikdy nepřetahuji, i kdybych měl najeto např.  jen 20.000 km. Vyplatilo se, u svých 7 škodovek nikdy žádný problém se svíčkami ani zap. cívkami. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem už psal, mě cívka klekla při cca 30.000km, domovský AS vyměnil jen svíčky a při další jízdě 100km daleko jsem skončil na odtahu a v jiném AS, kde si už věděli rady. Na záruku vyměnili cívku a náhradním vozem jsem druhý den jel pro Rapida. Svíčky jsem měl v úmyslu vyměnit ve 30.000km stejně 60.000 je pro mě nesmysl. 

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...