Přejít na obsah

Výdechy klimatizace


Bubaq

Doporučené příspěvky

Lauru je možné požádat i o konkrétní změnu teploty. Ano, Laura i pozná, komu je zima a změní teplotu jen pro řidiče, nebo spolujezdce. Vyhřívání sedadel, pokud vím, ovšem neumí.

Další možností je tlačítko klimatizace + dva prsty na spodní liště. Možnosti tu jsou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, Bubaq napsal:

Jasně že zvládnu a zvyknu si :-). Ale je to prostě zhoršení ovladatelnosti a bezpečnosti, byť ne nijak zásadní. Na knoflík se vůbec nemusím dívat. Šáhnu a pootočím. To u displeje neplatí.

 

Jako rozumím velmi dobře snaze jít s dobou, mít ovládání auta atraktivní a moderní a mám dnešní všemožný vychytávky rád. Ale v tomhle konkrétním případě by méně bylo rozhodně více.

Mám úplně stejný problém, tlačítka pod displejem jsou prakticky všechny k ničemu, nevím proč je tlačítko na nastavení tlaku v pneu když to používám tak 2x za rok? Místo toho bych uvítal plus minus tlačítko na teplotu nebo vyvolání menu, které chci-používám často. 

 

Doklikat se vyhřívání předního skla je šílenost.

 

Taky jsem nenašel jak vypnout klimatizaci, ale přesto vyhřívat nebo chladit, to už asi neexistuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawlisko:

Chápu, jak to myslíš. Bohužel je dnes trend mít vše na displeji s minimem reálných tlačítek. Trendem to ale není proto, že je to fakticky nejlepší možné a nejbezpečnější řešení pro ovládání auta, ale protože tak velí momentální móda, marketing. Komu netrčí tablet z palubky, je out.

 

Mně tenhle přístup "dělají to všichni, tak to musí být dobré" není vlastní. Spíš se na to dívám phledem co je snažší na ovládání a bezpečnější pro řízení. A to je pro mě lepší. Navíc, nemluvíme tady o kolečku "na všechno", ale o tom, že základní věci, které člověk v autě používá při každé jízdě, by měly být na ovládání co nejjednodušší a měly by řidiči brát co nejmíň pozornosti. Minulá OIII FL tohle měla podle mého názoru vybalancované naprosto perfektně.

 

OIV mě nevyhnutelně čeká letos na podzim a upřímně je to poprvý, kdy se na nový auto doopravdy netěším. Kdyby to šlo, objednám znova OIII FL. Vím, že mě budou štvát nepoužitelné prostřední výdechy klimy, trčící tablet z palubky, ty šílené plasty ve výplni dvěří... A ve skrytu duše doufám, že v MY2022 vyřeší ty hromady SW chyb.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 16. 2. 2021 na 13:32, beran napsal:

Lauru je možné požádat i o konkrétní změnu teploty. Ano, Laura i pozná, komu je zima a změní teplotu jen pro řidiče, nebo spolujezdce. Vyhřívání sedadel, pokud vím, ovšem neumí.

Další možností je tlačítko klimatizace + dva prsty na spodní liště. Možnosti tu jsou...

Řekni jí, že ti je zima na zadek a uvidíš :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 16. 2. 2021 na 12:05, Bubaq napsal:

Jasně že zvládnu a zvyknu si :-). Ale je to prostě zhoršení ovladatelnosti a bezpečnosti, byť ne nijak zásadní. Na knoflík se vůbec nemusím dívat. Šáhnu a pootočím. To u displeje neplatí.

 

Jako rozumím velmi dobře snaze jít s dobou, mít ovládání auta atraktivní a moderní a mám dnešní všemožný vychytávky rád. Ale v tomhle konkrétním případě by méně bylo rozhodně více.

 

i prd velebnosti. ovládá se to uplne v pohode. a hlavně - kolikrát v životě na to šaháš? to s tím furt kvedláš? normální člověk nemá důvod na to šahat víc, jak 2x za rok - na jaře a na pozdim.

  • Líbí se mi 2
  • Pozitivní 1
  • Negativní 5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 16. 2. 2021 na 20:35, pinkano napsal:

Mám úplně stejný problém, tlačítka pod displejem jsou prakticky všechny k ničemu, nevím proč je tlačítko na nastavení tlaku v pneu když to používám tak 2x za rok? Místo toho bych uvítal plus minus tlačítko na teplotu nebo vyvolání menu, které chci-používám často. 

