Přejít na obsah

Koupený "problém" Škoda Octavia IV - jeden velký problém


vitasko

Doporučené příspěvky

@Tragedie_v_JZDTo jsem tedy zvědavý jak se ti to povede, tedy ta cesta přímo k výrobci ? Evidentně servisy nejsou pravděpodobně personálně a odborně  připravené na takovéto sofistikované závady  SW. Buď se jim povede přehrátí původního SW za nový, nebo spíše ne a pak si tam asi již nikdo neví rady.  

Ta cesta přes infolinku, jak tady píše petr.podzimek je všeobecně známá, ale ve většině případů nic neřeší, stejně člověka odkážou zas a zase na servis. To až servis, který neví coby, tak se sám obrací na fabriku. Možná tomu servisu tou fabrikou pohrozit hned, nechť se rozhoupou dříve, než později. 

Osobně to vidím na hóóóódněěěěěě...........dlouhou dobu, než ten SW vychytají, to není u VW AG evidentně na nějaký týden, nebo měsíc.

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak .. v mém případě nejde pravděpdoobně o chybu softwaru infotainmentu nebo něco takévho, ale spíš se jedná o nějakou mechanickou chybu v elektronice, případně v senzoru , co je v předním skle.

 

více, či méně často (většinou velmi často) mi neustále skáče chyba emergency assistu a chyba travel assistu - což jsou funkce napojené na senzor co sleduje cestu před tebou a polohu auta v rámci pruhu apod. 

 

no, a chová se to, jako kdyby tam byl nějaký zkrat, případně studený spoj, nebo ten senzor byl vadný, a neustále vypadává, aby vzápětí zase naskočil, a v zápěti aby zase vypadl. bohužel je to doprovázeno velice agresivním zvukovým efektem (vždy dvěma, protože současně spolu vždy vypadne emergency i travel assist, a každý z nich houká). a když se vám tohle děje co 10 sekund ... tak po deseti minutách máte chut tim autem nejbližší lampu.

 

blbé je, že zatím pokaždé, když jsem se objednal do servisu, tak se to dostalo do fáze, kdy se výskyt této chyby cca dva dny před návštěvou servisu výrazně omezil na občasné výpadky... aby vzápětí po převzetí ze servisu po pár dnech zase přišel v plné formě. a celé je to umocněné tím, že v paměti chyb nejsou žádné chyby, takže servis je zmatenej jako goro před tokiem.

 

kdyby nebylo tohohle problému, tak jsem s autem spokojený, protože nic jiného problémy nedělá...

Editováno: , autor: Tragedie_v_JZD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já řešil "podobný" problém s FIII (pískání klimatizace), je to už nějakou dobu zpět, ale vyřešilo se to tím, že jsem natočil projev na mobil se zobrazeným VIN na rádiu. Na základě toho jsem domluvil se servisem, že si auto nechají a budou zkoušet. Dlouho to nemohli "zjistit", měl jsem i 14 dnů půjčené náhradní auto zdrama (po komunikaci s infolinkou ŠA), ale nakonec to dali do pořádku. Tedy bych zkusil podobný postup, natočit tak, aby bylo vidět závadu, identifikaci auta a v tomto případě asi i zastavit a na jeden záznam i pohled na sklo, že tam není špína. Potom kontaktovat infolinku s tím, že je tam tento problém a jak to řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu v jiném vlákně jsem řešil problémy u Kodiaqa. Tak první je reklamace u dealera, pokud to neopraví, nahlásít na ten mail výše a také <sks.service@skoda-auto.cz> - toto je centrum péče o zákazníky , a pak se Vám někdo ozve a bude to řešit......pak si vyžádají vše od dealera a už to jede.......jako ze škody dostat kloubnou informaci trvalo cca. 14 dní až měsíc !!!! nikdo se nikde nedovoláte jen na infolinku a tam vám řeknou kulové.........na to oddělení péče o klienty se taky nedovoláte, číslo tam na nikoho není, já jim ty maily každý týden posílal znova a pak se to rozhýbalo..............přeji úspěch

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Tragedie_v_JZDKdysi jsem řešil přes péči o zákazníky reklamaci a volal jsem na číslo 326 816 111 (dostal jsem ho v servisu). Jak psal někdo výše, není lehké se dovolat, ale měl jsem štěstí a párkrát se mi to povedlo a vše nakonec vyřešil. Jde o to obrnit se trpělivostí. Myslím, že telefon brali max do 14 nebo 15 hod. Stejně budou většinou požadovat nějaké podklady buď na ten jejich mail (sks) nebo prostřednictvím servisu. To, že by tam byl nějaký odborník na určitý problém, který by vám po telefonu něco přímo řekl si, ale ze své zkušenosti nemyslím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem byl u dealera projet skladovou Octavii 3, bavili jsme se i o 4ce. Potvrdil mi ze to je jeste porad hruza a hruza to taky zustane jeste dlouhou dobu. Sam rikal ze lidi odrazuje od toho si to koupit, ale pry jsou takovi co do toho stejne jdou. 

