Jump to content

Koupený "problém" Škoda Octavia IV - jeden velký problém


vitasko

Recommended Posts

Mam 1.5TSI e-tec, MR22 (vyroba 1/22).  Demontovany plastovy kryt bez plsti vyfoceny nemam. Ja jsem pri vymene spise premyslel, kdo vymyslel ty 2 plastove srouby🙈 a ze olejova vana je made in Spain a filtr z Turecka. 

Link to comment
Share on other sites

Tak před týdnem vyměněný rám sedačky řidiče - padala

Aktualizace VC a IT. Virtual už nebliká, zatím. IT se mi restartoval za tu dobu jednou a to po zapnutí výhřevu čelního okna - dnes. Hned poté vyskočila nějaká aktualizace - klasika vylepšení a opravy. Tak uvidíme. 😅

Link to comment
Share on other sites

To je neštěstí tenhle chlap, ten nebude s ničím spokojenej. Kritizuje výbavu ambition, asi by chtěl mít stejnou jako v rs.  Vyhřívané přední sklo hovadina, led diodky jsou vlevo nebo vpravo. Podle mě je blázen, i když víme že O4 není bez chyb . Ale tohle ......Všechno má Škoda špatně tak ať si koupí (nebo požádá firmu) o jiný auto jak povídá. To je yotuber, ať dělá recenze na kytky a vy....re se na auta.

Edited by Murphy1
  • Pozitivní 5
Link to comment
Share on other sites

Kromě převodovky (nevím, proč bych měl řadit už v 90km/h šestku, když to je poslední kvalt až do 200 ) se vším s tímto youtouberem souhlasím, Mám přesně tento model Ambition, jednu z uplně prvních co vyrobily covidové směny. Mohl bych přidat ještě sto dalších závad, co si tenhle střep táhne z výroby a potáhne až na vrakoviště. Namátkou: vypínání serva za jízdy, vypínání auto hold nebo ruční brzdy, pazvuky, bouchání, klepání, uvolněné součásti někde ve střeše, neustálé nové hlášky infotaimentu (kam na to jen ten generátor chodí ?), stále se povolující už druhé opěradlo sedačky řidiče, e-call, čidlo kvality oleje, front asistent, line asistent, blikání lampiček, samovolné nouzové brždění.....V servisu jsem byl za 2,5 roku odhadem tak 20-30x, to je téměř každý měsíc a to ty problémy vždy kumuluji. Protokoly už by se daly svázat do vazby.

Být to auto moje, tak jsem ho vrátil nebo bych se se škodou soudil - jednou sem se málem zabil s celou rodinou a jednou mi auto ujelo i s dětma v zadních sedačkách, 2x jsem ho honil na parkovišti v práci mezi kamiony.

Takže asi tak pro ty nevěřící. Ty první auta měly být spíš nulté nebo ověřovací série.... pořád jezdí s tím samým hw. Škodovka jim nevymění žádnou jednotku, jen samé kraviny typu tlačíka na volantu nebo dorazy 5. dvěří, aby měl zákazník pocit, že se něco děje.

Věřím, že novější MR mají zcela jiné ŘJ nebo min novéšjší revize a problémy nemají a podobné příběhy jsou pak těžko uvěřitelné.

 

Edited by zachyn
Link to comment
Share on other sites

@zachyn ne nadarmo se říká že první rok výroby se na autě vychytávají mouchy, můj kamarád měl rs octavii (rok výroby nevím ale taky jednu z prvních) a vrátil ji na reklamaci že mu pořád blbnul software a atd. , vrátili mu peníze a hotovo. Nevím jestli měl štěstí nebo to tady taky někdo zkusil a taky uspěl, měl jsi to taky zkusit, když jsi byl nespokojený a od začátku se ti to takhle sralo. Mít auto a 3 nebo více roků se to takhle srát tak taky nadávám , ale i trochu na sebe že jsem jim to nevrátil ! Nebo se o to aspoň nepokusil. A určitě nejsi tak manuálně nešikovný jako kobliha, který nalévá vodu do ostřikovačů a poleje celý motor, ukazuje jak jde špatně otevírat nálevka na vodu do ostřikovačů a utrhne skoro celou nádržku nemehlo (neviděl jsem nikoho to takhle otevírat a myslím že to tak špatně nejde), nebo mu vadí hranka do kufru, a když jde vyfotit zamlžený světla tak to musí vyfotit na jiným autě protože zrovna když to měl on tak neměl u sebe foťák (komu to cpe v dnešní době, a určitě se mu to neodmlžilo za hodinu aby to nevyfotil druhý den na svém autě kecal). Jinak co jsi napsal tak ti samozřejmě nezávidím a neříkám že nemáš pravdu, to auto se opravdu ze začátku nepovedlo a vychytávají ho až do teď, i když je to auto teďka úplně jinde.