 

Doklikat se vyhřívání předního skla je šílenost.

 

Taky jsem nenašel jak vypnout klimatizaci, ale přesto vyhřívat nebo chladit, to už asi neexistuje.

 

jaký je rozdíl v tom, že šaháš na vypínač, a že šaháš na + / - na displeji? dostupnost je stejná ... 

 

ad vyhřívání předního skla - není potřeba ho nikde hledat. mám podezření, že výhřev předního skla se zapne automaticky, když jsou stlačný obě dvě tlačíka pro ohřev / rozmrazení - čili, pokud se zapne max. ofuk předního skla a výhřev zadního skla, tak se mi zdá, že to pustí i výhřev předního skla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Tragedie_v_JZD napsal:

 

i prd velebnosti. ovládá se to uplne v pohode. a hlavně - kolikrát v životě na to šaháš? to s tím furt kvedláš? normální člověk nemá důvod na to šahat víc, jak 2x za rok - na jaře a na pozdim.

Jako že kdo na ovládání teploty v autě sahá častěji než 2x za rok je nenormální člověk? To je zase výplod z ranku "podle mě se točí zeměkoule" :D.

 

Tak to možná má nějaký důchodec, který jezdí v kabátu a klobouku 3 km do Penny. Mnohem častější a reálnější scénář je, že ovládání teploty, stejně jako směr proudění vzduchu jsou velmi frekventované ne-li jedny z nejčastěji používaných ovládacích prvků v autě.

 

Úplně typicky třeba v létě. Nastoupím rozpařenej do sluncem vyhřátýho auta. Klimu na 18°C, zapnu ofuk skla, kabiny i nohou pro co nejrychlejší výměnu horkýho vzduchu. Pokud nejedu rychle, tak i polostažená okna. Jakmile se uvnitř trochu ochladí (neby vyjedu za město), zavírám okna a přepínám ofuk jen do kabiny, teplotu na 22°C. Jakmile se aklimatizuju já, nastavuju teplotu na 22-24°C podle toho, kam svítí slunce.

 

V zimě to samý. Když se vrátím vychladlej z tůry, lyží nebo kola, nastavuju výhřev sedačky na max, po chvíli na 1. stupeň. Teplotu nejdřív na 24-26°C, jakmile je interiér i já dostatečně zahřátý, stahuju na 22-23°C.  Když mám studený nohy, dám ofuk jen na ně a nastavím +2-3°C oproti nastavení pro kabinu. To už mám vyzkoušený, že udrží stejnou teplotu v kabině a hřeje na nohy.

 

Stejně tak když se v létě vracím odpoledne za největšího žáru, mám klimu nastavenou úplně jinak než když druhý den vyjíždím ráno a venku je 14°C...

Někdy jedu v mikině a teplých botách, jindy v tričku a tenkých polobotkách... Někdy na mě svítí slunce, jindy ne. Atd. atd.

 

Pro mě jsou kolečka pro teplotu a přímá tlačítka pro směr ofuku jasně nejlepší řešení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nejsem sice vlastník ovce ani duchna,  ale s části s tebou souhlasím. Ale pár funkcí, které tady  popisuješ , tak se dá vynechat a to tím, že si to A/C sama řídí. Já maximálně než se auto vyvětrá, tak otevřu okna  a pak ať si to auto reguluje samo. Max přidám nebo uberu teplotu. Nechápu, když si někdo vypíná A/C. Léto - zima zapnuté a neřeším to. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, klima pracuje s nějakými přednastavenými scénáři. Ty ale nepokryjí různorodost reálného provozu.

 

Další příklad, na který automatika neumí pružně reagovat: dlouhé tunely a skokový rozdíl v teplotách vně a uvnitř tunelu. 

Tzn. v zimě, venku třeba -10° C, v tunelu +15° C. Vnější teplotní čidlo má poměrně velkou setrvačnost (což je ve většině ostatních případů dobře), takže než auto zjistí, že jede v teple, topí pořád intenzitou odpovídající těm -10° C. Tzn. do minuty je v autě vedro.