Dle jeho slov to nevypada ze by to behem jednoho roku melo vsechno vyresit.

 

No jestli si ted nejake auto koupim tak to urcite nebude 4ka. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravdou je, že vyzkoušená 3ka Octavia nebo Superb3 je jistota.

 

Mně se prostě nechce věřit tomu diletantství, že ani po roce provozu nebyli schopni ten SW doladit. To jako v ŠA nikdo nenese zodpovědnost za nic a vše je jedno? A to se nejedná jenom o jeden negativní test, ale celou řádku na YT, kde tyto faily zmiňují. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, LukášCBR napsal:

Pravdou je, že vyzkoušená 3ka Octavia nebo Superb3 je jistota.

 

Mně se prostě nechce věřit tomu diletantství, že ani po roce provozu nebyli schopni ten SW doladit. To jako v ŠA nikdo nenese zodpovědnost za nic a vše je jedno? A to se nejedná jenom o jeden negativní test, ale celou řádku na YT, kde tyto faily zmiňují. 

Teď zrovna si nevzpomenu na kterém to motoristickém webu běžela nedávno diskuse se současnými, ale hlavně  bývalými zaměstnanci Škoda Auto, kde  z těch příspěvků musel člověk dojít k závěru, že i ve Škodovce, tak jako v každém velkém molochu dochází k ne zrovna férovému a čistému jednání a pravděpodobně tam není v poslední dekádě ani trochu příznivá atmosféra. Napřed ztráty v Dieselgate, teď radikální obrat ve výrobním portfoliu, to i takovým velkým podnikem,  jako je VW AG řádně zamává.

Němci, Neněmci, svět bohužel takhle dnes blbě funguje a tohle je jeden z důsledků. A potom  taky dle přání a vizí  Diesse, možná i Merkelové  v takto fungujícím systému předělat podstatný výrobní program z čistě mechanických strojů se zavedenými  spalovací motory na elektronicky  ovládané hybridy a  elektromobily, dá hodně zabrat a těch chyb co se přitom naseká. Lidi jsou zaběhnutí na určitý režim a najednou jim to velký šéf kompletně překope. Lidi včetně velkých manažerů jsou nespokojeni, někteří, třeba i ti odborně rozhodující jsou tzv. odejíti, no a těžko se dnes hledají dobří nástupci. Na OIV, Scale, ale i dříve Kodiaqu je to vidět. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to obrovský přerod a bude to bolet. Některé firmy to neustály vůbec, některé prochází obrovskou katarzí, další o transformaci jen mluví, ale reálně jim to nejde. Představte si, že někdo prodával celý život kopírky. Podle letáku, podle tabulek, podle toho, čemu rozuměl. A teď u řeknou, až začne se zákazníkem probírat oběh dokumentů ve firmě. Většina na takovou změnu vůbec není stavěná, nejsou na to stavěné struktury řízení, jejich návyky atd. atd.

 

Reakce kolegy, který včera převzal (po měsíčním čekání na RZ) auto - "budu si muset poprvé v životě přečíst návod".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 1/12/2021 at 7:36 PM, Jan R. said:

Jo to znám, taky mě prodejce odrazoval a ne jeden, stejně jsem to risknul. Vybral jsem co nejjednodušší verzi, snad budeme mít štěstí. 

Muzu se zeptat, z jakeho duvodu si sel do auta ktere je takto problemove? 

 

Jinak doufam ze budes mit stesti a bude to v pohode.

image.thumb.png.2d010be772a9dd4703800fc88224940a.png

Ja pujdu asi do tohodle, je to celkem dobra cena za skladovku , mozna se mi jeste podari neco usmlouvat.

 

Editováno: , autor: ZbynekA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Octavii jsem nikdy neměl a první co vypadá hezky i ten interiér odpovídá ceně a mě ta digitalizace v autě nevadí právě naopak, Toyota na to byla fajn. Velký kufr se hodí na přesuny chata a dům. Mám schválně osekanou verzi většina problémů mě mine zbytek se doladí. Není problém auto po roce vyměnit a najít alternativu, ale už jen v nižší střední.

 

Ta konfigurace je starý model ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 minute ago, Jan R. said:

Tak Octavii jsem nikdy neměl a první co vypadá hezky i ten interiér odpovídá ceně a mě ta digitalizace v autě nevadí právě naopak, Toyota na to byla fajn. Velký kufr se hodí na přesuny chata a dům. Mám schválně osekanou verzi většina problémů mě mine zbytek se doladí. Není problém auto po roce vyměnit a najít alternativu, ale už jen v nižší střední.