Link to comment
Share on other sites

No vychytávají, ale stále není vychytané a to už se blíží FL. Stačí zajít na FB a tam jsou lidičky co mají auto pár dní a už se to sere. Z mého pohledu O4 hezké auto, mechanicky v pořádku, ale po elektronické stránce sráč. To by se měla Škodovka stydět a zákazníkům omluvit a kompenzovat jejich čas strávený po servisech. 

  • Pozitivní 4
Link to comment
Share on other sites

No třeba že ta brzda může selhat. Koneckonců to má Škodovka ( a i ostatní) i v návodu:

 

Bezpečné zastavení vozu

 

Pokud není vůz bezpečně odstavený, může se rozjet a způsobit nehodu.

  • Pro parkování vyberte místo s vhodným podkladem.

    Vůz neodstavujte na lehce vznětlivých materiálech, např. na suchém listí, rozlitém palivu. Horké části vozu mohou způsobit požár.

Činnosti při parkování vozu provádějte v uvedeném pořadí.

  • Zastavte vůz a držte sešlápnutý brzdový pedál.

  • Zajistěte vůz parkovací brzdou.

  • U vozu s automatickou převodovkou zvolte režim P.

  • Vypněte motor.

  • U vozu s manuální převodovkou zařaďte 1. rychlostní stupeň nebo zpětný chod.

  • Uvolněte brzdový pedál.

  • Líbí se mi 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, ideal.bed6902 said:

No třeba že ta brzda může selhat. Koneckonců to má Škodovka ( a i ostatní) i v návodu:

 

Bezpečné zastavení vozu

 

Pokud není vůz bezpečně odstavený, může se rozjet a způsobit nehodu.

  • Pro parkování vyberte místo s vhodným podkladem.

    Vůz neodstavujte na lehce vznětlivých materiálech, např. na suchém listí, rozlitém palivu. Horké části vozu mohou způsobit požár.

Činnosti při parkování vozu provádějte v uvedeném pořadí.

  • Zastavte vůz a držte sešlápnutý brzdový pedál.

  • Zajistěte vůz parkovací brzdou.

  • U vozu s automatickou převodovkou zvolte režim P.

  • Vypněte motor.

  • U vozu s manuální převodovkou zařaďte 1. rychlostní stupeň nebo zpětný chod.

  • Uvolněte brzdový pedál.

Šedivá je teorie a zelený strom života. Návod je psaný tak, aby automobilku nemohl nikdo popotahovat.

 

Správně fungující ruční brzda, která je technicky v pořádku, nemůže selhat. Používám to tak celý řidičský život a nikdy neselhala. Nebo mám jen z prd..e kliku :-) ?

Link to comment
Share on other sites

Takže podľa toho čo tu čítam mám radšej riskovať, že mi auto na parkovisku ujde, či už prázdne alebo s deťmi v aute a narazí do iného auta / vyjde na cestu a spôsobí nehodu / zíde z kopca a kvalitne sa dotlčie, než riskovať, že niekto do mňa narazí a preskočia mi prevody?

 

Chlapi, už ste to zahnali do extrému.

 

Parkujte tak, aby sa to auto v žiadnom prípade nepohlo.

Je tam elektronická ručka, môže zlyhať a nikdy nemusí.

Pri DSG tam zaraďte P, pri manuálne rýchlosť, hoci je ručka zatiahnutá.

 

Net sa ďalej o čom baviť.

  • Pozitivní 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...