To samé ale obráceně platí pro léto: venku +28° C, slunce pálí do kabiny, v tunelu sotva 20° C. Než se auto adaptuje na náhlou změnu, je tam zima jak v morně.

 

Extrém je v tomhle Rakousko-Slovinský tunel Karavanky. Má skoro 8 km a znatelné převýšení. Díky tomu se v zimě na rakouské straně drží teplý vzduch a v mrazech je teplotní rozdíl i 30° C. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 hodinami, Bubaq napsal:

Jako že kdo na ovládání teploty v autě sahá častěji než 2x za rok je nenormální člověk? To je zase výplod z ranku "podle mě se točí zeměkoule" :D.

 

Tak to možná má nějaký důchodec, který jezdí v kabátu a klobouku 3 km do Penny. Mnohem častější a reálnější scénář je, že ovládání teploty, stejně jako směr proudění vzduchu jsou velmi frekventované ne-li jedny z nejčastěji používaných ovládacích prvků v autě.

 

Úplně typicky třeba v létě. Nastoupím rozpařenej do sluncem vyhřátýho auta. Klimu na 18°C, zapnu ofuk skla, kabiny i nohou pro co nejrychlejší výměnu horkýho vzduchu. Pokud nejedu rychle, tak i polostažená okna. Jakmile se uvnitř trochu ochladí (neby vyjedu za město), zavírám okna a přepínám ofuk jen do kabiny, teplotu na 22°C. Jakmile se aklimatizuju já, nastavuju teplotu na 22-24°C podle toho, kam svítí slunce.

 

V zimě to samý. Když se vrátím vychladlej z tůry, lyží nebo kola, nastavuju výhřev sedačky na max, po chvíli na 1. stupeň. Teplotu nejdřív na 24-26°C, jakmile je interiér i já dostatečně zahřátý, stahuju na 22-23°C.  Když mám studený nohy, dám ofuk jen na ně a nastavím +2-3°C oproti nastavení pro kabinu. To už mám vyzkoušený, že udrží stejnou teplotu v kabině a hřeje na nohy.

 

Stejně tak když se v létě vracím odpoledne za největšího žáru, mám klimu nastavenou úplně jinak než když druhý den vyjíždím ráno a venku je 14°C...

Někdy jedu v mikině a teplých botách, jindy v tričku a tenkých polobotkách... Někdy na mě svítí slunce, jindy ne. Atd. atd.

 

Pro mě jsou kolečka pro teplotu a přímá tlačítka pro směr ofuku jasně nejlepší řešení.

 

Ehm. Bavíme se o automatické klimatizaci. Ne o manuální. 

 

Proč klimu nastavuješ na 18 a jakmile se ochladí, nastavuješ na 22? to je naprosto iracionalni, na teplotu vzduchu, kterej jde z klimatizace, to nemá vliv. směrování ofuku dělá automatická klimatizace taky sama . to samé při opačném scénáři.

 

není vůbec žýádnýá důvod přenastavovat teplotu podle toho, co se děje venku.

 

takhle to dopadá, když má někdo automatickou klimatizaci a ovládá (a chce ji ovládat) jako manuální :-D ty důchodče v klobouku :-D

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
  • Negativní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Bubaq napsal:

Ano, klima pracuje s nějakými přednastavenými scénáři. Ty ale nepokryjí různorodost reálného provozu.

 

Další příklad, na který automatika neumí pružně reagovat: dlouhé tunely a skokový rozdíl v teplotách vně a uvnitř tunelu. 

Tzn. v zimě, venku třeba -10° C, v tunelu +15° C. Vnější teplotní čidlo má poměrně velkou setrvačnost (což je ve většině ostatních případů dobře), takže než auto zjistí, že jede v teple, topí pořád intenzitou odpovídající těm -10° C. Tzn. do minuty je v autě vedro.

To samé ale obráceně platí pro léto: venku +28° C, slunce pálí do kabiny, v tunelu sotva 20° C. Než se auto adaptuje na náhlou změnu, je tam zima jak v morně.

 

Extrém je v tomhle Rakousko-Slovinský tunel Karavanky. Má skoro 8 km a znatelné převýšení. Díky tomu se v zimě na rakouské straně drží teplý vzduch a v mrazech je teplotní rozdíl i 30° C. 