 

Ta konfigurace je starý model ne?

Jo je to stary model. 

Novy model jsem jednou projel a vadi mi to slozite ovladani vseho. Activu zase chybi destovy senzor a loketni operka. Plus ty problemy co to auto ma mne odradily.

Taky ten lane assist mne tam vadi, nejhorsi je ze ho nejde vypnout naporad.

Tak proto jdu uz podruhe do III.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Loketka mi osobně vadí buď do ní narážím loktem nebo jsem tam zkroucený, ty věci v ní chrastí ... Dešťový senzor v těch škodovkách na mě funguje zvláštně ( po ranním nastartování a vhkém skle stejně ho páčkou musím setřít, samo se setře až nad nějakou rychlost) nevadí, že tam není.

Mě se líbí ta cena co jsem uhádal a tak velké, nové moderní auto jsem na trhu nenašel a 18let nemohu na škodovky v mém vlastnictví říci křivé slovo, chci je dál. My auto objednávali už v červnu, myslel jsem že do těch Vánoc to dají dohromady proto jsem do toho šel.

Dnes napsali toto, že by už inženýři Audi zapracovali ...

Může to odstranit problémy, mohou být nové uvidí se za měsíc...

 

D95B446A-B8DF-464F-84CE-DD447207DAC7.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Jan R. napsal:

Tak Octavii jsem nikdy neměl a první co vypadá hezky i ten interiér odpovídá ceně a mě ta digitalizace v autě nevadí právě naopak, Toyota na to byla fajn. Velký kufr se hodí na přesuny chata a dům. Mám schválně osekanou verzi většina problémů mě mine zbytek se doladí. Není problém auto po roce vyměnit a najít alternativu, ale už jen v nižší střední.

 

 

Trochu rozpor ne? Píšeš, že schválně jsi si vybral osekanou verzi, aby si měl minimum problémů, no a zároveň píšeš, že digitalizace tě v autě nevadí. No a při tom ta digitalizace je u OIV ten největší problém, myslím , že třeba  i základní výbava Active je prošpikována digitalizací až, až.  No ale, když se Ti nelíbí třeba skladovka OIII s nepoměrně menší digitální výbavou, tak holt si to musíš risknout.  Jinak jak píšeš kupovat auto, které když nebude fungovat, tak si ho po roce vyměníš, tak to  mě připadá dost zbytečné, osobně i když bych měl peníze na rozhazování a měl po roce možnost měnit auto, tak bych raději koupil  teď něco osvědčeného, vyzkoušeného, rozhodně né pořád nedotaženou OIV. 

 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslel jsem jako nevadí ovládat topení místo kolečka posunem na displeji ( celoročně používám 3 režimy v jakémkoliv autě, netočím kolečky stále) a zapínat výhřev seslí na displeji.

Díky minimum tlačítek palubka vypadá tak hezky než kdyby tam byl panel s dvaceti čudli co třeba Opel, Ford.

Ale vyhnu se virtual cocpitu, Full kessy, ACC, bezd. Smartlink, přední PDC, Travel Assist, ACT ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, jo chápu Tě, ale ten infotaintment se tam sere, i když tam máš kolečko na ovládání, nebo něco jiného. Prostě je tam toho najednou moc a k tomu úplně nového a ještě nově zkombinovaného a evidentně  na to u OIV spěchali a hodili to na trh nedodělané a né pořádně vyzkoušené. Boeing se svým letadlem asi udělal něco podobného, akorát jim padají letadla a zabíjejí se lidi a to je nepoměrně větší průser, tady se jen  seká a kolabuje nějaký informační systém, ale principiálně udělali tyhle firmy podobnou chybu. Boeing na to doplatil zastavením výroby více jak na jeden rok, no a VW AG a potažmo Škodovka hrají tak trochu hru na leklou rybu, něco přiznají rovnou, něco pod tlakem, rozhodně mě to nepřijde jako férová hra. 

Jo máš pravdu vizuálně je ta OIV hezká zvenku i zevnitř, ale u mne by rozhodovaly jiné věci. Taky bych chtěl mít za partnerku  modelku Simonu Krainovou a ukazovat se s ní jaký jsem borec, že si mě vybrala a že na ni mám, ale živit bych ji stejně nechtěl.  Promiň, že to tak srovnávám, ale snad se to dá pochopit, jak to myslím. Jak jsem psal někde výše, přeji Ti osobně , ať ti to vyjde a nelituješ. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Koupený "problém" Škoda Octavia IV - jeden velký problém

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...