 

vnější čidlo je v podstatě irelevantní - tím zásadním je vnitřní čidlo (snímá a reguluje se vnitřní teplota). a teda - nic z toho, co popisuješ jsem teda nikdy v žádným autě neměl možnost zažít :-D 

 

vnitřní čidlo je velmi rychlé, a pokud teplota vevnitř stoupá (případně klesá) , tak ji velmi rychle zaregistruje a upraví to, kam a jak fučí.

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 minutami, Tragedie_v_JZD napsal:

 

Ehm. Bavíme se o automatické klimatizaci. Ne o manuální. 

 

Proč klimu nastavuješ na 18 a jakmile se ochladí, nastavuješ na 22? to je naprosto iracionalni, na teplotu vzduchu, kterej jde z klimatizace, to nemá vliv. směrování ofuku dělá automatická klimatizace taky sama . to samé při opačném scénáři.

 

není vůbec žýádnýá důvod přenastavovat teplotu podle toho, co se děje venku.

 

takhle to dopadá, když má někdo automatickou klimatizaci a ovládá (a chce ji ovládat) jako manuální :-D ty důchodče v klobouku :-D

 

Tak samozřejmě lidi jsou různí a různě reagujou na vnější podněty. Co jeden nepozná, jinému vadí. To je přirozené. Naopak velmi hloupé je považovat to svoje za jediné správné a ostatní za "nenormální".  Taková úroveň uvažování dobře sedí s tím důchodcem v klobouku.

 

Je velký rozdíl mezi samotnou teplotou vzduchu a pocitovou teplotou. Ta kromě vlhkosti vzduchu, kterou auto nevyhodnocuje a tudíž se jí neumí přizpůsobit, záleží i na dalších faktorech, které auto nevidí. Píšu o tom výše, ale je zapotřebí být schopný chápat jednoduše psaný text. Když jsem rozpařenej, je 22° C moc, když jsem zmrzlej, je 22° C málo. Když mám černé tričko a pálí mi do něj slunce, je 19° C akorát, zajedu do stínu rázem je stejných 19° C málo...

 

Závěr za mě: buď jsi člověk, který nevnímá změny pocitové teploty ani reálné teploty v kabině auta (plus pro tebe, nemusíš na klimu v autě sahat) nebo ses jen rozhodl ze sportu zastávat zjevně nesmyslný názor, že auta umí bezchybně zachovat shodnou pocitovou teplotu bez ohledu na jakékoliv okolnosti včetně aktuálního stavu termoregulace člověka a třeba množství a typu oblečení, které na sobě má.

Editováno: , autor: Bubaq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4 hours ago, Bubaq said:

Ano, klima pracuje s nějakými přednastavenými scénáři. Ty ale nepokryjí různorodost reálného provozu.

 

Další příklad, na který automatika neumí pružně reagovat: dlouhé tunely a skokový rozdíl v teplotách vně a uvnitř tunelu. 

Tzn. v zimě, venku třeba -10° C, v tunelu +15° C. Vnější teplotní čidlo má poměrně velkou setrvačnost (což je ve většině ostatních případů dobře), takže než auto zjistí, že jede v teple, topí pořád intenzitou odpovídající těm -10° C. Tzn. do minuty je v autě vedro.

To samé ale obráceně platí pro léto: venku +28° C, slunce pálí do kabiny, v tunelu sotva 20° C. Než se auto adaptuje na náhlou změnu, je tam zima jak v morně.

 

Extrém je v tomhle Rakousko-Slovinský tunel Karavanky. Má skoro 8 km a znatelné převýšení. Díky tomu se v zimě na rakouské straně drží teplý vzduch a v mrazech je teplotní rozdíl i 30° C. 

Mám trojkovou ovci, mám klimu neustále na automat funguje to skvěle. Max co dělám je si upravím teplotu o stupeň a pustím si ofuk skla. Vím o čem mluvím mám s tím najeto 200k po Evropě. Co mně na 4ce sere jsou jiné často používané funkce schované v menu. Jako například vypínání start stopu, asistentů a vyhřívání sedaček.

Editováno: , autor: ZbynekA
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Bubaq napsal:

 

 

Závěr za mě: buď jsi člověk, který nevnímá změny pocitové teploty ani reálné teploty v kabině auta (plus pro tebe, nemusíš na klimu v autě sahat) nebo ses jen rozhodl ze sportu zastávat zjevně nesmyslný názor, že auta umí bezchybně zachovat shodnou pocitovou teplotu bez ohledu na jakékoliv okolnosti včetně aktuálního stavu termoregulace člověka a třeba množství a typu oblečení, které na sobě má.


jsem člověk, který je velmi náchylný a cokoli nad 22 je pro něj "vedro".

 

ne, žádný nesmyslný názor to není - je to moje realita. v autě mám přes léto nastavené 21, v zimě 23. víc na to není potřeba šahat. Ono stačí vědět, jak ten automat funguje, a pochopit, že pokud je interiér auta vyhřátý po celodenním stání na slunci, tak je úplně jedno, jestli nastavíš 18 nebo 21. Fouká to stejně, stejně studený vzduch. a že pokud je venku -10, tak je úplně jedno, jestli na klimě nastavíš 28 nebo 23. Topí to úplně stejně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 28 minutami, ZbynekA napsal:

Mám trojkovou ovci, mám klimu neustále na automat funguje to skvěle. Max co dělám je si upravím teplotu o stupeň a pustím si ofuk skla. Vím o čem mluvím mám s tím najeto 200k po Evropě. Co mně na 4ce sere jsou jiné často používané funkce schované v menu. Jako například vypínání start stopu, asistentů a vyhřívání sedaček.

 

výhřev sedaček je v menu? ty ho nemáš normálně na  infotainmentu, kde je permanentně tláčítko pro sedačky? (mám kolumbuse... takže.. někde je to jinak?  :( 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I Swing to má na liště, SS na obrazovce nikde se nemusí lovit ani tady. Pěkně vymyšlené než mít na palubce x tlačítek jako např.Focus 4

Nechápu ty stěžovatelé, to budou jen ty s fasovanými auty, kdo si to sám koupí princip O4 pochopí hned.

 

E9A95227-687E-422F-8241-83AEB1DB7BA9.jpeg

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Tragedie_v_JZD napsal:


jsem člověk, který je velmi náchylný a cokoli nad 22 je pro něj "vedro".

 

ne, žádný nesmyslný názor to není - je to moje realita. v autě mám přes léto nastavené 21, v zimě 23. víc na to není potřeba šahat. Ono stačí vědět, jak ten automat funguje, a pochopit, že pokud je interiér auta vyhřátý po celodenním stání na slunci, tak je úplně jedno, jestli nastavíš 18 nebo 21. Fouká to stejně, stejně studený vzduch. a že pokud je venku -10, tak je úplně jedno, jestli na klimě nastavíš 28 nebo 23. Topí to úplně stejně.

 

To je těžká diskuse s někým, kdo nečte / nechápe / nevidí argumenty a jen opakuje svou mantru. Se stabilně nastavenými 23° C během zimy bych se někdy v autě pekl a jindy klepal kosu. Takže když jedu na celodenní zimní bike výlet nabalenej do termoprádla, topím na 18 a je to akorát. Ve 23° C bych se tam uvařil. Když mám promočený boty a zmrzlý nohy, dám si klidně 26° C na nohy dokud se mi neohřejou. To žádná automatika neumí vytušit, manuální nastavení je nezbytnost. Kdybych podlehl nesmyslné mantře, že na ovládání klimy se nesahá, jednou bych se v autě vařil a jindy klepal kosu.

 

Chápu ale, že pokud někdo třeba nesportuje nebo prostě nezažívá, že jednou je rozhicovaný a jindy zkřehlý a tudíž pokaždé pro rychlé dosažení teplotního konfortu potřebuje jinak nastavenou klimu, tak mu může stačit jedno nastavení. Tzn. jsem úplně v pohodě s tím, že ty to tak máš. Jen si nesmíš myslet, že to, jak to máš ty, je jediné správné. Není. Je to stejně správné jako jakékoliv jiné použití.

 

A znovu podotýkám, že ty řešíš jen teplotu vzduchu v autě a ignoruješ teplotní komfort člověka, který závisí na x dalších věcech.... Ale to už jsem taky psal...

 

Ohledně tvého omylu o tom, že náběh topení je shodný když je při venkovních -10° C nastaveno 23° nebo 28°: automat funguje tak, že jak se kabina postupně ohřívá, ubírá na intenzitě ofuku, když se blíží nastavené teplotě. Tzn. na cílových 23° C se kabina vytopí pomaleji, když je nastaveno 23° C než když je nastaveno 28° C. 

V létě je to ještě markantnější. Pokud nastavím teplotu na min. a ofuk na maximální otáčky, vychladí se interiér výrazně rychleji, než když jen tupě nechám 21° C a čekám. Ono to tak nějak logicky plyne i z otáček větráku. Při mém způsobu jede chlazení na 100 % od startu po dosažení cílové teploty, pak zapnu automat a otáčky se skokově sníží na 2. stupeň a na něm už zůstanou. Při plné automatice jede vetrák na 100 % jen chvíli a s klesající teplotou interiéru postupně otáčky snižuje a spolu s nima i chladící výkon, takže ochlazení na cílovou teplotu trvá výrazně déle. Zvlášť pokud je interiér rozpálený na 50+ stupňů.

Editováno: , autor: Bubaq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, ZbynekA napsal:

Mám trojkovou ovci, mám klimu neustále na automat funguje to skvěle. Max co dělám je si upravím teplotu o stupeň a pustím si ofuk skla. Vím o čem mluvím mám s tím najeto 200k po Evropě. 

 

Tak já mám v OIII najeto k 350 tis., z toho 200 v před FL a 150 v po FL, ale o to tu nejde.

Souhlasím, že automat funguje skvěle ve "standardních" podmínkách. Pro doladění teplotního komfortu v nestadnardních situacích, které auto nemá jak poznat (slunce do černého trika, rozhicovaný nebo naopak prokřehlý tělo, zmrzlý nohy, jednou teple oblečený podruhé nalehko atd. atd.), je manuální zásah nutností. A to jsem úplně vynechal situaci, kdy jednou jedu s horkokrevným bráchou a jindy se zimomřivou ženou, který si teplotu na své straně nastavuje každý asi o 4 stupně jinak...

Stejně tak když v parném létě jedu někam přímo proti slunci, který mi svítí na celý trup, je pocitová teplota mnohem vyšší než když jedu zpátky a přední část kabiny je ve stínu. To mám rozdíl v nastavení teploty klidně 2-3° C a pocitově je mi stejně.

Atd. atd. atd.

 

Podotýkám, že reaguju na žblept "normální člověk na ovládání klimy sahá dvakrát v roce".

Editováno: , autor: Bubaq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

8 hours ago, Tragedie_v_JZD said:

 

výhřev sedaček je v menu? ty ho nemáš normálně na  infotainmentu, kde je permanentně tláčítko pro sedačky? (mám kolumbuse... takže.. někde je to jinak?  :( 

Sorry to sem se asi spletl, ja 4ku nemam tak si presne nevybavuju kde co je. 

Jinak ja si v zime mozna taky trosku prdam ale urcite to nedelam kazdou jizdu. Jak mam vyhrivani sedacek tak je mi hnedka teplo, jen mne studi volant. A v zimni bunde taky nejezdim, spravny ridic vi ze se to nema :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Dnes som strávil cca 6h v aute a tie stredné výduchy ma neskutočne serú.

Jednak ma neskutočne štve, že nejaký dizajnový retard zrušil koliesko na ovládanie prietoku vzduchu, takže si neviem nastaviť smer ktorý potrebujem a len maličký prietok.

Nemám rád, keď na mňa priamo fúka studený vzduch, tak som oba stredné výduchy úplne zatvoril.

Čo som ale nečakal je, že aj cez komplet zatvorené prieduchy trocha prefukuje a prefukuje dostatočne silno na to, aby keď mám ruku na lakťovej opierke, to bolo nepríjemné.

Ruka prechladená, no jediné riešenie, nosiť do auta dlhý rukáv v lete.

Keď som si ručne naklikal aby to NEfúkalo výduchmi hlavy, tak som prišiel aj o krajné a zas to fúkalo príliš silno na nohy a na sklo, no nenastavíš to ani za boha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já třeba měl minulé léto v ventilaci držák telefonu, protože se většinou dost hřál při AA a potřeboval jsem ať se nabijí rychle a neničí zbytečně baterka. No v tom případě je to uplně v háji, průtok se nenastaví (kromě úplného vypnutí v systému) a držák telefonu posílla všechen ledový vzduch směrem na koleno, takže to bylo tak na artrozu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...